اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316370115513

مراحل طراحی پوستر - بخش اول

کد: 140105316370115513

https://bit.ly/3pyuYS2

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت چاپ پوستر دیواری یکی از صنایع به روز دنیا در زمینه دکوراسیون است که می تواند توسط نقش هایی که در آن وجود دارد حس سه بعدی را از طریق خطای دید به انسان منتقل کند. چنان چه چاپ پوستر دیواری با کیفیتی بالا انجام شود می تواند فضایی فوق العاده‌ای را برای ساکنین و یا بینندگان ایجاد نماید.

مراحل طراحی پوستر - بخش اول
مراحل طراحی پوستر - بخش اول

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه و مراحل چاپ پوستر دیواری آشنا کنیم.

در بخش اول این مقاله با مراحل طراحی پوستر و در بخش دوم با مراحل چاپ آن  آشنا خواهید شد.

مراحل طراحی پوستر 

  • انتخاب طراحی

           اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح مناسب را بسته به فضایی که می خواهید پوستر دیواری شما نصب شود انتخاب کنید. به طور حتم می دانید که انتخاب شما بخش مهمی از زیبا شدن پوستر دیواری را بر عهده خواهد گرفت. پیشنهاد می شود برای یک انتخاب مناسب ؛ چند نمونه کار مرتب با طرحی که در ذهن دارید ببینید و در صورت نیاز از کسانی که در این کار تبحری دارند مشورت بگیرید تا ببینید نتیجه طرحی که انتخاب کرده اید بعد از طراحی و چاپ، چقدر به ایده آل ذهنی شما نزدیک خواهد شد.

  • بررسی محل نصب

        محلی که میخواهید پوستر در آنجا نصب بشود هم در طراحی پوستر دیواری اهمیت فراوانی دارد مثل این پوستر قرار است در پشت تلویزیون باشد یا در اتاق کودک یا اتاق پذیرایی، و یا حتی این که این پوستر قرار است بر روی یک دیواری خاص یا در کنار دیواری با طراحی کاغذ دیواری قرار گیرد، همگی مسائل مهمی است که در هنگام طراحی و یا برای دادن اطلاعات به یک طراح برای  استفاده از مشاوره او نیاز هست در نظر بگیرید.

  • انتخاب طرح

        همانطور که در گام اول اشاره شد برای آنکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید باید از مشاوره یک طراح استفاده کنید. طراح نمونه های مختلفی از پیاده سازی طرح و ایده شما را ارائه خواهد کرد و حالا شما باید تصمیم بگیرید که کدام طرح مناسب و ایده آل برای فضای محلی که قصد نصب پوستر را دارید می باشد.

  • آماده سازی برای چاپ

        شما محدودیتی در انتخاب طرحی که میخواهید بعنوان پوستر دیواری استفاده کنید نخواهید داشت اما باید در هنگام انتخاب طرح، این نکته مهم را در نظر داشته باشید که طرح شما پس از چاپ شدن در ابعاد بزرگی که قصد دارید نصب کنید، به همان زیبایی و کیفیتی که در ذهن شما بوده است خواهد بود یا خیر ؟ پس حتما قبل از تایید طرح نهایی برای چاپ، از این مورد اطمینان حاصل کنید تا بعد از چاپ از نتیجه کار خرسند و شگفت زده باشید نا مغموم!

در بخش دوم این مقاله به مراحل چاپ و اهمیت دقت در چاپ پوستر دیواری خواهیم پرداخت.

اگر مایل به سفارش پوستر دیواری و یا مشاوره جهت خرید پوستر دیواری هستید به صفحه پوستر دیواری در فروشگاه اینترنتی سیمین ساز سر بزنید.

راه های ارتباطی با ما:

سایت: 

https://siminsaz.ir/

شماره تماس:

02177366058

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]