اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101245814417018

طراحی کمد دیواری

چگونه بهترین طراحی کمد دیواری را داشته باشیم؟

کد: 140101245814417018

https://bit.ly/3MaoulK

، تهران , (اخبار رسمی): به کابینت های دیواری که به منظور نگهداری لباس و.. استفاده میشود کمد دیواری میگویند. این کمدها یا کابینتها به دو صورت ثابت روی دیوار یا بصورت متحرک ساخته میشوند. این کمدها انواع و سبکهای مختلفی دارند. اگر علاقه مند به فضایی مرتب و سازماندهی شده هستید؛ می توانید برای منزل خود یک کمد دیواری طراحی کنید.

چگونه بهترین طراحی کمد دیواری را داشته باشیم؟
طراحی کمد دیواری

کمد لباس یکی از انواع کمد های دیواری است که نقش مهمی در سازماندهی لباس های شما و همچنین محافظت از آنها در برابر هر گونه آسیب ایفا می کند.

به کابینت های دیواری که به منظور نگهداری لباس , لوازم و… استفاده می شود کمد دیواری گفته می شود . این کمد ها یا کابینت ها به دو صورت ثابت بر روی دیوار یا بصورت متحرک همانند یک کمد مستقل ساخته می شوند. این کمدها انواع و سبک های مختلفی دارند.کمد های دیواری بسیار کاربردی هستند. پس اگر علاقه مند به فضایی مرتب و سازمان دهی شده هستید؛ می توانید برای منزل خود یک کمد دیواری طراحی و اجرا کنید.

اگر به فکر ساختن کمد لباسی هستید و مطمئن نیستید که چه نوع کمد لباسی را انتخاب کنید، در این مطلب توضیحاتی در مورد کمد دیواری ارائه می دهیم که می توانید در طراحی کمد دیواری خود در نظر بگیرید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مطلب مربوط طراحی کمد دیواری را از سایت ما بخوانید. اگر در این زمینه تجربه و تخصصی ندارید حتما از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید.

کمد لباس یکی از انواع کمد های دیواری است که نقش مهمی در سازماندهی لباس های شما و همچنین محافظت از آنها در برابر هر گونه آسیب ایفا می کند. کمد لباس یکی از مبلمان اصلی در اتاق خواب است. هر کس ایده خود را برای داشتن کمد لباس عالی دارد و خوشبختانه در پلنرس، گزینه های زیادی برای برآورده کردن تمام نیازهای شما با طراحی های مناسب و اصولی وجود دارد. با تجربه تجاری گسترده خود، از کیفیت محصولی که عرضه می کنیم و کاری که انجام می دهیم مطمئن هستیم. برای سفارش طراحی کمد دیواری به سایت ما مراجعه کنید

سبک های طراحی کمد دیواری:
کمد دیواری کلاسیک:

کمد دیواری کلاسیک هم چنان محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کرده است.کمد دیواری کلاسیک مانند سبک کلاسیک دارای طرح ها و نقوش مخصوص به خود است که این تزئینات کمد دیواری شما را از سادگی بیرون می آورد.. کمد دیواری کلاسیک چوبی به دلیل گران بودن چوب، قیمت بالایی دارند و این روزها بسیار کم استفاده می شوند . جای آن ها را کمد دیواری کلاسیک ام دی اف و ممبران گرفته است.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری‌ مدرن ظاهر ساده‌تری نسبت به نمونه های قدیمی و کلاسیک دارد. در ساخت کمد دیواری مدرن از طرح و برش خاصی استفاده نمی شود. هرچه مقدار تنوع رنگ‌ها در ساخت کمد کمتر و طراحی هندسی آن ساده‌تر باشد، سبک آن به مدرن نزدیک تر خواهد شد. پس اگر سادگی را ترجیح می دهید سبک مدرن را انتخاب کنید.

انواع متریال کمد دیواری:

کمد دیواری MDF

MDF یا تخته فیبر با چگالی متوسط یک چوب مهندسی شده است که از ذرات چوبی که با چسب به هم چسبانده شده اند ساخته شده است. این محصول جایگزین استفاده از چوب در مبلمان و محصولات مدولار شده است. برخی به ما می گویند که ماده ای کم عیار است که به راحتی تحت فشار می شکند یا وقتی در معرض آب قرار می گیرد متورم می شود. و بارها دوام و ماندگاری آن زیر سوال رفته است.
ام دی اف از چوب بازیافتی ساخته شده است، بنابراین اساساً ذرات کوچک چوبی با رزین به هم چسبانده شده و در دمای بالا فشرده می شوند. با این حال، کیفیت ان بهتر از چوب است.

کمد دیواری آینه ای

اگر می خواهید ابعاد اضافی به اتاق خواب خود اضافه کنید، نباید کمدهای آینه ای را از دست بدهید. درهای آینه ای یک نکته عالی هستند که جذابیت بصری را بهبود می بخشند و می توانند یک اتاق معمولی را به یک اتاق خواب رویایی ارتقا دهند. با انعکاس نور طبیعی، ایجاد توهم فضا، به روشن‌تر شدن اتاق کمک می‌کند و آن‌ها را برای اتاق‌های کوچک با فاصله بسیار عالی می‌کند. آنها با قفسه بندی قابل تنظیم، سبک های معاصر، و کارهای تکمیلی متفاوت در میان بسیاری دیگر عرضه می شوند.

کمد دیواری PVC

متریال پی‌وی‌سی ، به نوعی لایه‌ی پلاستیکی فشرده گفته می‌شود که در ساخت کابینت، کابینت حمامی، کمد دیواری و غیره کاربرد دارد. از آنجا که پی‌وی‌سی، لایه‌ای پلاستیکی است، کابینت و کمد پی‌وی‌سی ، ضد آب و رطوبت است.
ورق‌های پی‌وی‌سی ، عمقی بین ۱٫۵ تا ۲ سانتی‌متر دارند و معمولا رنگی، به رنگ سفید دارند. همانطور که گفته شد، این متریال ضد رطوبت بوده و بدون کپک زدگی و نم‌ زدگی، می‌تواند وسایل و لوازم شما را در خود جای دهد و به مدت طولانی‌تری بدون پوسیدگی دوام آورد.
کمد دیواری هایگلاس

هایگلاس یک نوع ورق با مغزی ورق ام دی اف و با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد. معمولا ورق های هایگلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده و سمت دیگر ورق با لایه های ارزان تر. این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق «هایگلاس» میدهد. پس دلیل براق بودن کابینت های هایگلاس، به پوشش پلکسی گلاس روی ورق های گلاس مربوط است. این ورق ها به دلیل براق بودن، کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کمد دیواری پیدا کرده است. ورق «هایگلاس» دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد است. مدل های بسیار زیبایی با این نوع ورق در کابینت سازی و دکوراسیون اجرا می‌شود و قیمت نسبتاً مناسبی دارد.

قیمت گذاری طراحی و ساخت کمد دیواری

عوامل مؤثر بر افزایش قیمت کمد دیواری

  • نصب و اجرای کمد دیواری
  • نوع دستگیره
  • نوع درب کمد
  • نوع متریال به کار رفته در کمد
  • جنس چهارچوب کمد
  • هزینه طراحی اختصاصی کمد دیواری
  • استفاده از تزئینات و آینه
  • نورپردازی کمد

پرداخت حق مشاوره و طراحی معمولاً به‌صورت توافقی است و هزینه طراحی ها با توجه به متراژ کمد دیواری و سبک آن ها که کلاسیک باشد یا مدرن، متفاوت است اما برای طراحی‌های تخصصی با استفاده از نرم افزار سه بعدی 3d max ، از 150 هزار تومان به بالا دریافت می‌شود.

برای اطلاع از هزینه های طراحی کمد دیواری مجموعه ما صفحه تعرفه های طراحی سایت ما را ببینید.



 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

MDFPLAN

گروه طراحی داخلی پلنرس طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. تنها مرکز طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه با تحویل سه ساعته در کشور. مشاوره رایگان:02191302991

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه