اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123347046844

بازاریابی محتوا چه ارتباطی با سئو دارد؟

کد: 13971123347046844

https://goo.gl/AAiTfS

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی محتوا یکی از بهترین تکنیک‌ها برای بازاریابی در دنیای اینترنت است. شیوه‌هایی که از آن در بازاریابی محتوا استفاده می‌شود با توجه به فضای انتشار محتوا متفاوت هستند. اما همه آن‌ها در این زمینه که کیفیت محتوا اهمیت زیادی دارد مشترک هستند.

بازاریابی محتوا چه ارتباطی با سئو دارد؟ تکنیک های کاربردی
بازاریابی محتوا چه ارتباطی با سئو دارد؟

بازاریابی محتوا فرایندی است که در کسب‌وکار انجام می‌شود و به تولید و انتشار محتوای گیرا دست می‌زند تا گروه مشخصی از افراد را به خود درگیر کند و هدف آن برانگیختن اقدام‌های سودآور از سوی مشتریان است

بازاریابی محتوا چه ارتباطی با سئو دارد؟

شاید در ابتدا فکر کنید که سئو و بازاریابی محتوا دو امری هستند که ارتباط چندانی با یکدیگر ندارند. این در حالی است که بازاریابی محتوا تنها در صورتی که با سئو همراه شود نتیجه ده و ثمربخش خواهد بود. تعیین استراتژی سئوی درست برای بازاریابی محتوا سبب خواهد شد که کاربران بیشتری جذب شوند و فروش نیز بیشتر شود. به زبان ساده‌تر سئو و بازاریابی محتوا مکمل یکدیگر هستند. برای درک این موضوع کافی است به مثال زیر توجه شود:

فرض کنید محتوای بسیار خوب و ارزشمندی نوشته شده است که نکات سئو و بهینه سازی در آن رعایت نشده است، یا هیچ سایتی به آن لینک نداده باشد. در نتیجه صفحه این مطلب در صفحات آخر جستجوی گوگل ظاهر می‌شود حال وقتی که هیچ مخاطبی نتواند به این مطلب ارزشمند دسترسی پیدا کند پس این مطلب چه فایده‌ای دارد؟ حالا فرض کنید یک سایت در صفحه نخست نتایج گوگل قرار دارد ولی هیچ مطلب به درد بخور و جذابی روی آن نیست. آیا اصلا چنین چیزی ممکن است؟

2 تکنیک کاربردی در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا با وبلاگ نویسی

بدون اغراق می‌توان گفت این شیوه محبوب‌ترین روش بازاریابی محتوا طی چند سال اخیر در ایران شده است. وبلاگ‌نویسی به شرکت‌های صنعتی، ارائه‌دهندگان خدمات و فروشگاه‌های اینترنتی در چند برابر کردن فروش‌شان کمک شایانی کرده است به علاوه فرصت خوبی برای نویسندگان به وجود آورد تا از این طریق کسب درآمد کنند. اگر سایت فروشگاه و یا شرکت‌تان یک وبلاگ قدرتمند داشته باشد می‌توان به آسانی رهبری بازار را به دست گرفت.

افرادی که قصد دارند از طریق وبلاگ‌نویسی به بازاریابی محتوا بپردازند باید توجه داشته باشند که در مقالات تعداد کلمات را مد نظر قرار ندهند، باید سعی شود بر یک موضوع مشخص تمرکز کرده و چگالی کلمه کلیدی را در یک معقول نگه داشت. همچنین باید سعی کرد محتواهای متفاوتی از دیگر رقبا نوشته شود و در انتخاب موضوع و تولید محتوا استراتژی مشخصی داشت.

این که سایت‌های بزرگ و پر فروشی مانند دیجی کالا نیز دست به وبلاگ نویسی برای سایت‌شان زده‌اند نشان از ارزش و اهمیت این شیوه بازاریابی محتوا در ایران دارد.

معرفی و بررسی تخصصی محصولات

معمولا صفحاتی که به محصولات مرتبط هستند تبدیل به لندینگ تبلیغات بنری و کلیکی می‌شوند. در حالی که می‌توان از این صفحات به عنوان هدف مناسبی در استراتژی سئو خود بهره برد. هر چقدر در مطلبی که تولید می‌شود، دقیق‌تر به توضیح معایب، مزایا و نکات محصولات پرداخته شود اعتماد مشتریان بیشتر جلب خواهد شد. با جلب اعتماد کاربران فروش می‌توان به صورت طبیعی بالا رفت و با این کار به هدف بیشتر نزدیک شد.

افرادی که می‌خواهند از طریق معرفی و بررسی تخصصی محصولات به بازاریابی محتوا بپردازند، باید سعی کنند خیلی واضح و روشن محصول را معرفی کنند و از تصاویر اختصاصی و با کیفیت استفاده کنند. علاوه بر این برای آسان‌تر و کاربر پسندتر کردن سایت می‌توان روش‌های خرید و دریافت را برای کاربران توضیح داد. معمولا فروشگاه‌های اینترنتی از این تکنیک برای جذب کاربر استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی