اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230446924

در مرکز همایش‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه انجام شد

اعطای نشان مدیرسال95 به مدیر آکادمی مجازی ایرانیان

کد: 13951113230446924

https://goo.gl/MZj9bx

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این اجلاس که با حمایت وزارتخانه‌ها، مجلس و سازمان‌های دولتی برگزار شد، مدیر آکادمی مجازی ایرانیان در کنار تعدادی از مدیران بزرگترین شرکت‌ها، بانک‌ها و کارخانجات خصوصی و دولتی موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال ۱۳۹۵ شد.

نشان عالی مدیریت سال 95 به برترین مدیران کسب و کارهای دولتی و خصوصی اعطا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آکادمی مجازی ایرانیان، طی مراسمی در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه، با حضور مقامات سیاسی و اقتصادی کشور و مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی و بانک ها، برترین مدیران سال ۹۵ معرفی شدند.  

این اجلاس با سخنرانی شجاع پور، عضو شورای شهر تهران و دبیر کل اجلاس آغاز شد و با سخنرانی غرضی وزیر سابق ارتباطات و حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ادامه یافت. در پایان سخنرانی غرضی که با اعلام کاندیداتوری مجدد ایشان برای ریاست جمهوری 96 همراه بود، یک پرسش و پاسخ پر چالش برگزار شد.

مجموعه ای از سخنرانی های تخصصی در حوزه کسب و کار پس از یک تنفس کوتاه انجام شد تا بخش اصلی و پایانی مراسم آغاز شود.

در این اجلاس که با حمایت وزارتخانه ها، مجلس شورای اسلامی و سازمانهای دولتی برگزار شده بود، محمد آکوچکیان، مدیر آکادمی مجازی ایرانیان در کنار تعدادی از مدیران بزرگترین شرکتها، بانکها و کارخانجات خصوصی و دولتی موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال ۱۳۹۵ شد.

به مناسبت این موفقیت یک تخفیف ۵۰درصد برای تمام محصولات و دوره های کوتاه مدت با کد کوپن تخفیف moy تا 22 بهمن ماه جاری برای شما لحاظ می‌شود.(ورود به سایت آکادمی جهت دریافت کوپن)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مجازی ایرانیان

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران، بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، برای همیشگی نمودن فرایند انتقال دانش است. در سال 88 این مدل کسب و کار آکادمی مجازی ایرانیان را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی کرد. نشان عالی مدیر سال و مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام، عناوین مهم دیگر آکادمی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]