اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248876991

از طرف فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir عرضه شد:

تبدیل موبایل به تلویزیون بدون اینترنت و کاملا رایگان

کد: 13960223248876991

https://goo.gl/ZuFHC7

، اصفهان , (اخبار رسمی): با گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios می توان گوشی موبایل یا تبلت خود را به یک تلویزیون دیجیتال با کلیه شبکه‌های دیجیتال و استانی تبدیل کرد. این گیرنده‌های دیجیتال با امکان دریافت شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال بدون نیاز به اینترنت و رایگان کار می‌کنند.

گیرنده دیجیتال موبایل | تبدیل موبایل به تلویزیون بدون اینترنت

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید تی وی زن Tivizen Mini TV T2 یکی از برترین گیرنده‌های دیجیتال اندروید است که در حال حاضر از اندروید نسخه 7 نیز پشتیبانی می کند!

به گزارش روابط عمومی سایت  TV-Mobile.ir، بخش گیرنده‌های دیجیتال سایت تک سبد، علاقه‌مندان به استفاده از تلویزیون دیجیتال بر روی موبایل بدون اینترنت هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون دریافت شبکه‌های دیجیتال استانی، شبکه‌های دیجیتال علمی، آموزشی، تفریجی از جمله شبکه نسیم، شبکه تماشا و شبکه ifilm می‌توانند از دستگاه گیرنده دیجیتال موبایل استفاده کنند.

گیرنده دیجیتال دستگاهی است که شبکه های تلویزیونی دیجیتال را دریافت و بر روی دستگاه‌های مختلفی نمایش می‌دهد. گیرنده دیجیتال موبایل دستگاه بسیار کوچکی است که به راحتی حمل شده و به گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی و ios متصل می‌شود. این گیرنده‌ها دارای آنتن‌های دستبندی، رومیزی، تلسکوپی و آهنربایی هستند که بسته به امکانات سخت افزاری و طراحی یکی را به همراه دارند. گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 Mygica یکی از پیشتازان در این حوزه بوده و در فروشگاه اینترنتی TV-Mobile.ir با یک آنتن تلسکوی اضافی یعنی 2 آنتنه به فروش می‌رسد. برای افرادی که دارای گوشی ios هستند نیز گیرنده دیجیتال وایرلس موبایل WiTV Mygica موجود است که در زمینه گیرنده‌های دیجیتال بی سیم حرف اول را می‌زند. این گیرنده به wifi گوشی یا تبلت های اندروید و ios متصل شده و کلیه شبکه های دیجیتال را دریافت می کند. و اما گیرنده دیجیتال موبایل اندروید تی وی زن Tivizen Mini TV T2 یکی از برترین گیرنده‌های دیجیتال اندروید است که در حال حاضر از اندروید نسخه 7 نیز پشتیبانی می کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت فروشگاه اینترنتی تی وی موبایل به نشانی TV-Mobile.IR مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تک سبد

فروشگاه اینترنتی تک سبد، سبدی پر از کالاهای دوست داشتنی برای کاربران وب می باشد. محصولات عرضه شده در این فروشگاه همگی از کیفیت ساخت بالا و برند های معتبر تهیه و برای مشتریان ارسال می گردد. تمامی کالاهای ارسالی دارای 7 روز گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد. با خرید اینترنتی از فروشگاه تک سبد کالای درخواستی شما پس از هماهنگی تلفنی در اولین فرصت و زمان کوتاهی درب منزل تقدیم می گردد. کلیه کالا ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هیچ گونه منافاتی با قوانین جاری کشور ندارند. عمده فعالیت فروشگاه اینترنتی تک سبد در زمینه محصولات دیجیتال و ساعت دیواری های برند می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]