اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123346966844

بهترین افزونه سئو وردپرس و راهکار طلایی

کد: 13971123346966844

https://goo.gl/dhwJTV

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی که تصمیم به سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی گرفته می‌شود بیش از 50 افزونه بر سر راه قرار می‌گیرد که هر کدام با توجه به فعالیتی که دارند توسط متخصص‌ها معرفی می‌شوند اما در این مقاله به صورت تخصصی بررسی می‌شود که بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است و به چه صورت می‌توان سایت وردپرسی را سئو کرد.

سئو وردپرس - بهترین افزونه سئو وردپرس و راهکار طلایی
سئو وردپرس - بهترین افزونه سئو وردپرس و راهکار طلایی

سایت‌های مختلف از افزونه‌های متنوعی برای سئوی سایت خود استفاده می‌کنند که معمولا می‌توان دو افزونه All in One Seo Pack و افزونه Yoast را مشاهده کرد. هر چند که ممکن است هر کسی با توجه به تجربه‌ای که دارد از افزونه‌های دیگری مثل Premium Seo pack یا افزونه Seo Booster و Seo Jet و... استفاده کرده باشند. با توجه به تمرکز ویژه کاربران بر روی دو افزونه Yoast و افزونه All in One Seo Pack در این مقاله این 2 افزونه مقایسه می‌شود.

بهترین افزونه سئو وردپرس کدام است؟ Yoast یا All in One Seo Pack؟

هر دوی این افزونه ها در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می‌شوند، منظور از نسخه پریمیوم نسخه پولی با امکانات بیشتر است و قاعدتا چون برای نسخه پریمیوم هزینه بیشتری می‌شود، امکانات و قابلیت‌های بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

معمولا افزونه‌هایی که کار سئوی سایت را انجام می‌دهند در نسخه‌های مختلف با امکانات مختلف و پشتیبانی و زمانی که شخص برنامه‌نویس برای شما قرار می‌دهد داری 2 توزیع است، یکی توزیع رایگان و نسخه رایگان و دیگری نسخه پولی این افزونه‌ها که باید از سایت اصلی طراح تهیه شوند.

باید دقت داشت که این افزونه‌ها سئوکار نیستند یا کار عجیب غریبی را انجام نمی‌دهند. این افزونه‌ها براساس قوانین و فاکتورهایی که برای‌شان تعریف شده در سایت همانند یک دستیار سئو عمل می‌کنند و مثلا در هنگام تولید محتوا، مواردی که نیاز به بررسی و بهبود دارند را می‌گویند اما هیچ کدام از این افزونه‌ها همانند گوگل قدرت تجزیه و تحلیل متن را ندارند. بخاطر همین انتظارات خیلی زیادی از این افزونه‌ها نباید داشت یا انتظار نباید داشت که فقط با نصب کردن یک افزونه دیگر همه کارهای سئوی سایت انجام شود. این افزونه‌ها فقط کارهایی را انجام می‌دهند که در زیر معرفی شده است.

در زیر هر دو نسخه رایگان و پریمیوم این افزونه‌ها با همدیگر مقایسه شده‌اند:

نسخه رایگان

نحوه نصب نسخه رایگان بهترین افزونه سئو:

هر دوی این افزونه‌ها به صورت رایگان در مخزن وردپرس قرار دارند و می‌توان برای نصب کردن این افزونه‌ها از منوی سمت راست پیشخوان وردپرس «افزونه‌ها -> افزودن» را انتخاب کرد و در کادر جستجو اسم هر کدام از افزونه‌ها را وارد کرد و دکمه نصب و فعالسازی را زد.

نسخه پریمیوم یا همان نسخه پولی

این نسخه ها به صورت پولی و از طرف سایت طراح خود افزونه ارائه می‌شود اما در ایران کاملا جریان متفاوت است، در ایران سایت‌های خیلی زیادی هستند که این نسخه از افزونه‌ها را به صورت نال شده بدون کد لایسنس و دریافت مستقیم به روزرسانی افزونه ارائه می‌کنند.

توصیه می‌شود که حتما از نسخه پریمیوم این افزونه‌ها استفاده شود چون امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در دسترس قرار می‌دهند. اما حتما این نسخه را از یک شرکت معتبر و با سابقه باید تهیه کرد.

مقایسه افزونه Yoast و افزونه سئو وردپرس All in one seo pack

امکانات هر دو این افزونه‌ها برابر هستند و انتخاب کردن هر کدام از اینها به عنوان بهترین افزونه کار صحیحی نیست بلکه باید بر اساس نیاز و شرایط سایت این انتخاب را انجام داد.

لیست امکانات کلیدی و قابلیت‌های افزونه Yoast نسخه پریمیوم:

- ساخت خودکار نقشه سایت برای مطالب و برگه‌ها و رسانه‌ها و ... به صورت xml

- قابلیت اتصال به کنسول گوگل (برای سایت‌هایی که سرورشان در خارج از ایران باشد)

- اضافه کردن خودکار متا تگ‌های Open Graph

- قابلیت تعیین دسترسی‌ها از طریق ویرایشگر فایل‌های htaccess و فایل robots.txt

- ساخت خودکار ریدایرکت‌ها برای مطالبی که آدرس آنها تغییر می‌کند یا حذف می‌‌شوند.

- در نسخه پریمیوم این افزونه می‌توان تا 5 کلمه کلیدی در هنگام اضافه کردن مقاله جدید اضافه کرد که در نسخه رایگان فقط یک کلمه کلیدی را می‌توان وارد کرد.

قابلیت‌های دیگری همانند امکان ویرایش متای توضیحات هر کدام از مطالب سایت یا نصب جادویی Wizard از ویژگی‌های دیگر این افزونه است.

لیست امکانات کلیدی و قابلیت‌های افزونه All in One Seo Pack نسخه پریمیوم:

- امکان سایت خودکار نسخه سایت بصورت XML

- امکان اعمال تغییرات در فایل robots.txt

- مدیریت عملکرد یا Performance manager

- امکان تنظیم متای توضیحات و عنوان و نحوه نمایش سایت در گوگل

- ویرایشگر فایل htaccess

- امکان ساخت خودکار OG یا همان متا تگ‌های Open Graph

سئو وردپرس با افزونه Yoast بهتر است یا All in One Seo Pack؟

این یک سوال بسیار جامع است که هر شرکت سئو ممکن است بر اساس فعالیت خود آن را انتخاب کند اما برای سئو وردپرس باید از افزونه Yoast استفاده شود به دلایل زیر:

این افزونه امکان پیکربندی جادویی یا همان نصب Wizard را دارد.

به دلیل اینکه تا الان نصب‌های زیادی داشته است و هر مشتری از قالب و افزونه‌های مختلف در وردپرس استفاده می‌کنند باید از افزونه‌هایی استفاده کرد که با همه اینها سازگاری داشته باشند و از این جهت افزونه Yoast گزینه بهتری است.

همچنین به دلیل اینکه کار کردن با این افزونه بسیار ساده‌تر است به راحتی می‌توان به مشتریان خود آموزش داد که چگونه در تولید محتوا از این افزونه استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی