اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033796412126

رونمایی از سایت MiniDvPro با هدف فروش کوچک‌ترین و ریزترین دوربین‌های جهان

کد: 139804033796412126

http://bit.ly/2RxNbNS

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش کوچک‌ترین و ریزترین دوربین‌های جهان و انعکاس اخبار بخش خصوصی، از سایت MiniDvPro در در سال 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت MiniDvPro با هدف فروش کوچک ترین و ریزترین دوربین های جهان
رونمایی از سایت MiniDvPro با هدف فروش کوچک‌ترین و ریزترین دوربین‌های جهان

به گزارش MiniDvPro، سایت www.minidvpro.com که یک سایت خرید و فروش دوربین‌های کوچک و ریز است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش کوچک‌ترین و ریزترین دوربین‌های جهان و انعکاس اخبار بخش خصوصی را تسهیل کند.

نیکزاد عشایری پناه، مدیر عامل MiniDvPro در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «به دلیل غیر فنی بودن وب سایت‌های حاضر سعی بر این شد که یک وب سایت فوق تخصصی در زمینه دوربین‌های کوچک، دوربین‌های ورزشی، دوربین‌های نظارتی و انواع دوربین‌های action برای کاربران علاقه مند تهیه کنیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «معرفی تخصصی این دوربین‌ها و آموزش نحوه استفاده از دوربین‌های مینی دی وی مد نظر است.»

گفتنی است MiniDvPro، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی تمام دوربین‌های Mini کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت MiniDvPro به آدرس www.minidvpro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]