اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184795915582

چرا کتاب زینب سفیر عشق را بخوانیم ؟

کد: 139909184795915582

https://bit.ly/36Y7eOM

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب زینب سفیر عشق داستانی کمیک استریپ (پی نما) است که قصه‌ی حضرت زینب (س)، را در زمان قیام عاشورا و وقایع پس از آن براساس جزییات تاریخی برای ما به تصویر می‌کشد.

کتاب زیبای زینب سفیر عشق
چرا کتاب زینب سفیر عشق را بخوانیم ؟

کتاب زینب سفیر عشق داستانی کمیک استریپ (پی نما) است که قصه‌ی حضرت زینب (س)، را در زمان قیام عاشورا و وقایع پس از آن براساس جزییات تاریخی برای ما به تصویر می‌کشد.

چرا کتاب زینب سفیر عشق را بخوانیم ؟

او همیشه همراه برادر است، چه در کودکی، چه در مدینه چه در هنگام قیام در کربلا و حتی بعد از مرگ برادر. او همواره با حسین است. با رفتن امام حسین (ع) کربلا تمام نمی‌شود بلکه با زینب (س) تازه قصه ی ما و کربلا آغاز می شود از روز عاشورا تا همیشه . زینب خواهر امام حسین (ع) است، دختر قهرمان عرب، حضرت علی بن ابیطالب (ع) . افتخار برادر است و میوه ی دل پدر. در سخت‌ترین روزها در کنار برادر می‌ایستد و پس از او در کنار اسرای کربلا می‌ماند. هرسال محرم قصه‌ی ده روز عاشورا را زیاد می‌شنویم اما قصه‌ی ایستادگی او را بعد از روز دهم کمتر شنیده‌ایم و سخنرانی‌هایش را کمتر مرور کرده‌ایم. بانوی قهرمان کربلا، همان حضرت زینب است که در برابر حوادث نمی‌شکند.

آنقدر محکم ایستاده است که همه را به تعجب وامی‌دارد. در سخت‌ترین روزها، با تمام وجود ایمان دارد که خداوند همیشه همراه اوست، ایمان دارد به اینکه همان خدایی که مومنین را دوست دارد همان خدای بزرگ هم یزید و کافران را به سزای عملشان می‌رساند. مطمئن است که اگر در ظاهر اسیر شده است اما در پیشگاه خداوند جایگاه بزرگی دارد. زینب(س) در کنار امام سجاد (ع) محکم می‌ایستد و می‌ماند تا با ما از زیبایی‌های عاشورا بگوید از زیبایی ایمان برادر و یاران باوفایش . با استقامتش می‌خواهد به ما بیاموزد که بدی‌ها هیچ وقت پیروز نمی‌شوند هرچند در ظاهر پیروز باشند. شاید اگر کربلا رخ نمی‌داد ما عظمت زینب کبری را آن طور که باید نمی‌شناختیم. دختر قهرمان علی با واقعه‌ی کربلا در ذهن و دل و جان ما تا ابد می‌درخشد، از عاشورا تا همیشه. 

این کتاب شامل چه بخش‌هایی است ؟

کتاب زینب سفیر عشق داستانی کمیک استریپ (پی نما) است که قصه‌ی حضرت زینب (س)، را در زمان قیام عاشورا و وقایع پس از آن براساس جزییات تاریخی برای ما به تصویر می‌کشد این کتاب به قلم مریم تنباکویی و به تصویرگری آقای پرویز اقبالی می باشد و می‌کوشد تا اندکی از عظمت این بانوی قهرمان را در زمان قیام عاشورا و پس آن به نمایش بگذارد. 

پس کتاب زینب به تمام نوجوانی پیشنهاد داده می‌شود که می‌خواهند با شخصیت بزرگ حضرت زینب (س) بیشتر آشنا بشوند تا بدانند که زینب که بود و چه کرد و چرا در بین زنان عاشورا، هرسال نام اوست که بارها و بارها شنیده می‌شود .

نویسنده : مریم تنباکویی

تصویرگر : سعید رزاقی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آثار سبز

آثار سبز ناشرکتاب‌های تخصصی کمیک استریپ در ایران و کتب مصور برای گروه سنی کودک و نوجوان و مخاطبان عام با رنگ و بوی مذهبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب