اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295443015513

مزایا و معایب پوستر دیواری

کد: 140006295443015513

https://bit.ly/3krfI7E

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از سوالاتی که امروزه در طراحی داخلی ساختمان ها به میزان بسیار زیادی پرسیده می شود این است که برای پوشاندن دیوارها استفاده از پوستر دیواری بهتر است یا رنگ و گچ؟ اگر شما هم از افراد دیگر در این دوراهی گیر کرده اید، حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا با مزایا و معایب کاغذ دیواری آشنا شوید.

مزایا و معایب پوستر دیواری
مزایا و معایب پوستر دیواری

فوائد و مزایای پوستر دیواری 

1) ماندگاری بالا

از جمله یکی دیگر از فواید استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین و دکوراسیون های داخلی، ماندگاری و طول عمر بالا این محصول می باشد. طول عمر و ماندگاری که سبب می گردد تا انتخاب و خرید این پوستر ها، انتخابی فوق العاده و هوشمندانه در دیزاین و چیدمان محیط های گوناگون باشد.

همان طوری که می دانید رنگ آمیزی دیوار ها، پس از مدتی کیفیت و براقی خود را از دست می دهند و به دلیل گرد و غبار و یا ترک های سطحی، ظاهر شکیل خود را از دست می دهند. همچنین استفاده از کاغذ های دیواری اگر چه در ابتدا ظاهری زیبا و محیطی گرم را برایتان به ارمغان می آورند، اما پس از مدتی تغییر حالت می دهند.اگر چه مزایا و معایب کاغذ دیواری نیز بسیار می باشد، اما یکی از مهم ترین معایب آن تغییر شکل در طولانی مدت می باشد.

2) مقرون به صرفه

از دیگر فواید پوستر دیواری، می توان به قیمت مناسب و مطلوب آن اشاره کرد. بدیهی است که مهم ترین عامل در قیمت پوستر های دیواری کیفیت و مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این محصول ها می باشد. موادی که در صورت برخورداری از کیفیت بالا، از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار می باشند و از این رو از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

3) ثبات در رنگ

از جمله مهم ترین ویژگی پوستر های دیواری می توان به عدم تغییر رنگ و اثبات رنگ آن در طولانی مدت و گذر زمان اشاره کرد. عاملی موثر که سبب گشته تا امروزه این محصول از جمله محصول های محبوب و کاربردی در دیزاین های داخلی باشد که تا حدود بسیار زیادی نسبت به رنگ ها و کاغذ های دیواری در اولویت قرار گیرد.

4)قابلیت شست و شو

ذرات گرد و غبار و دود موجب می شود که دیوار پوش ها پس از مدتی تغییر رنگ دهند و تمیزی و جذابیت اولیه خود را از دست دهند. اما پوسترهای دیواری در مقایسه با کاغذهای دیواری راحت تر شسته می شوند و می توان به سادگی آن ها را نظافت نمود.

5)نصب سریع و آسان

از دیگر مزایای استفاده از پوسترهای دیواری می توان به نصب سریع و آسان آن ها اشاره نمود. از این رو در کوتاه ترین زمان ممکن می توان با استفاده از آن ها تحولاتی اساسی در فضای منزل یا محیط کار ایجاد نمود. نصب پوسترهای دیواری نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی ندارد و نصابان حرفه ای و مجرب می توانند به راحتی آن ها را نصب نمایند.

6)چاپ طرح و مدل دلخواه

هر طرح و الگویی را می توان برای چاپ بر روی پوستر سفارش داد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. از این رو خریداران کافی است که عکس یا طرحی که مد نظر دارند و می خواهند در فضای منزل یا محیط کارشان خودنمایی کند و جلوه ای خاص به محیط بخشد را جهت چاپ بر روی کاغذ پوستر دیواری سفارش دهند تا با کیفیت و شفافیت عالی چاپ شود.

پوسترهای سفارشی را می توان در هر سایز و ابعادی مناسب با فضای مورد استفاده انتخاب نمود. البته این پوسترهای دیواری در مقایسه با پوسترهای دیواری معمولی دارای قیمت بالاتری هستند.

راه های ارتباطی :

تلفن : 02177366058

موبایل : 09190499956 - 09014794151

سایت :https://siminsaz.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل