اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104106166618027

ویزای دائم کانادا(اقامت دائم کانادا )

ویزای دائم کانادا(اقامت دائم کانادا )

کد: 140104106166618027

https://bit.ly/3OF9td4

، تهران , (اخبار رسمی): روشهای دریافت اقامت کانادا. تفاوت اقامت دائم کانادا با اقامت موقت کانادا. چه نوع ویزاهایی در کانادا اقامت دائم کانادا و چه ویزاهایی اقامت موقت کانادا خوانده می‌شوند. سریعترین راه دریافت اقامت کانادا. بهترین راه دریافت اقامت کانادا. ارزانترین راه دریافت اقامت کانادا. راه‌های دریافت اقامت دائم کانادا

ویزای دائم کانادا(اقامت دائم کانادا )
ویزای دائم کانادا(اقامت دائم کانادا )

روش اقامتی کانادا راه رسیدن به کانادا را هموار می کند اکثر رشته های تحصیلی کانادا زمانی در کانادا فارغ التحصیل و درکانادا مشغول به کار شوید،امتیاز اقامت دائم را در سیستم اکسپرس اینتری افزایش دهید.

روش های اخذ اقامت کانادا

  • اقامت کانادا از طریق تحصیل
  • اقامت کانادا از طریق تخصص کاری
  • اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت کانادا از طریق اکسپرس انتری
  • اقامت کانادا از طریق تخصص در استان های کانادا
  • اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ (همسر و فرزندان)
  • اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندان
  • اخذ اقامت خانوادگی کانادا
  • اقامت کانادا از طریق ازدواج
  • اقامت کانادا از طریق تجربه کانادایی
  • اقامت کانادا از طریق تجربه کبکی
  • اقامت هنرمندان و ورزشکاران در کانادا
  • اقامت کانادا ویژه پزشکان
  • اقامت کانادا ویژه پرستاران
  • -اقامت کانادا از طریق اسکیل ورکر
  • -اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس
  • -اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت
  • -اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ
  • -اقامت کانادا از طریق جاب آفر

انواع روشهای دریافت اقامت کانادا:

1. دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری یا نیروی متخصص فدرال: 

این روش اقامتی کانادا بر مبنای امتیازبندی افراد با توجه به میزان تحصیلات، سن، میزان مهارت در زبان، سابقه کار، انطباق پذیری و ... در نظر گرفته شده است. این روش با اقامت دائم کانادا همراه است و به نوعی ارزانترین و سریع ترین روش دریافت اقامت دائم کاناداست.

در این روش اقامتی کانادا، اگر جاب آفر از کانادا نداشته باشید یا تجربه تحصیلی را تجربه کار کانادایی نداشته باشید، باید معمولا سن شما بین 19 تا 29 سال باشد، آخرین مقطع تحصیلی شما معادل با فوق لیسانس باشد، نمره مدرک زبان شما در آیلتس از 7.5 به بالا باشد و حداقل 3 سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشید.

2. دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل در کانادا:

این روش اقامتی کانادا معمولا راه رسیدن به کانادا را هموار می‌کند. در اکثر رشته های تحصیلی کانادا زمانی که در کانادا فارغ التحصیل می‌شوید به شما اجازه داده می‌شود که در کانادا مشغول به کار شوید و با استفاده از امتیاز تحصیل و کار در کانادا میتوانید امتیاز زیادی کسب کرده و شانس دریافت اقامت دائم کانادا را در سیستم اکسپرس اینتری بسیار افزایش دهید. همچنین در برخی از رشته های تحصیلی مورد نیاز کانادا با دریافت دعوتنامه استانی، شانس این را خواهید داشت که بدون سابقه کار کانادایی، اقامت دائم کانادا دریافت نمایید، در کانادا حتی امکان اینکه بدون داشتن مدرک زبان شانس تحصیل داشته باشید فراهم است. 

3. دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی:

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و اقامت کانادا از طریق کارآفرینی دو روش کاملا متفاوت است که به اشتباه هر دو روش به اقامت سرمایه گذاری کانادا معروف است. در روش سرمایه گذاری شما بدون ایجاد شغل در کانادا اقامت دریافت خواهید کرد اما در روش کارآفرینی باید بیزینسی را راه اندازی کنید و برای افراد کانادایی شغل ایجاد کنید که باتوجه به انتخاب شهر و نوع بیزینس شرایط اقامت کارآفرینی متفاوت است و در کانادا از 100 هزار دلار شروع خواهد شد. 

4. دریافت اقامت کانادا از طریق استارتاپ ویزا:

در این روش اقامتی کانادا باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز سرمایه گذاری کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می‌رود و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق اقامت دائم کانادا دریافت نمایید. 

5. دریافت اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی:

روش اقامتی کانادا برای ورزشکاران و هنرمندان ارائه می‌گردد و کسانی که به نوعی بیزینس مرتبط با این دو حیطه را دارند. در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید.

