اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910154846115786

درآمد از یوتیوب

ماجرای میلیونرهای یوتیوب: چطور پا جای پای آن‌ها بگذاریم؟

کد: 139910154846115786

https://bit.ly/3ohYLvV

، (اخبار رسمی): هر روز بیش از 1 میلیارد ویدئو در YouTube دیده می‌شود. با یک استراتژی خوب می‌توانید از پتانسیل‌های یوتیوب به خوبی استفاده کنید و در کنار جذب مخاطب و افزایش بازدید ویدئوهای خود، درآمد خوبی هم از کانال خود به دست بیاورید. این مقاله را تحت هیچ عنوان از دست ندهید!

ماجرای میلیونرهای یوتیوب: چطور پا جای پای آن‌ها بگذاریم؟
ماجرای میلیونرهای یوتیوب: چطور پا جای پای آن‌ها بگذاریم؟

افراد زیادی از طریق پلتفرم یوتیوب کسب درآمد می‌کنند. چرا شما یکی از این افراد نباشید؟ در این مقاله توضیحاتی کاربردی در این باره به شما داده‌ایم. این مقاله را تحت هیچ عنوان از دست ندهید!

هر روز بیش از 1 میلیارد ویدئو در YouTube دیده می‌شود. با یک استراتژی خوب می‌توانید از پتانسیل‌های یوتیوب به خوبی استفاده کنید و در کنار جذب مخاطب و افزایش بازدید ویدئوهای خود، درآمد خوبی هم از کانال خود به دست بیاورید.

در این مطلب به شما می‌گوییم چطور در یوتیوب درآمد دلاری داشته باشید و مثل میلیونرهای یوتیوب گام بردارید.

کسب درآمد از یوتیوب چگونه انجام می‌شود؟ برای کسب درآمد از ویدئوهای خود در یوتیوب دو شرط اصلی وجود دارد: اول اینکه کانال یوتیوب شما باید 1000 سابسکرایب یا عضو فعال داشته باشد و در مرحلۀ بعد باید بیش از 4 هزار دقیقه دیده شده باشید؛ این 4 هزار بازدید حتما باید در 12 ماه گذشته باشد.

برای اینکه بتوانید از یوتیوب پول دریافت کنید و اقدامات مالی خود را انجام بدهید باید حساب Google AdSense داشته باشید. از آنجایی که تحریم‌ها کمی دست و پای ما ایرانی‌ها را بسته است، امکان ساخت چنین حسابی برایمان وجود ندارد!

باید فردی قابل اعتماد از میان دوستان و آشنایان خود که خارج کشور هستند، پیدا کنید و از آن‌ها بخواهید به نام خود یک حساب ایجاد کنند. توجه کنید که مشخصات فردی که حساب گوگل ادسنس را ایجاد کرده است باید با مشخصات حسابتان در یوتیوب یکی باشد و حتی از یک ایمیل استفاده شده باشد.

بعد از طی‌کردن این مراحل به تنظیمات کانال یوتیوب خود مراجعه و گزینۀ کسب درآمد را فعال کنید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1. روی گزینه setting کلیک کرده و به قسمت My Channel بروید.

2. گزینۀ Customize Channel را بزنید.

3. در صفحۀ باز شده بر گزینه View additional features کلیک کنید.

4. در صفحۀ جدیدی که برایتان باز می‌شود، در قسمت Monetization بر گزینۀ Enable کلیک کنید.

حالا کسب درآمد از یوتیوب برای شما فعال است!

در یوتیوب چه محتوایی تولید کنیم؟ راه کسب درآمد یوتیوب از تولید محتوای جذاب عبور می‌کند! تا زمانی که مخاطب به سمت محتوای شما جذب نشود به عضوی از کانال شما تبدیل نخواهد شد و حتی ویدئوهای شما بازدیدی هم نخواهد داشت.

حوزۀ تخصصی خود را بررسی کنید و جذاب‌ترین موضوعاتی که مخاطبان شما را درگیر می‌کند پیدا کنید. انواع محتوای ویدئویی که می‌تواند به رشد شما کمک کند در ادامه آمده است:

· ویدئوی آموزشی: این نوع ویدئوها در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد، از آموزش آشپزی گرفته تا آموزش نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ و مجموعۀ آفیس جستجوی زیادی دارند.

· بهترین‌ها: یکی از جذاب‌ترین انواع محتواست و مخاطبان را برای کلیک وسوسه می‌کند. برای مثال معرفی لپ‌تاپ‌های برتر سال، فیلم‌های دیدنی و شغل‌های پردرآمد دنیا از جمله موضوعاتی است که می‌توانند به محتوایی جذاب تبدیل شوند.

· ویدئوی گیم‌پلی: این روزها کاربران زیادی به سمت این سبک از ویدئوها جذب شده و افراد مطرح این صنعت را دنبال می‌کنند. آن‌ها به دنبال کشف رمز و رازهای دنیای بازی‌های محبوب هستند.

· بررسی محصولات: از سری ویدئوهای جذاب بررسی محصولات و نقد و بررسی آن‌هاست. خیلی از افراد قبل از خرید یک محصول در پلتفرم‌های مختلف شروع به جستجو می‌کنند تا نقاط ضعف و قوت محصول موردنظر خود را ببینند.

