اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045727918294

ثبت شرکت و برند و نام تجاری و انواع شرکت ها

کد: 140012045727918294

https://bit.ly/35v27qS

، (اخبار رسمی): قبل از وارد شدن به معنا و مفهوم ثبت شرکت ابتدا باید معنی شرکت تجاری را بدانیم ! شرکت تجاری به معنای قرار دادن سرمایه به منظور قرار داد 2 یا چند نفر هریک از آن ها که سرمایه را مشخص میکنند که این سرمایه در نتیجه تبدیل به عملیات تجاری و تقسیم سود و زیان بدست آمده بین افراد می شود.

ثبت شرکت

قبل از وارد شدن به معنا و مفهوم ثبت شرکت ابتدا باید معنی شرکت تجاری را بدانیم ! شرکت تجاری به معنای قرار دادن سرمایه به منظور قرار داد 2 یا چند نفر هریک از آن ها که سرمایه را مشخص میکنند که این سرمایه در نتیجه تبدیل به عملیات تجاری و تقسیم سود و زیان بدست آمده بین افراد می شود.شرکت های تجاری معمولا براساس شرایط مشخصی شکل می گیرند .به طور کلی شرایط شکل گیری شرکت ها به 2دسته تقسیم بندی می شود : دسته اول شرکت هایی که تشکیل آنها ضروری می باشد دسته دوم شرکت هایی که تشکیل آنها ضروری می باشد که درمورد دسته اول باید این طور به شما بگوییم که یعنی یک شرکت زمانی به وجود می آید که تحقق پیدا نماید. در مقابل آن ثبت شرکت ها در اداره ای به نام اداره ثبت شرکت ها در به وجود آمدن شرکت ها نقشی نمیتوانند داشته باشند.به طورکلی برای پیدا کردن اطلاعات رسمی و ثبت شرکت ها و آگهی آنها ودیگر اطلاعات شرکتی که برای افرادی خارج از آن شرکت میتواند مفید باشد رسانه های اینترنتی ویا همان سایت های مربوط به ثبت شرکت ها است که معروف ترین آنها سایت رسمیو می باشد. این سایت تمامی اطلاعات ثبت شرکت که شامل نام شرکت تاریخ تاسیس کدپستی و آدرس و شماره تلفن و... میباشد به شما نمایش می دهد.
ثبت برند و نام تجاری

نام تجاری برگرفته شده از کلمه بازاریابی است که در قرن 19 با آغاز محصولات بسته بندی شده شکل گرفت.برای این که انواع محصولات تجاری و صنعتی هر تجارتخانه ای مشخص و معلوم گردد.افراد تاجر با علامت خاصی اجناس خود را تبلیغ میکنند که این کار به نفع مشتریانی است که با مشاهده ی این علامت بلافاصله متوجه این موضوع می شوند که این محصول متعلق به کدام کارخانه و یا تجارتخانه می باشند .اگر بخواهیم تعریف کوتاهی از نام تجاری داشته باشیم می توانیم بگوییم که میتوان آن را نمادی از کالایی بدانیم که از طریق رنگ و ظاهر و شکل و شمایلی یک آرم میتواند داشته باشد یک پیام خاصی را به مشتری منتقل می کند که این انتقال باعث میشود کالا و  یا آن محصول مورد نظر به ذهن مشتری بیاید.به طور کلی نام ویا علائم تجاری به چندین موارد تقسیم بندی میشود که شامل محصولات کشاورزی ، صنایع و محصولات شیمیایی ، دستگاه و لوازم آلات فنی و علمی و صنعتی ، مصنوعات نساجی ، محصولات کشاورزی و...می باشند.

انواع شرکت ها 

تمامی افراد حقوقی و حقیقی برای دسترسی به سود و منافع شخصی خود میتوانند براساس توانایی های  که شامل تخصص و ارتباطات و سرمایه های آن میباشد آن ها را درکنار همدیگر قرار بدهند که تجمیع آن ها در کنار یکدیگر باید با استفاده از پروتکل های خاص با جاری شدن قراردادی بین افراد صورت بپذیرد. که تمامی این فرآیندها در مکانی به نام شرکت صورت میگیرد. انواع شرکت ها به 4 دسته مسئولیت محدود ، سهامی خاص ، تضامنی ، سهامی عام تقسیم می شود.

منبع : موسسه حقوقی فکر برتر 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی