اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960212247766546

فروشگاه اینترنتی میوه و سبزیجات

با «ویتاپک» محصول تضمین‌شده با درجه ممتاز بخرید

کد: 13960212247766546

https://goo.gl/q2zxuL

، تهران , (اخبار رسمی): از طریق فروشگاه اینترنتی میوه، سبزیجات و خشکبار «ویتاپک» محصول تضمین‌شده با کیفیت و درجه ممتاز بخرید.

با «ویتاپک» محصول تضمین‌شده با درجه ممتاز بخرید

مشتریان فروشگاه اینترنتی ویتاپک می‌تواند زمان دریافت سفارش خود را در سایت مشخص کنند یا بسته‌های پیشنهادی سایت را برای یک‌بار سفارش دهند و در طول یک ماه به طور منظم در یکی از روزهای هفته دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ویتاپک؛ مدیرعامل این شرکت گفت: ما با حذف واسطه‌ها محصولات را به صورت مستقیم از دارندگان باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی خریداری می‌کنیم و از طریق سایت به فروش می‌رسانیم.

حامد اهری در مورد ضمانت بازگشت کالا در صورت نارضایتی مشتری گفت: اگر مشتری به هر دلیلی از کیفیت محصولات ناراضی باشد بسته ارسالی ایتاپک بدون هیچ‌گونه پرسشی پس گرفته می‌شود.

اهری با اشاره به بسته‌بندی محصولات ویتاپک گفت: سفارش مشتری ابتدا در نایلکس‌های POF بهداشتی و در صورت سفارش مشتری در نایلکس‌های وارداتی FRESH PLUS که مخصوص صادرات میوه برای نگهداری طولانی‌مدت 10 تا 14 روزه است، بسته‌بندی می‌شود و داخل کارتن‌های مخصوص ویتاپک برای مشتری ارسال می‌شود و به این ترتیب از لهیدگی، کثیفی یا فاسدشدن میوه و سبزیجات جلوگیری می‌شود.

او با بیان این‌که خرید محصول از این فروشگاه اینترنتی هم کیلویی و هم به تعداد مشخص امکان‌پذیر است گفت: مشتریان می‌تواند زمان دریافت سفارش خود را در سایت مشخص کنند یا بسته‌های پیشنهادی سایت را برای یک‌بار سفارش دهند و در طول یک ماه به طور منظم در یکی از روزهای هفته دریافت کنند.

اهری با اشاره به این‌که فیلم‌هایی در زمینه تغذیه و نگهداری محصولات در سایت ویتاپک در دسترس است گفت:  اطلاعاتی از جمله فیلم‌هایی در مورد نحوه خرید و نگهداری میوه و سبزیجات، اطلاعات تخصصی مانند خواص دارویی، خواص سنتی، عوارض جانبی در قسمت مشخصات هر میوه، جدول مخصوص در مورد نحوه تشخیص درجه‌بندی میوه‌ها، جدول نسبت کالری (بار گلایسمی، شاخص ایندکس، پروتئین، چربی، سروینگ)، جدول تعذیه کامل برای انواع میوه از نظر وزنی و مقدار مصرف هر کدام از محصولات در سایت قابل مشاهده است.

از جمله خدمات و بخش‌های دیگر سایت ویتاپک می‌توان به وجود بسته‌های پیشنهادی برای گروه‌های خاص و انواع بیماری‌ها، بسته‌های مخصوص مراسم و جشن‌ها، بسته میوه و سبزیجات مخصوص خانواده‌ها، بسته‌های میوه مخصوص شرکت‌ها و سازمان‌ها، بسته‌های تخفیفی ویژه، بسته‌های پیشنهادی برای کمک به ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت اشاره کرد.

گفتنی است تمام مطالب و طراحی بسته‌های پیشنهادی این سایت، اختصاصی است و توسط گروه متخصص تغذیه ویتاپک و بر اساس مطالب علمی و مقالات خارجی تهیه شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتاپک vitapack

فروشگاه ویتاپک، یک فروشگاه تخصصی و اینترنتی در زمینه میوه و سبزیجات است. این فروشگاه سعی کرده است با حذف دلال ها و هزینه های سربار متعدد از محصولات میوه و سبزیجات و همچنین با بهره گیری از گروه متخصصین تعذیه ای و با رویکرد به توصیه های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر مصرف میوه و سبزیجات در تعذیه روزانه افراد، بسته های و پیشنهایی را برای افراد، خانواده ها و سازمان فراهم کرده و سعی گردیده است که با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، سهم موثری را در سبد تعذیه ای هموطنان داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]