اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255206936

گابریک برگزار می کند:

دوره‌ی آموزشی رایگان دیابت به صورت آنلاین و از راه دور

کد: 13960501255206936

https://goo.gl/DRKRbg

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک با همکاری شرکت فریرآسا طب اقدام به تدوین و برگزاری کلاس‌های آنلاین «آموزش دیابت» برای کودکان دیابتی نوع یک (کمتر از 15 سال) کرده است. در این دوره‌های آموزشی، افراد دیابتی و خانواده‌های ایشان می‌توانند بدون مراجعه حضوری، از خدمات مشاوره و آموزش دیابت بهره‌مند شوند.

دوره ی آموزشی رایگان دیابت بصورت آنلاین و از راه دور

تمامی دوره های آموزشی آنلاین گابریک در شهرستان ها رایگان بوده و خانواده های متقاضی می توانند با یک تماس تلفنی برای شرکت در دوره ثبت نام نمایند.

به گزارش روابط عمومی انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک، دوره‌های آموزش آنلاین دیابت گابریک که به صورت مجازی و زنده از طریق تکنولوژی اسکایپ در 6 شهر کرمان، اصفهان، یزد، تبریز، ساری و رشت برگزار می‌گردد، فرصت مناسبی است برای افراد دیابتی و خانواده‌های ایشان تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به تهران، از خدمات آموزشی و حمایت مشاوره ای گابریک بهره مند شده و راهکار "زندگی سالم" با دیابت را آموخته و از عوارض دیابت پیشگیری کنند. 

تمامی دوره‌های آموزشی آنلاین گابریک در شهرستان‌ها رایگان بوده و خانواده‌های متقاضی می‌توانند با یک تماس تلفنی برای شرکت در دوره ثبت نام کنند. 

خانواده‌های افراد دیابتی نوع یک زیر 15 سال می‌توانند برای بهره‌مندی از این موقعیت، با گابریک با شماره‌ی 021-82433 داخلی 1 تماس حاصل بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن دیابت گابریک

انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک یک سازمان مردم نهاد در حوزه ی آموزش دیابت و عضو فدراسیون بین المللی دیابت می باشد. این مجموعه در سال 1386 به همت جوانان دیابتی و با حمایت پزشکان متخصص شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از 100 هزار عضو در سراسر کشور را تحت پوشش دارد. هدف: ما گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی یا نا امیدی دچار عوارض دیابت نشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]