اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971129348649725

با خرید ملک در پرتغال به راحتی به اقامت و پاسپورت اروپا دست پیدا کرد

کد: 13971129348649725

https://goo.gl/RtFrcT

، تهران , (اخبار رسمی): با خرید ملک در پرتغال دیگر نیازی به اخذ ویزای شنگن نیست. بنابراین، سرمایه گذاران می‌توانند در وقت و هزینه مربوط به پروسه اخذ ویزای شنگن صرفه‌جویی کنند.

با خرید ملک در پرتغال به راحتی به اقامت و پاسپورت اروپا دست پیدا کنید
خرید ملک در پرتغال

دارندگان کارت اقامت پرتغال ملزم به اقامت در پرتغال به مدت 7 روز در سال هستند. آنها می‌توانند تمام سال را در پرتغال زندگی کنند، اما در صورت عدم تمایل آنها به زندگی در پرتغال، 7 روز اقامت در پرتغال کفایت می‌کند. به بیان دیگر، این برنامه شرط حضور ندارد.

در صورت رعایت قوانین و الزامات برنامه اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک، افراد می‌توانند پس از 5 سال برای اخذ اقامت دائم پرتغال و تابعیت و پاسپورت پرتغال اقدام کنند.

با داشتن اقامت پرتغال، حق زندگی، کار، تحصیل و بهره بردن از خدمات پزشکی در کشور پرتغال به شخص داده می‌شود اما با داشتن تابعیت و پاسپورت پرتغال، حق زندگی، کار، تحصیل و بهره بردن از خدمات پزشکی در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شخص داده می‌شود.

تمامی کسانی که تابعیت اتحادیه اروپا را ندارند و حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری را رعایت می‌کنند، می‌توانند در برنامه اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک شرکت کنند. حداقل مبلغ لازم برای خرید ملک در پرتغال 350,000 یورو است. اگر متقاضی بخواهد این مقدار را سرمایه گذاری کند باید ملکی با قدمت 30 سال و بازسازی شده خریداری کند. در غیر این صورت، اگر متقاضی تمایل داشته باشد تا در املاک نوساز و با شرایط دلخواه سرمایه‌گذاری کند، حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال 500,000 یورو خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت اروپا با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]