اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246965905

چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟

کد: 13960204246965905

https://goo.gl/SyXS7X

، تهران , (اخبار رسمی): چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟ در دنیای بزرگ طراحی سایت و سئو گوگل داور نهایی و هیئت منصفه در رتبه‌بندی (رنکینگ) سایت شماست اما ....

چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟

در دنیای بزرگ طراحی سایت و سئو گوگل داور نهایی و هیئت منصفه در رتبه‌بندی (رنکینگ) سایت شماست. در صورتی که رتبه خوبی به دست نمی آورید، باید دلیل این‌که چرا گوگل از سایت شما متنفر است را بیابید. اما باید بدانید که این به معنای نفرت همیشگی گوگل از سایت شما نیست، ولی نیازمند کار بهتر برای جلب رضایت گوگل دارید. رتبه بندی سایت در گوگل نیازمند به‌روز رسانی منظم و مستمر برای بهره‌مندی از حداکثر مزایای سئو است.

شایع ترین دلایل این‌که گوگل از سایت شما متنفر است و راهکارها

۱ – طراحی سایت شما قدیمی و منقضی Out Of Date است.
بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جست‌وجو به طراحی سایت شما بستگی دارد؛ به این معنا که حتی قبل از شروع کار سئو، ابتدا طراحی کلی سایت شما برای رتبه‌بندی در نظر گرفته می شود.
– گوگل سایت‌هایی را که موبایل‌دوستانه نیستند جریمه می کند. در صورتی که سایت شما قدیمی است و responsive یا Mobile Friendly نیست، رتبه نمی گیرید.
– هم‌چنین بدون تگ‌های عنوان یا Title tags و Meta Data، گوگل عملا کور است و انتظار محبت از او را نداشته باشید.
– تعامل وب‌سایت از دیگر عوامل رتبه‌بندی سایت است. گوگل باید ببیند که کاربران محتوای شما را به اشتراک می گذارند. باید دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای کمک به این امر را در سایت خود قرار دهید.
۲ – ساختار لینک‌های شما 
استراتژی لینک بیلدینگ برای رتبه‌بندی بسیار مهم است. لینک‌های داخلی، خارجی و بک‌لینک‌ها.
– بک‌لینک‌ها: ایجاد لینک‌های غیر طبیعی موجب از دست دادن رتبه شما می شود. از تکنیک های متنوع لینک بیلدینگ مطلوب گوگل استفاده کنید.
– ایجاد لینک های خارجی به سایت های قدرت‌مند نشان دهنده محتوای باکیفیت در سایت شما و رتبه بالاست.
– استفاده از لینک‌های داخلی برای تمام محتوای خود که نشان دهنده نوع محتوا باشد. از وبلاگ ها به صفحات فرود و به‌عکس لینک دهید. لینک های داخلی باید متناسب با محتوا باشند.
۳ – محتوای بی ارزش و بی کیفیت
محتواسازی برای گرفتن رتبه، کاری اشتباه است و قابل دوام نیست. شما نیازمند ارائه ارزش به خوانندگان خود هستید و گوگل باید این تعامل را ببیند.
– عوامل رتبه‌بندی شامل زمان ماندن کاربران در سایت Time On site و تعامل خوانندگان (شامل اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی) است.
– ایجاد محتوایی که به پرسش‌های کاربران پاسخ دهد.
سخن آخر :
حال که دلیل این‌که چرا گوگل از سایت شما متنفر است را متوجه شدید باید توجه کنید که اگر رتبه نمی گیرید، گوگل از شما متنفر است؛ چراکه بر خلاف قوانین و اصول رتبه بندی در گوگل حرکت می کنید. اما نگران نباشید؛ روش های بسیار آسان در حل این مشکل وجود دارند که در مقالات آموزشی سئو سایت در گوگل ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]