اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036315718255

آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال رایگان شد

کد: 140105036315718255

https://bit.ly/3PKUhvu

، (اخبار رسمی): آموزش اینستاگرام را میتوانید بصورت رایگان در سایت آموزشی استاد دیجیتال یاد بگیرید و از آن به درآمد میلیونی برسید.

سایت آموزشی استاد دیجیتال یک دوره جامع برای پیشرفت و درآمدزایی شما آماده کرده است. در دوره آموزشی اینستاگرام ما تلاش کردیم به صورت کاملا حرفه ای تجربیات خودرا جهت رشد و درآمدزایی به شما آموزش دهیم.

آموزش اینستاگرام یکی بهترین آموزش هایی میباشد که هر فردی برای ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ به آن نیاز دارد. این شبکه اجتماعی در ایران بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد و این یعنی یک اتفاق فوق العاده برای کسب و کارها.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار میباشد که در آن کاربران قادرند عکس و ویدئو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به دلیل پرطرفدار بودن این شبکه اجتماعی عظیم کسب و کارها به فکر راه اندازی پیج بیزینسی و فروشگاه آنلاین افتادند. اما مسلما برای ورود به هر زمینه کاری باید آموزش و مهارت درست آن را یاد بگیریم. بنابراین در این صفحه از آموزش اینستاگرام حرفه ای ، به شما عزیزان این مهارت را معرفی میکنیم تا بتوانید در جهت رشد کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

آموزش پیدا کردن دوستان در اینستاگرام 

بعد از راه اندازی برنامه و ساخت اکانت، حالا نوبت به پیدا کردن دوستان و آشنایان است. برای پیدا کردن دوستان در اینستاگرام، شما میتوانید از طریق دو روش، به اقدام کنید. روش اول: بعد از ساخت اکانت، اینستاگرام از شما مجوز دسترسی به مخاطبین را میخواهد شما با دادن مجوز، میتوانید دوستان خود را در اینستاگرام از طریق مخاطبین پیدا کنید. روش دوم: با جستجو کردن نام کاربری آنها، در قسمت جستجو، میتوانید دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید. برای جستجو کردن نام کاربری دوستانتان، به اکسپلور مراجعه کنید. محل قرارگیری اکسپلور، در نوار پایینی اینستاگرام است که با نماد ذره بین مشخص شده است.

آموزش اینستاگرام بی‌صدا کردن کاربران

اگر نمی‌خواهید پست‌ها یا استوری‌های شخصی خاص را ببینید، می‌توانید بدون آنفالو یا بلاک کردن او، استوری‌ها و پست‌ها را بی‌صدا کنید. علاوه بر این، شخص مقابل هیچوقت نخواهد دانست که او را بی‌صدا کرده‌اید. بی‌صدا یا Mute کردن به این معنا است که همچنان با شخص مقابل در ارتباط خواهید بود (یعنی همچنان او را فالو می‌کنید) اما محتوای او دیگر در فید شما ظاهر نمی‌شود. اگر کسی را در حالت بی‌صدا قرار دهید، او همچنان قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما خواهد بود.

آموزش اینستاگرام چگونه در اینستاگرام بلاک کنیم؟

بعضی از اوقات لازم است از یکی از افرادی که با او در ارتباط هستید برای مدتی فاصله بگیرید و شاید در این مسیر دیگر علاقه‌مند به مشاهده پست‌های او نباشید. در این بخش از آموزش اینستاگرام به شما می‌گوییم چطور می‌توانید از قابلیت مسدود یا اصطلاحا «بلاک» کردن کاربران استفاده کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی iOS و اندروید و همینطور مرورگر وب قادر بلاک کردن کاربران خواهید بود. هر زمان هم که نظرتان عوض شد می‌توانید شخص مورد نظر را از حالت مسدود خارج یا اصطلاحا او را آنبلاک کنید.

بلاک کردن یک کاربر در اینستاگرام به این معنا است که او نمی‌تواند پروفایل، پست‌ها و استوری‌های شما را بیابد. هنگام بلاک کردن یک نفر، هیچ اعلانی به دست او نخواهد رسید، اما با اندکی کار کارآگاهی می‌توان از موضوع باخبر شد. اگرچه کاربر بلاک شده می‌تواند نام کاربری شما را در پست‌های خود منشن کند، اما این منشن‌ها به شما اعلام نمی‌شوند.

۱. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر iOS یا اندروید خود باز کنید.

۲. پروفایل کاربری که می‌خواهید بلاک شود را یافته و باز کنید.

۳. برای یافتن اکانت، از قابلیت جستجو در بالای هر صفحه‌ای از اینستاگرام استفاده کنید.

۴. در گوشه بالا سمت راست، روی آیکن منو (سه نقطه) بزنید.

۵. گزینه Block را انتخاب کنید.

۶. یک پنجره تایید باز می‌شود که توضیح می‌دهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید. برای ادامه کار دکمه Block را بزنید.

۷. شاهد پیامی خواهید بود که می‌گوید اکانت مورد نظر بلاک شده. برای اتمام کار Dismiss را بزنید.

۸. برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید.

چطور لیست اکانت‌های بلاک شده را مشاهده کنیم؟

اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانت‌هایی که قبلا بلاک کرده‌اید فراهم می‌آورد. برای مشاهده این فهرست، نیازمند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام هستید و امکان دسترسی یافتن به آن روی وب‌سایت اینستاگرام مهیا نشده.

۱. درون اینستاگرام به صفحه پروفایل خود بروید.

۲. روی دکمه منو زده و وارد Settings شوید.

۳. گزینه Privacy و سپس Blocked Accounts را انتخاب کنید.

۴. با انتخاب هرکدام از کاربران بلاک شده به صفحه پروفایل هدایت می‌شوید و سپس قادر به آنبلاک کردن او خواهید بود.

وقتی کسی را آنبلاک می‌کنید چه می‌شود؟

وقتی کسی را از حالت مسدود شده خارج می‌کنید، محدودیت‌هایی اعمال شده نیز برداشته می‌شوند:

او می‌تواند بار دیگر با جستجو در اینستاگرام شما را بیابد.

او می‌تواند بار دیگر پست‌ها و استوری‌های شما را ببیند.

او می‌توانید بار دیگر شما را فالو کند (اما این اتفاق به صورت خودکار رخ نخواهد داد).

او می‌تواند با استفاده از قابلیت دایرکت برای شما پیام‌های خصوصی بفرستد.

وقتی کسی را از حالت بلاک خارج می‌کنید، اعلانی برای او فرستاده نمی‌شود.

آشنایی با بخش های اصلی اینستاگرام

اینستاگرام ۶ بخش اصلی دارد که هرکدام از آن ها کار های مختلفی میکنند. برای اینکه شما بتوانید درآمدزایی از اینستاگرام خود را آغاز کنید، مستلزم این هستید که دوره آموزش اینستاگرام را ببینید. خب حالا ۶ بخش اصلی کدام هستند؟

پروفایل

اطلاعات کاربری شما و پست هایی ک میگذارید در اینجا قرار میگیرند. پست ها و ریلز هایی که میگذارید را میتوانید از این قسمت مدیریت کنید. تعداد کسانی که دنبالشان میکنید و یا دنبالتان میکنند را میتوان از این قسمت مشاهده کرد. تنظیمات نرم افزاری اینستاگرام و باقی اطلاعات کاربری تان در این قسمت قرار دارد.

صفحه خانه

پست ها و استوری های کسانی که دنبالشان می کنید را میتوانید از این قسمت ببینید. 

اکسپلور

در این قسمت، محتوا های مورد علاقه شما نمایش داده می شود. اینستاگرام با توجه به اینکه شما چه نوع محتوا هایی را لایک میکنید و بیشتر میبینید، را در اکسپلور قرار می دهد. در این قسمت محتواهایی که از نظر باقی کاربران ارزشمند تر و بهتر هستند نمایش داده می شود.

صفحه آپلود

در این قسمت شما میتوانید از گالری خود، پست و استوری بگذارید. همچنین میتوانید لایو های خود را از این قسمت اجرا کنید. 

صفحه اکتیویتی

این صفحه به صورت قلب، در قسمت نوار پایینی اینستاگرام در دسترس است. در این صفحه شما میتوانید لایک، کامنت ها و درخواست های دنبال کردنتان را ببینید. 

دایرکت

در بالا سمت چپ، نماد موشک را میبینید که از آنجا می توانید پیام های دیگرام را مشاهده کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

استوری اینستاگرام و تنظیمات آن

برای گذاشتن استوری به بخش صفحه خانه بروید. در نوار بالا، روی پروفایل خود ضربه بزنید. محتوای دلخواه خود را انتخاب کنید. از قسمت بالا  سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید. برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است. کاربران نیز میتوانند از این قابلیت ها برای جذاب تر شدن استوری هایشان و جذب مخاطب استفاده کنند. نحوه کار با ابزار ها، بسیار راحت است و به راحتی از آن ها میتوانید استفاده کنید. همینطور برای سرگرم شدن مخاطب میتوانید از افکت ها استفاده کنید. افکت‌های بسیار متنوعی در اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید به راحتی از آنها به نفع خود و پیج خود استفاده کنید و مخاطب را جذب خود و صفحه خود کنید. علاوه بر سرگرم شدن مخاطب شما میتوانید برای زیبا تر شدن استوری های خود از آن ها استفاده کنید. افکت‌ها را میتوانید از بخش استوری روی محتوا های خود اعمال کنید.

چطور فقط دوستان نزدیکم استوری را ببینند؟

در اینستاگرام قابلیتی به نام Close Friends یا همان دوستان صمیمی وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، دوستان نزدیک خودتان را از بقیه جدا کنید. بعد از این کار زمانی که خواستید استوری‌ها را فقط دوستان نزدیک ببینند، در مرحله آپلود کردن استوری روی گزینه Close Friends کلیک کنید. برای اینکه مشخص کنید چه کسانی در کلوز فرند یا همان حلقه سبز رنگ معروف قرار داشته باشند، کافی است تا وارد قسمت مدیریت پیج خود شوید. در گوشه کادر قسمت بالا روی سه خط عمودی که بر روی هم قرار دارند کلیک کنید و وارد بخش کلوز فرند شوید. حالا شما میتوانید در این قسمت افرادی که میخواهید در کلوز فرند شما قرار داشته باشند را انتخاب کنید.

چگونه دیگران را هاید یا مخفی کنم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید شخص یا اشخاصی استوری های شما را نبینند و برایشان نمایش داده نشود. برای اینکار کافی است به تنظیمات استوری که در قسمت مدیریت حساب شما قرار دارد مراجعه کنید. برای دسترسی به این بخش باید بر روی نوار همبرگری ( یا همان سه خط افقی) کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات شوید. در قسمت privacy گزینه ایی به نام story وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید و وارد این بخش شوید. اولین چیزی که به شما نمایش داده می شود گزینه Hide story from است. از این قسمت میتوانید افراد مورد نظر را هاید و یا پنهان کنید. و همینطور میتوانید افراد را از مخفی بودن در بیاورید.

پست اینستاگرام و تنظیمات آن

برای اینکه پست خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، باید وارد بخش آپلود شوید. از آنجا فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فایل مورد نظر، شما میتوانید با افکت ظاهر جذاب تری به پست خود دهید و یا حتی عکس ها و ویدیو های خود را طبق سلیقه خودتان ادیت کنید. همچنین میتوانید دوستان خود را اضافه و یا تگ کنید. میتوانید منطقه مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در زیر پست خود، متن دلخواه خود را اضافه کنید. بعد از اشتراک گذاری پست، میتوانید تعداد لایک ها و بازدید ها و همچنان، نظرات کاربران را ببینید.

بایو اینستاگرام

اولین چیزی که کاربر در پیج شما مشاهده میکند، بایو اینستاگرام است. پس، قطعا بایو اینستاگرام در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. سعی کنید بایو پیج تان با بقیه متفاوت باشد و به شکل جذاب ساخته شده باشد. در بایو هرچیزی را میتوانید بنویسید. سعی کنید جملات جذاب و انگیزشی بنویسید. اگر شما می خواهید در اینستاگرام کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است مشخصات فروشگاه خود را بنویسید. مشخصاتی از قبیل آدرس فروشگاه، شماره تماس و… غیره. از جملاتی استفاده کنید که مخاطب خود را ترغیب به فالو کردن و خرید کنید. اعتماد سازی در اینستاگرام به معنی جلب مشتری است. پس تا میتوانید اعتماد سازی کنید.

هایلایت اینستاگرام

هایلایت اینستاگرام مانند دفترچه خاطرات شما است. میتوانید در این قسمت، استوری هایی که میخواهید را نگه دارید تا دیگر کاربران نیز که به تازگی به شما پیوستند بتوانند مشاهده کنند. با استفاده از آموزش هایلایت اینستاگرام ، میتوانید موضوعات مهم پیج خود را در این قسمت، دسته بندی کنید. برای فروشگاه ها، این قسمت بسیار مهم است. صاحبان مشاغل میتوانند رضایت مشتریان خود را، از این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر رضایت مشتریان و اعتماد سازی، میتوانید هر موضوعی که از نظر شما مهم است را، هایلایت کنید. مانند اطلاعات تماس و رضایت مشتری و حتی میتوانید محصولات خود را در این قسمت دسته بندی کنید تا مخاطب شما به راحتی به خواسته خود دست پیدا کند.

برای استفاده از هایلایت، کافی است تا در پایین بایو اینستاگرام خود، روی دایره ی هایلایت ضربه بزنید و با انتخاب استوری های مورد علاقه خود، و مربوط به موضوع تان، هایلایت خود را تشکیل دهید و برای آن عنوان انتخاب کنید. اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای شروع آینده شغلی شما است. برای شروع کسب و کار در اینستاگرام باید از یک سری اطلاعات و الگوریتم ها که در روند بهبود پیج شما تاثیر دارند، با خبر شوید. برای اینکه شروع محکم و قوی داشته باشید، تا انتهای این آموزش ما را همراهی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت استاد دیجیتال

استاد دیجیتال در زمینه خدمات آنلاین ( ارائه آموزش های درآمدزا ، تبلیغات ، طراحی سایت و سئو ) فعالیت میکند. و هدف آن رونق کسب و کار ها در زمینه آنلاین و مجازی میباشد.

اطلاعات تماس
  • 090460*****
[نمایش اطلاعات]