6. دریافت اقامت کانادا از طریق جاب آفر یا پیشنهاد شغلی:

اگر در کانادا کارفرمایی که شرایط لازم را برای استخدام یک فرد خارجی را داشته باشد به شما جاب آفر یا پیشنهاد کاری دهد و به زبان ساده به اداره مهاجرت کانادا اثبات کند که به وجود شما نیاز دارد و شخصی را در کانادا مانند شما پیدا نکرده است آن وقت می‌توانید با داشتن جاب آفر و LMIA معتبر درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید.

7. دریافت ویزای اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت یا  owner operator :

این برنامه اقامتی کانادا در خصوص افرادیست که می‌خواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده یا خریداری کنند.

حسن این برنامه اقامتی کانادا این است که مانند برنامه های کارآفرینی استانی به حجم سرمایه خاصی نیاز ندارد بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است، الزامی‌ برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل برنامه می‌تواند در کمتر از یک سال انجام شود.

مراحل دریافت اقامت دائم از طریق برنامه owner operator:

مرحله اول: باید شرایط شما توسط موسسه محبوب مهاجر سرزمین من، ارزیابی شود. 

مرحله دوم: جمع آوری مدارک و برگذاری جلسات توجیهی.

مرحله سوم: تحقیق بازار مربوط به کانادا برای راه اندازی بیزینس.

مرحله چهارم: تهیه بیزینس پلن باتوجه به مشخصات متقاضی و شهر انتخابی کانادا.

مرحله پنجم: ثبت در اداره مهاجرت کانادا با نامه دفاعی وکیل مهاجرت.

مرحله ششم: تاییدیه اداره کار برای دریافت ویزای کار متقاضی ( LMIA مثبت).

مرحله هفتم: دریافت ویزای کار کانادا.

مرحله هشتم: دریافت اقامت دائم کانادا ازطریق سریعترین روش مهاجرتی نسبت به شرایط هر متقاضی

مهاجرتی owner operator است، که مزایای بسیاری داشته و به اختصار به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه‌های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی‌ نیست.

ثبت شرکت در کانادا یا owner operator چیست:

مالک بیزینس صاحب یک واحد تجاری است که خود آن را مدیریت می‌کند. مثلا یک تعمیرگاه خودرو را در نظر بگیرید که کسب و کار خودش را دارد یا یک قناد که قنادی خودش را دارد. همچنین یک نفر را در نظر بگیرید که یک شرکت برنامه نویسی سایت را دارد و خودش هم مدیریت آن را به عهده گرفته است. به طور کلی وقتی سخن از ثبت شرکت در کانادا یا Owner Operator می‌شود درباره فردی صحبت می‌کنیم که یک شرکت یا واحد تجاری (به طور معمول با کمتر از 10 کارمند یا کارگر) و خود آن فرد، مدیریت شرکت یا واحد تجاری خود را بر عهده گرفته است.

ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت در کانادا چگونه دریافت می‌شود:

در ویزای کار ثبت شرکت یا owner operator، متقاضی ابتدا یک واحد تجاری یا شرکت را در کانادا راه اندازی یا خریداری می‌کند. سپس به اداره کار کانادا اعلام می‌کند که حضور وی برای مدیریت این واحد تجاری واجب است. اگر اداره کار قانع شود، برای وی نامه LMIA صادر می‌کند. بعد از دریافت این نامه، متقاضی می‌تواند به اداره مهاجرت کانادا تقاضای ویزای کار بدهد. اگر اداره مهاجرت هم با تقاضای وی موافقت کند، ویزای کار کانادا صادر خواهد شد. همسر متقاضی نیز می‌تواند ویزای کار کانادا دریافت کند و فرزندان زیر 18 سال وی نیز اجازه خواهند داشت در کانادا رایگان تحصیل کنند. ویزای متقاضی اصلی به وی اجازه می‌دهد تنها برای واحد تجاری خود کار کند. اما ویزای همسر وی از نوع Open Work Permit است و به او اجازه می‌دهد که تقریبا برای هر کارفرمایی کار کند.

LMIA در کانادا به چه معناست:

LMIA ) Labour Market Impact Assessmen ) نامه‌ایست که اداره کار کانادا صادر می‌کند و طی آن اعلام می‌کند، استخدام یک فرد غیر کانادایی اثر منفی روی بازار کار کانادا ندارد. به طور معمول گرفتن LMIA بسیار دشوار است و یک شرکت کانادایی باید ابتدا برای مدت قابل توجهی با صرف هزینه‌های قابل توجهی در چند منبع قابل قبول آگهی استخدام بدهد و یک سری مدارک و فرم به اداره کار کانادا ارائه کند تا آنها متقاعد شوند که آن شرکت موفق نشده نیروی مورد نیاز خود را از بین مقیمان دائم یا شهروندان کانادا پیدا کند و چاره‌ای جز استخدام افراد خارجی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حقوقی و قانون | مسابقه و فراخوان