· تازه‌های صنعت خود: می‌توانید جدیدترین اتفاقات صنعت خود را در قالب یک ویدئو به اطلاع مخاطبان خود برسانید. همیشه منابع معتبر خارجی را دنبال کنید تا از به‌روزترین ترندها آگاه باشید. حواستان باشد این اطلاعات را به درستی منتقل و ترجمه کنید. اگر برای ترجمه متون خود مشکل دارید می‌توانید از سایت ترجمه آنلاین کمک بگیرید؛ ترنسیس یک پلتفرم ترجمه تخصصی آنلاین است که متون شما را با بهترین کیفیت ترجمه می‌کند.

· مصاحبه‌ها: افراد مطرح صنعت شما چه کسانی هستند؟ اگر امکان مصاحبه با آن‌ها وجود دارد سعی کنید در یک نظرسنجی سؤالات مخاطب خود را جمع‌آوری کرده و در طول مصاحبه از آن‌ها استفاده کنید. این نوع محتوا هم علاقه‌مندان زیادی دارد.

در تصویر بالا تعدادی از یوتیوبرهای محبوب فارسی را می‌بینید که محتوای خوبی تولید می‌کنند.

چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در ساخت ویدئوهای یوتیوب چند نکته وجود دارد که باید حتما رعایت کنید. دقت کنید عنوان‌های جذابی داشته باشید؛ مخاطب با خواندن آن تصمیم می‌گیرد ویدئو را ببیند یا خیر. عنوان باید گویا باشد و به خوبی محتوا را توصیف کند، قرار نیست مخاطب را فریب دهید؛ بنابراین از عناوین دروغین استفاده نکنید.

برای نمایش اولیۀ ویدئو به یک تصویر نیاز دارید و اگر خودتان چیزی برای آن انتخاب نکنید، بخشی از ویدئو به صورت پیش‌فرض انتخاب می‌شود. بهتر است این عکس را جداگانه بسازید؛ تصویر ویدئو باید نگاه مخاطب را به سمت محتوای شما بکشاند. از فونت‌ها و رنگ‌های مناسب استفاده کنید.

به قوانین کپی‌رایت توجه داشته باشید. در فضای یوتیوب این مسئله اهمیت زیادی دارد تا جایی که ممکن است حساب شما برای همیشه از دسترس خارج شود! اگر می‌خواهید از یک آهنگ استفاده کنید حتما بررسی کنید و مطمئن شود کپی‌رایت ندارد.

اگر شرایط تولید محتوای ویدئویی را ندارید و به دنبال یک راه ارزان‌تر برای شروع هستید از ترجمه فیلم‌های خارجی شروع کنید. ویدئوهای جذابی در یوتیوب به زبان‌های دیگر وجود دارد و پیدا کردن موارد مرتبط با برند شما سخت نیست. برای ترجمه فیلم می‌توانید از سایت‌ها یا گوگل ترنسلیت هم کمک بگیرید اما توجه کنید که فیلم‌ها نسبت به متن حساسیت بیشتری دارد و مترجم آن باید با فرهنگ کشور مبدأ آشنایی کامل داشته باشد. مترجمین باتجربۀ ترنسیس توانایی ترجمۀ فیلم‌های شما را با بهترین کیفیت دارند.

در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود مخاطبان را دعوت کنید تا به کانال یوتیوب شما سر بزنند و بازدید ویدئوهای خود را افزایش دهید. افزایش بازدید، لایک و اشتراک‌گذاری با روش‌های فیک می‌تواند باعث مسدودشدن حساب شما شود.

چگونه مانند یوتیوبرهای حرفه‌ای کسب درآمد کنیم؟ از چه روش‌های دیگری می‌توانید در یوتیوب درآمد داشته باشید؟ در ادامه تعدادی از روش‌های رایج را با شما در میان می‌گذاریم.

· از طریق گوگل ادسنس: با نمایش تبلیغات در ویدئوهای شما و کلیک مخاطبان بر آن می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. البته درآمد آن چندان زیاد نیست.

· فروش محصول: از محصولات خود یا شرکتی که قصد معرفی آن را دارید در ویدئوهای خود استفاده کنید؛ برای مثال اگر در مورد نحوۀ عکاسی از محصولی ویدئو تولید می‌کنید، در همان ویدئو از پایه دوربینی که از آن استفاده کرده‌اید، صحبت کنید و در ادامه فروشگاه موردنظر را معرفی کرده و یا اگر محصول خودتان است به مخاطب پیشنهاد بدهید از شما خرید کنند.

· تبلیغات اسپانسری: اگر کانال شما به یکی از کانال‌های محبوب تبدیل شود، برندهای خوب به سراغتان می‌آیند. شما با دریافت این تبلیغات و معرفی آن‌ها می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. حتی می‌توانید در توضیحات ویدئوها هم این تبلیغات را انجام دهید.

· عضویت ویژه: با فعال‌کردن این بخش و دریافت حق عضویت به صورت ماهانه و دوره‌ای می‌توانید کانال درآمدی دیگری برای خود داشته باشید. اگر آموزش‌های خاص و ارزشمندی دارید که مخاطب حاضر است مبلغی را بابت آن پرداخت کند، عضویت ویژه گزینۀ خوبی برای شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها