اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971117346149725

جذاب‌ترین میانگین سود سهام در کل اروپا مربوط به کشور پرتغال است

کد: 13971117346149725

https://goo.gl/Ai1CnL

، تهران , (اخبار رسمی): برای دومین سال متوالی، پرتغال بالاترین سود سهام در اروپا را داشته است. به طور میانگین، نرخ سود سهام در پرتغال 5.36 درصد است.

جذاب ترین میانگین سود سهام در کل اروپا مربوط به کشور پرتغال است
اقامت سرمایه گذاری پرتغال

در توزیع سود سهام در میان سهامداران، پرتغال نسبت به تمام رقیبان اروپایی اش، عملکرد بهتری داشت و در این رقابت، رتبه نخست را در اروپا به خود اختصاص داده است.

شرکت مدیریت سرمایه گذاری Allianz Global Investors برای دومین سال متوالی، شرکت های پرتغالی را با بهترین سود سهام در نظر گرفت. در سطح بین المللی، کشور روسیه تنها کشور در جهان است که از پرتغال عملکرد بهتری داشته است.

هر چقدر مالیات بالاتر باشد، جذابیت سود سهام بیشتر است.

نرخ سود سهام 5.36 درصدی در پرتغال، بالاترین نرخ در طی سه سال گذشته پرتغال بوده است (4.4 درصد در سال 2017 و 4.5 درصد در سال 2018). این نرخ همچنین در مقایسه با سود پرداختی در دیگر کشور های قاره اروپا نیز بالاتر است.

به گزارش شرکت Allianz Global Investors «در طول تاریخ، شرکت های اروپایی همواره حامیان بزرگ پرداخت سود سهام بوده اند و استانداردهای بین المللی را دنبال می کنند. در پایان سال 2018 یعنی 45 سال پس از سال 1973، سود سهام برای سهام اروپایی به طور متوسط 3.8 درصد بوده است. میانگین سود سهام در آمریکای شمالی 3.2 درصد و در آسیا و اقیانوس آرام 2 درصد بوده است.»

علاقه‌مندان برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال می‌توانند با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]