اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010235634316177

طراحی طلا و جواهرات با رنگ سال

تاثیر رنگ سال در صنعت مد و جواهرات

کد: 140010235634316177

https://bit.ly/3tKuQlZ

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون اعلام شد. تاثیر رنگ در صنعت مد، طلا و جواهرات باعث ایجاد فضایی جذاب شده است.با هنر دست خودتان این صنعت متحول کنید.

تاثیر رنگ سال در صنعت مد و جواهرات
تاثیر رنگ سال در صنعت مد و جواهرات

با توجه به تاثیر رنگ در صنعت طلا و جواهرات و سلیقه و علاقه شخصی خودتان با گذراندن دوره های طراحی طلا و جواهرات در مجموعه جواهرات اردوان آنوش صنعت مد، طلا و جواهرات را با هنر دست خودتان متحول کنید.

پنتون رنگ سال 2022 را اعلام کرد.رنگ very pery (رنگ آبی بنفش تقریبا به رنگ گل پریوش) از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ معرفی شد و طراحان از آن در مد و پوشاک، دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی سال ۱۴۰۱ استفاده می کنند.ما در این مقاله علاوه بر معرفى رنگ سال،تاریخچه و فلسفه انتخاب رنگ توضیحاتى گفته ایم.

حس سرزندگی را برای فضاهای داخلی به ارمغان می آورد و ترکیب های رنگی غیر منتظره ای را طلب می کند. برای ایجاد ظاهری جذاب و متأثر از طبیعت در اتاق های نشیمن و دفاتر کار، رنگ وری پری را با تن های رنگ سبز روشن ادغام نمایید.

پنتون معتقد است که استفاده از این رنگ در طراحی و بسته بندی، حس اعتبار و خلاقیت را منتقل می کند. پنتون می گوید: «رنگ Very Peri چه در قالب یک قلمرو دیجیتالی فانتزی و چه در اقلام فیزیکی، گرمای مهربانی را تداعی می کند که به سرعت چشم را درگیر خود می کند؛ از این رو این رنگ برای طراحی گرافیکی و چند رسانه ای و بسته بندی بسیار مناسب است».

تاریخچه و فلسفه انتخاب رنگ سال

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند. این کمپانی در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد. لورنس هربرت، فارغ‌التحصیل رشته شیمی دانشگاه هوفسترا، در سال ۱۹۶۳ شرکت m&j Levine را از برادران لوین خریداری و به نام موسسه پانتون ثبت کرد. پنتون به معنی «همه رنگ‌ها» است.

پنتون با ایجاد سیستم جدیدی برای تطبیق درست رنگ‌ها کمک کرد تا مشکلات مربوط به رنگ دقیق برای صنایع حساس به رنگ همچون گرافیک، چاپ، نقاشی، فشن و … حل شود.

طبق این سیستم به هر رنگ، عددی اختصاص داده می‌شد تا مردم برای انتخاب دقیق رنگ دچار اشتباه نشوند. برندسازی قوی این شرکت در طول زمان باعث شد تا بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز از آن تبعیت کنند. چون عموم مردم در سراسر جهان معیار اصلی‌شان در مد و فشن، رنگ سالی است که پنتون انتخاب می‌کند.

از دیگر افتخارات شرکت پنتون این است که سیستم استانداردسازی رنگ آن در مراجع بین‌المللی رنگ‌ها (Internarional Colour Authority ICA) مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

با توجه به تاثیر رنگ در صنعت مد و طلا و جواهرات شما مى توانید با توجه به علایق شخصى خودتان با گذراندن دوره هاى طراحى دستى کلاسیک و طراحى طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس و همینطور دوره هاى گوهرشناسى در مجموعه جواهرات اردوان آنوش صنعت مد،طلا و جواهرات را با هنر دست خودتان متحول کنید.

غزاله قاسمیان

مدرس دوره ساخت مجموعه جواهرات اردوان آنوش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی اردوان آنوش

آکادمی اردوان آنوش با پیشینه برگزاری چندین دوره سخنرانی و آموزش دوره های تخصصی صفر تاصد طراحی و ساخت جواهرات در دانشگاه های معتبر کشور با مدیریت مهندس اردوان آنوش در سال 1395 تأسیس گردید. اندیشه مجموعه اتصال سه نگرش مهندسی، هنر و علم مارکتینگ با رسالت فعالیت با دغدغه ارتقاء سطح دانش جواهرات با رویکرد کارآفرینی می باشد. مجموعه ما فعالیت هایی در این راستا انجام داده است همچون مصاحبه با اساتید، بزرگان صنعت و حرفه ای های این صنف، آموزش نکات ریز جواهرسازی، مقالات ترجمه شده اختصاصی که به صورت رایگان در اختیار هنرجویان در کنار مجلات جواهرات روز دنیا و پادکست های مدیریتی که همگی در وب سایت مجموعه قابل مشاهده میباشد. در راستای مأموریت کارآفرینی مجموعه، اقدام به برگزاری نمایشگاه و ایونت های تخصصی طلا و جواهرات متعددی همچون برگزاری ایونت جم در مرکز خرید جم سنتر، نمایشگاه بین المللی تهران و ایونت طراحان برتر ایران با مشارکت سرکار خانم مهلا زمانی که منجر معرفی، فروش و دیده شدن دست سازه های هنرجویان مجموعه توسط خود هنرجو برگزار گردیده است. بخشی از دستاورد های مجموعه: • برگزاری بیش از 45 ساعت سخنرانی و نشست تخصصی در حوزه طلا، جواهرات و بازار کار آن در ایران و جهان در دانشگاه های معتبری همچون الزهرا، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و هنر • بیش از 650 ساعت تدریس طراحی جواهرات با رایانه در دانشگاه های کشور • بیش از 900 ساعت تدریس طراحی طلا و جواهرات با همکاری آموزشگاه های معتبر کشور • تربیت بیش از 500 هنرجو در مجموعه • گفت و گوی تلویزیونی زنده به صورت اختصاصی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش