اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912124939915666

جلد اول از مجموعه قندان حکمت از انتشارات آثار سبز

کد: 139912124939915666

https://bit.ly/3q82Jro

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب قندان حکمت ۱ نوشته اکبر خواجه پیری است. در این کتاب داستان‌های جذاب و قدیمی‌ای برای کودک روایت می‌شود که هرکدام مطلبی را آموزش می‌دهد. ظلم نکردن، اهمیت دعای خیر مادر، رشوه ندادن موضوع بعضی از داستان های این کتاب است.

جلد اول از مجموعه قندان حکمت از انتشارات آثار سبز
قندان حکمت 1

شخصیت های خوب و بد ، کسانی که یک زمان ما را می خندانند و لحظه ای دیگر ما را به فکر فرو می برند. با تصویرهای زیبا دست ما را می گیرند و در دل تاریخ به زمان ها و مکان های گوناگون می کشانند.  قصه هایی که در عین سادگی و روانی می خواهند به ما درس زندگی بیاموزند. حکمت ها ، خود  گنج هستند، گنج های زیبا و در دسترس، گنج هایی نهفته در دل کتاب ها. قصه هایی که باید از ما انسان های بهتری بسازند، افرادی که به دیگران ظلم نمی کنند، در قضاوت و مجازات کردن مردم عجول نیستند، به والدین خود و دیگران خدمت می کنند، حواسشان در زندگی جمع است و حتی در کارها به مرگ خود و عاقبت امور هم  می اندیشند. قصه‌ها چنین می‌خواهند ….  

این کتاب شامل قصه هایی کوتاه با مضامین حکمت آمیز است. حکمت ها با آموزه های دینی ما سازگار می باشد و در بسترهای  مختلف زمانی و مکانی با تصویرهای مرتبط بیان می‌شوند. 

قندان حکمت ۱ به همه ی نوجوانانی پیشنهاد داده می شود که می خواهند با خواندن داستان های کوتاه و روان به فکر فرو روند، با حکمت ها بیشتر  آشنا شوند، از آن ها لذت برده و در زندگی آن ها را به کار گیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آثار سبز

آثار سبز ناشرکتاب‌های تخصصی کمیک استریپ در ایران و کتب مصور برای گروه سنی کودک و نوجوان و مخاطبان عام با رنگ و بوی مذهبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب