اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206282014495

اینبو برای آیفون؛ چگونه از اینبو در گوشی آیفون استفاده کنیم؟

کد: 140104206282014495

https://bit.ly/3Rs4Jcz

، تبریز , (اخبار رسمی): قرار است در این مقاله یک روش دیگر را یاد بگیریم که بتوانیم از اینبو بر روی آیفون استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

اینبو برای آیفون؛ چگونه از اینبو در گوشی آیفون استفاده کنیم؟
ربات اینستاگرام اینبو برای ایفون

اینستاگرام برای چند سیستم عامل در دسترس است. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم اینستاگرام برای آی او اس و اندروید و وب در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیز از اینستاگرام استفاده کنید. البته ما امروز و در این مقاله قرار است با سیستم عامل اپل سر و کار داشته باشیم. اینستاگرام در آیفون کمی با نسخه اینستاگرام برای اندروید تفاوت دارد. به عنوان مثال شما نمی‌توانید در سیستم عامل آی او اس از اپلیکیشن‌های سوم شخص (third party) استفاده کنید. اپلیکیشن سوم شخص مانند برنامه‌های افزایش فالوور یا برنامه‌هایی که بر روی اپلیکیشن‌های دیگر اجرا می‌شوند.

اینبو جزو این اپلیکیشن‌های سوم شخص حساب می‌شود که آیفون اجازه نمی‌دهد تا از اپلیکیشن اینبو بر روی آیفون استفاده کنید و بنابرین اینبو برای اپل وجود ندارد. اما قرار است در این مقاله از اخبار رسمی یک روش دیگر را یاد بگیریم که بتوانیم از اینبو بر روی آیفون استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

ربات اینستاگرام اینبو چیست؟

قبل از اینکه برویم سراغ روشی که بتواند به شما کمک کند تا بر روی آیفون خود اینبو را نصب کنید، بهتر است بیشتر از قبل با ربات اینبو آشنا شوید. ربات اینستاگرام اینبو یکی از ربات‌هایی است که برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می‌شود. ربات اینبو دقیقا شش سال است که در حال فعالیت است و رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است و یکی از بهترین ربات‌های اینستاگرامی است که در ایران و دنیا وجود دارد. اینبو به این خاطر جزو بهترین ربات‌های اینستاگرامی حساب می‌شود چون که ابزارهای مختلفی دارد و این ابزارها در سطح دنیا در دسترس مردم نیستند و قابلیت‌های اینبو منحصر به فرد هستند و هیچکدام از ربات‌های دیگر آن قابلیت‌ها را ندارند.

اینبو رباتی است که با قیمت ارزان و مناسب برای خدمت رسانی به شما کاربران ایجاد شده است. ربات اینستاگرام اینبو فالو و آنفالو خودکار پیج شما را بر عهده می‌گیرد تا فالوورهای شما افزایش پیدا کند. لایک و کامنت خودکار اینستاگرام نیز از قابلیت‌های دیگری است که در ربات اینبو وجود دارد و این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا به صورت خودکار برای افرادی که با شما همکار هستند لایک و کامنت بگذارید تا بتوانید تعامل بیشتری با آنها داشته باشید و در نتیجه فالوورهای بیشتری برای پیج خودتان جذب کنید. قابلیت‌های دیگر ربات اینبو را می‌توانید در لینک زیر ببینید:

ربات اینستاگرام چیست؟

اینبو برای آیفون

همانطور که بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم آیفون یکی از قدرتمندترین سیستم عامل‌های دنیاست و برای امنیت کاربرانش اهمیت زیادی قائل است پس در نتیجه به اپلیکیشن‌های سوم شخص اجازه نمی‌دهد تا بر روی دیگر اپلیکیشن‌ها اجرا شوند و عملیات آنها را به طور کلی منحل کنند. این موضوع باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌هایی مثل ربات اینبو نتوانند در سیستم عامل آیفون اجرا شوند. اما حالا چاره کار برای آنهایی که فقط گوشی آیفون دارند و اندروید ندارند چیست؟ آیا نمی‌توانند از اینبو استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر می‌توانند از ربات اینستاگرام اینبو استفاده کنند. در ادامه روشی را برای این کار معرفی می‌کنیم.

استفاده از نسخه وب اینبو

اینبو در اپل نصب نمی‌شود و به همین دلیل نمی‌توانید از اپلیکیشن اینبو مانند دیگر اپ‌های اپل خودتان مانند واتساپ و... اجرا کنید و نیاز به روش دیگری برای استفاده از اینبو دارید. این روش استفاده از نسخه وب ربات اینستاگرامی اینبو است. در نسخه وب اینبو امکانات محدودتر می‌شوند اما شما هنوز هم می‌توانید بهترین نتیجه را از اینبو بگیرید چون ابزارهایی که برای افزایش فالوور به آن‌ها نیاز خواهید داشت در این نسخه وب برای شما در دسترس خواهد بود.

قابلیت‌هایی که در نسخه وب در دسترس شما قرار دارند عبارتند از پست زمانبندی شده و حذف فالوور فیک. در رابطه با حذف فالوور فیک باید بگوییم که بهترین قابلیت ربات اینبو همین حذف فالوور فیک است که کمک زیادی به افزایش فالوور در اینستاگرام می‌کند. در صورتی که می‌خواهید بیشتر با اینبو آشنا شوید، بهتر است به لینک زیر بروید و اگر سوالی هم برایتان پیش آمد از بخش پشتیبانی به ما پیام دهید:

ربات اینستاگرام اینبو

استفاده از شبیه ساز اندروید

شما می‌توانید بر روی سیستم آی او اس خود یک شبیه ساز اندروید نصب کنید تا بتوانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را بر روی سیستم خودتان نصب کنید. یکی از بهترین شبیه سازهای اندرویدی آیفون iandroid است و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از این اپلیکیشن برای نصب اندروید بر روی آیفون خود استفاده کنید و سپس اینبو را نصب و بر روی ایفون نصب کنید.

سخن آخر

اینبو بدون شک بهترین ابزار برای افزایش فالوور در اینستاگرام است و بسیاری از افراد علاقمند هستند تا از این ابزار استفاده کنند. بنابرین حتی با آیفون هم استفاده از این ابزار ممکن است و شما کافیست تا روش‌هایی را که در این مقاله خدمت شما معرفی کردیم امتحان کنید. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید:)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]