اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960203246806479

رازهایی برای داشتن یک کسب و کار موفق

کد: 13960203246806479

https://goo.gl/hvfbAx

، تهران , (اخبار رسمی): موفقیت اقتصادی در هر کسب و کاری، چه فروش محصولات باشد و چه ارائه خدمات، به معنی افزایش درآمد، داشتن مشتری و متقاضی بیش‌تر و توسعه کسب و کار است. بنابراین طبیعی است که بسیاری از کسب و کارهای نوپا و تعداد زیادی از کسب و کارهای قدیمی و باسابقه در تلاش برای رسیدن به موفقیت‌های هرچه بیش‌تر باشند.

موفقیت اقتصادی در هر کسب و کاری، چه فروش محصولات باشد و چه ارائه خدمات، به معنی افزایش درآمد، داشتن مشتری و متقاضی بیش‌تر و توسعه کسب و کار است. بنابراین طبیعی است که بسیاری از کسب و کارهای نوپا و تعداد زیادی از کسب و کارهای قدیمی و باسابقه در تلاش برای رسیدن به موفقیت‌های هرچه بیش‌تر باشند.

از این رو تصمیم گرفتیم رموز موفقیت یک شرکت از نگاه بیل گیتس، مالک شرکت ماکروسافت و ثروت‌مندترین مرد جهان را با شما در میان بگذاریم. جالب است بدانید که گیتس از سن ۲۰سالگی تا کنون رئیس ماکروسافت است و از سن ۴۳سالگی عنوان ثروت‌مندترین مرد جهان را به دست آورده است. در ادامه با رازهای موفقیت او آشنا می‌شویم.

از آمارها آگاهی کامل داشته باشید

حقیقت آن است که آمارها اثر بسیار قابل توجهی بر موفقیت یک کسب و کار خواهند داشت. بنابراین باید اطلاعات کامل و دقیق از خرید مشتریان قدیمی و جدید و سفارش‌های آنان در اختیار داشته باشید. هم‌چنین کسب آمار جامع از اموال و دارایی‌های شرکت نیز بسیار ضروری است. گیتس عقیده دارد آمار و اعداد درست و به‌روز سبب پاسخ‌گویی صحیح و به‌موقع به مشتریان و شرکای شرکت خواهد شد.

از اخبار بد نهراسید

بیل گیتس معتقد است هنر یک مدیرعامل موفق این است که بتواند با اخبار بد کنار بیاید نه آن‌که آن‌ها را انکار کند و نادیده بگیرد.مدیران شرکت‌ها باید در جست‌وجوی اخبار بد، نارضایتی‌های مشتری، اشکالات محصولات و… باشند و کارمندان را به یافتن پاسخ و راهکارهای مناسب تشویق کنند.

هم‌چنین بیل گیتس برای مقابله با وضعیت‌های بحرانی توصیه می‌کند در شعب و واحدهای گوناگون یا در نقاط جغرافیایی متفاوت، تیم‌های مجازی تشکیل دهید تا در وقت لزوم از کمک و هم‌فکری آنان بهره‌مند شوید.

تبدیل اخبار بد به اخبار خوب!

به توصیه بیل گیتس، برای کسب موفقیت باید به پیشواز خبرهای بد رفت و تا حد امکان آن‌ها را به اخبار خوب بدل کرد. بدین منظور می‌توان با راه‌اندازی یک سامانه الکترونیک، بازخورد مشتریان را دریافت و ناراضی‌ترین مشتریان را شناسایی کرد. از این طریق می‌توان با معایب کار آشنا شد و دریافت که مشتری از ما چه می‌خواهد. سپس به بهبود محصولات قدیمی یا تولید محصولات جدید پرداخت.

غافلگیر نشوید

تحول و رخدادهای غیرمنتظره اجتناب‌ناپذیرند. مدیرعامل شرکت جنرال الکتریک معتقد است هر تغییری به همراه خود فرصتی به ارمغان می‌آورد و شرکت‌ها باید از تحولات و دگرگونی‌های موجود نهایت استفاده را ببرند و برای بهبود خود نیرو بگیرند.

در همین زمینه بیل گیتس عقیده دارد رهبران قدرت‌مند به استقبال این دگرگونی‌ها می‌روند و آن‌ها را به خدمت می‌گیرند. راه حل او برای موفق بیرون آمدن از رخدادهای جدید و حداکثر استفاده از موقعیت‌های پیش‌آمده، استفاده از ابزارهای دیجیتال نوین و توان‌مندی‌های لوازم الکترونیک جدید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب من

مهمترین مطالب ارائه شده در وبسایت حساب من آدرس سایت رسمی بانک ، شعب، نرخ سود ، اخبار اختصاصی ، اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت های بانکی، دستگاههای خودپرداز ، pos ، تسهیلات بانکی و وام ، معرفی انواع حساب ها و خدمات ارزی ، خدمات چک و حوالجات ،صادرات و واردات ، آموزش مطالب بانکی ، تحلیل مسائل روز اقتصادی و مقالات علمی ، آموزش بورس و آمار و نمودارهای آنلاین بورس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]