اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253767386

ربات تلگرام

معرفی ربات تلگرام لوازم خانگی کن

کد: 13960417253767386

https://goo.gl/p5zA7o

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از معرفی قابلیت برنامه‌نویسی ربات‌های تلگرام توسط کمپانی تلگرام تاکنون تعداد زیادی ربات تلگرامی توسط توسعه‌دهندگانی از سراسر دنیا ساخته و منتشر شد‌ه‌اند.

ربات لوازم خانگی کن

ربات تلگرام لوازم خانگی کن بیش از 7000 عضو فعال دارد و مواردی شامل درخواست نصب محصول، شکایات، استعلام گارانتی، شناسایی محصول، مشاوره فنی و تعمیرات از طریق این ربات هوشمند انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی لوازم خانگی کن، با توجه به نقش غیر قابل انکار استفاده از تلگرام در ایران (حدود 27 میلیون نفر) و تاثیر آن بر ارتباطات و زندگی روزمره افراد جامعه می‌توان تلگرام را پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار رسانه ارتباط جمعی در ایران دانست طوری که طبق آمار سایت الکسا ۲۵ درصد ترافیک تلگرام به ایرانیان اختصاص یافته است.

بعد از معرفی قابلیت برنامه‌نویسی ربات‌های تلگرام توسط کمپانی تلگرام تاکنون تعداد زیادی ربات تلگرامی توسط توسعه‌دهندگانی از سراسر دنیا ساخته و منتشر شد‌ه‌اند.

ربات تلگرامی در واقع یک برنامه است که روی یک سرور اجرا می‌شود و تلگرام صرفا یک واسط ایمن، برای تبادل بین شما و برنامه موجود در آن سرور است.

 به دنبال محبوبیت فوق‌العاده تلگرام نزد کاربران ایرانی توسعه‌دهندگان ایرانی هم فعالیت قابل ستایشی در زمینه ساخت ربات‌های مفید و کاربردی تلگرام داشته‌اند که در این میان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین رباتهای تلگرام ایرانی «ربات لوازم خانگی کن» با امکانات کم‌نظیر و برنامه‌نویسی اختصاصی است.

 طراح و برنامه‌نویس ربات لوازم خانگی کن می‌گوید: ما به دنبال راه‌کاری برای ارتباط راحت‌تر مشتریان با بخش خدمات پس از فروش بودیم که نیازهای سازمان را در این زمینه برطرف کند. طراحی اپلیکیشن موبایل گزینه خوبی به نظر می‌رسید اما محدودیت‌های اپلیکیشن‌های موبایلی نظیر نیاز به نصب اپلیکیشن, عدم سازگاری با برخی دستگاه‌ها,خطاپذیری و هزینه‌های بالای طراحی اپلیکیشن ما را بر آن داشت که راه حل دیگری را بررسی کنیم. در این میان ربات تلگرام بهترین گزینه برای این موضوع بود. با توجه به تحلیلی که از قبل روی ربات‌های تلگرامی و قابلیت‌های آن انجام داده بودیم مثل open source بودن مکانیزم احراز هویت و تبادل اطلاعات تلگرام، بی‌نیازی از نصب و امکان ارتباط با پایگاه داده‌های مختلف و ...  تقریبا هر نیازی که ما از اپلیکیشن داشتیم  قابل پیاده‌سازی روی بستر ربات تلگرام بود. در نتیجه هسته اولیه ربات تلگرام لوازم خانگی کن شکل گرفت و به تدریج امکانات مختلفی به آن اضافه شد»

 علاوه بر این سرعت بالای ربات، کاربری و تعامل‌پذیری بالای ربات و محیط ساده و به دور از پیچیدگی اپلیکیشن‌ها از دیگر مزیت‌های ربات‌های تلگرامی‌ است.

در حال حاضر ربات تلگرام لوازم خانگی کن بیش از 7000 عضو فعال دارد و تقریبا تمام امور مربوط به خدمات پس از فروش کن شامل درخواست نصب محصول، شکایات، استعلام گارانتی، شناسایی محصول، مشاوره فنی و تعمیرات از طریق این ربات هوشمند انجام می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوازم خانگی کن

گروه لوازم خانگی کن با سابقه ی درخشان 33 ساله در صنعت لوازم خانگی کشور از بنیان گذاران این صنعت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]