اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960704262157283

تاثیر حضور افراد اثرگذار در افتتاحیه‌ها

کد: 13960704262157283

https://goo.gl/qrcu1S

، تهران , (اخبار رسمی): افراد اثرگذار یا اینفلوئنسرها می‌توانند بار سنگینی از وظیفه پخش شدن محتوا و اطلاع‌رسانی سراسری را به عهده بگیرند و همچنین اعتبار دو چندانی برای استفاده از خدمات و محصولات یک مجموعه داشته باشند.

تاثیر حضور اینفلوئنسر ها در معرفی و افتتاحیه ها
تاثیر حضور افراد اثرگذار در افتتاحیه‌ها

به گزارش سایت مشتری من، در این روز‌های پر از رقابت، میان کافه‌های خوش فکر و جذاب، نگاهمان به کافه ای جلب شد که نامش، نقش و بازیگری را بیان می‌کرد.

کافی شاپی که از روز افتتاحیه توانست شاخ‌های رقابت را بشکند و به سرعت در میان فضای حضورش و مردم چشم گیر شود. بخشی از این چشمگیری را از شبکه‌های مجازی می‌دانیم که در اینجا به دلیل معرفی و همه گیر شدن این کافه از نگاه دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.
همه ی ما در جریان قانون معرفی دهان به دهان هستیم، در واقع بر این باوریم که توصیه شخص دوم برای استفاده از خدمات و یا محصولات بسیار جذاب و اثر بخش است، حال اگر او یک هنرمند خوشنام و قدیمی باشد که آوازه شهرتی در کنار تاریخچه ی حضورش در سینما و تلویزیون به گوش ما نیز رسیده باشد.
چند سالیست که حضور هنرمندان در مراسم افتتاحیه باعث بالا رفتن اعتبار، جذابیت و پر بار شدن آن روز خاص خواهد شد، اما اخیرا در کنار شبکه‌های اجتماعی این اتفاق کاملا پر رنگ تر و قدرتمند تر قابل بهره وری خواهد بود.


آمفی کافه، کافی شاپ مجید مظفری، در حالی افتتاح شد که حضور هنرمندان موفقی نظیر پرویز پرستویی، مهران مدیری، استاد عبدالله اسکندری، خانم نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد بهانه خوبی برای تصویر برداران، خبرنگاران و شبکه‌های مجازی بود و این عزیزان به فضای آن شب گرمی و جریان عمیقی داده بودند.
نکته قابل توجه در این خصوص، معرفی کامل و سراسری این کافه در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بود که نقطه قوت این اطلاع رسانی استفاده از افراد مشهور برای پخش ویروسی محتوا و خبر بود.
پی نوشت : اینفلوئنسر‌ها می‌توانند بار سنگینی از وظیفه پخش شدن محتوا و اطلاع رسانی سراسری را به عهده بگیرند و همچنین اعتبار دو چندانی برای استفاده از خدمات و محصولات یک مجموعه داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشتری من

آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من، آژانس خلاق خدمات بازاریابی دیجیتال و تبلیغات است که با اتکا بر دانش و تجربه در حوزه های طراحی، تولید محتوا، عکاسی، موشن گرافی و مدیریت شبکه های اجتماعی ارائه دهنده ی خدمات مطلوب برای صاحبان کسب و کار ها و برند ها می باشد. مشتری من همراه با پرسنل و تیم با تجربه و متخصص در حرفه خود با هدف ایجاد واحد دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای گوناگون شکل گرفته است و می کوشد تا در راستای جذب مشتری، مخاطب و معرفی قالب قبول مشتریان خود به کاربران شبکه های اجتماعی قدم بردارد. جوایز و افتخارات عضو انجمن انفورماتیک ایران کسب رتبه نخست در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی مشاور شرکت سروش رفاه ایرانیان (کارت تخفیف بانک قوامین) دانشجوی MBA دانشگاه تهران طراحی بیزنس پلن اتومبیل اینفینیتی در ایران همکاری با فروشگاه انلاین هایپر استار، اولین فروشگاه اینترنتی ایران دارای تقدیر نامه از دانشگاه های آزاد قزوین، اسلامشهر، شهر بابک، کرمان، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه شهید بهشتی، بندر عباس و . . دارای تقدیر نامه از رییس پلیس فتای تهران بزرگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی