اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804123823112373

خدمات پرستاری در منزل

مرکز پارسیان مهرپرور استخدام می‌کند

کد: 139804123823112373

http://bit.ly/2LBd9yS

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مرکز پارسیان مهرپرور برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت پرستار کودک و پرستار سالمند استخدام می‌کند.

مرکز پارسیان مهرپرور استخدام می‌کند
مرکز پارسیان مهرپرور استخدام می‌کند

شرکت مرکز پارسیان مهرپرور ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت خدمات درمانی در منزل بوده است.

شرکت مرکز پارسیان مهرپرور با هدف مراقبت از کودک و سالمند در منزل، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای پرستار کودک و پرستار سالمند :

  • زیردیپلم، دیپلم و بالاتر ...
  • صبور و مهربان
  • دلسوز و درستکار
  • سن 20 تا 55 ساله

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت به آدرس mehrparvar.com تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات پرستاری در منزل مهرپرور

این مرکز در سال ۱۳۸۱ با عنوان ” مرکز ارایه خدمات توانبخشی و مراقبتی به سالمندان در منزل مهرپرور”، با مجوز از سازمان بهزیستی فعالیت خود را آغاز و از سال ۱۳۹۳ در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی ایران تحت عنوان ” مرکز ارائه خدمات و مراقبتهای بالینی در منزل پارسیان مهرپرور”فعالیت خود را ادامه داده است. این مرکز در زمینه های خدمات پزشکی، شامل: اعزام پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی شامل: اعزام فیزیوتراپیست و …، خدمات پرستاری شامل: اعزام پرستار جهت انجام پانسمان، تزریقات، سرم تراپی، سونداژو … و خدمات مراقبتی شامل : اعزام مراقب به منازل و بیمارستان برای سالمندان، کودکان و بیماران فعالیت نموده و تلاش می نماید تا متناسب با نیاز و درخواست شهروندان محترم، با اعزام کادر تخصصی و باتجربه و متعهد، خدمات کیفی و مؤثر را در کمترین زمان ممکن ارایه نموده تا ضمن رفع مشکلات درمانی متقاضیان محترم، زمینه پیشگیری از بروز بیماریها، حوادث و عوارض ناشی از آنها نیز فراهم گردد. لازم به ذکر است که این مرکز با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه همکاری با سازمانها و دستگاههای دولتی و خصوصی از جمله بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ ، شرکت سهامی بیمه ایران،بانک صنعت و معدن و … آماده مذاکره و همکاری جهت ارایه خدمات بصورت گروهی با شرایط مورد توافق نیز می باشد. بدیهی است انتقادات و پیشنهادات شهروندان محترم خدمت گیرنده، امکان ارائه خدمات کارآمد و موثر و به روز را برای این مرکز فراهم نموده و هزینه های مادی و معنوی متعاقب ارایه خدمات برای شهروندان محترم کاهش خواهد یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | بهداشت و درمان