اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036315819101

بج سینه | نشان سینه | گل سینه | اتیکت سینه | سنجاق سینه | پلاک سینه

آنچه باید درباره بج کت، بج سینه و اتیکت یقه دانست.

کد: 140105036315819101

https://bit.ly/3zvJMGP

، تهران , (اخبار رسمی): آن چیزی که اکنون حالت رسمی تحت عنوان بج سینه در ادارات و ارگان‌های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و ما به عنوان اکسسوری زیبا و منحصر به فرد می‌شناسیم؛ تاریخچه و تمدنی بیش از پنج هزار ساله است.

بج کت | بج سینه | اتیکت یقه
آنچه باید درباره بج کت، بج سینه و اتیکت یقه دانست.

بج سینه

بج سینه نمادی است که از لوگو یا آرم شرکت یا شعار و پیام مشخصی از همایش، نمایشگاه و سمینار یا اجتماع هایی از این قبیل تشکیل شده است و شکیل بودن آن و دقت و ظرافتی که در طراحی و تولید بکار میرود باعث ایجاد حس شخصیت و رسمی بودن و اعتبار به شخص میشود.بج سینه یکی از اقلام پر مصرفی میان کارمندان ادارات دولتی هستند. استفاده از بج سینه در ارگان‌های دولتی به خاطر شناسایی سمت و کار فرد است. به عنوان مثال لوگو بانک ملت که برای عموم آشناست بر روی بج حک شده است و تمامی کارمندان بانک هم از آن استفاده میکنند و ارباب رجوع به راحتی شغل فرد را توسط نشان سینه تشخیص میدهند. یکی از دلایل دیگر که از بج سینه استفاده میکنند برای اثبات تبعیت از آن شرکت به عنوان انسجام و هماهنگی بین پرسنل اشاره کرد به نحوی که همه کارمندان و افرادی که پرسنل یک مجموعه هستند از یک نشان خاص برروی پیراهن و کت یا مانتو و مقنعه خود استفاده میکنند که این نشان فقط مختص این مجموعه بوده و افرادی که از آن استفاده میکنند تابع این مجموعه هستند و به آسانی قابل تشخیص هستند.

بج سینه های تولید شده در کارگاه های تخصصی ساخت بج سینه بهارگیفت دارای طراحی منحصر به فرد بوده و دارای نگهدارنده ای از جنس مگنت یا سوزنی است و آبکاری آن به صورت آبکاری طلا یا نقره (کروم) بوده و سفارش تعداد تیراژ پایین نیز امکان پذیر است ( حداقل 15 ) و دارای برش های خاص و دور بری های اختصاصی (حتی سخت ترین طرح) و رنگ کاری حرفه ای با ثبات رنگ بالا صورت می‌گیرد.

موارد استفاده از بج سینه

 بج سینه یکی از اقلام پر مصرفی میان کارمندان ادارات دولتی هستند. استفاده از بج سینه در ارگان های دولتی به خاطر شناسایی سمت و کار فرد است. به عنوان مثال لوگو بانک ملت که برای عموم آشناست بر روی بج حک شده است و تمامی کارمندان بانک هم از آن استفاده میکنند و ارباب رجوع به راحتی شغل فرد را توسط نشان سینه تشخیص میدهند. یکی از دلایل دیگر که از بج سینه استفاده میکنند برای اثبات تبعیت از آن شرکت به عنوان انسجام و هماهنگی بین پرسنل اشاره کرد به نحوی که همه کارمندان و افرادی که پرسنل یک مجموعه هستند از یک نشان خاص برروی پیراهن و کت یا مانتو و مقنعه خود استفاده میکنند که این نشان فقط مختص این مجموعه بوده و افرادی که از آن استفاده میکنند تابع این مجموعه هستند و به آسانی قابل تشخیص هستند.

نشان کت

نشان کت نیز شناخته میشود یکی از محصول تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است که در ادارات دولتی و ارگان های حکومتی و حتی در همایش ها و نمایشگاه ها جهت ست کردن و نظم مجموعه خود مورد استفاده قرار میگیرند. اصولا بج سینه را روی کت و مانتو در ادارات برای هماهنگ شدن و یک دست شدن کارمندان استفاده می‌کنند، جنس آن‌ها اغلب فلزی بوده و به وسیله ریخته گری و برش لیزری به صورت قالب در میآیند، و امروزه استفاده از نشان سینه بسیار متداول بوده و صفر تا صد تولید این محصول کاربردی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

نشان سینه

نشان سینه یکی از اقلام کاربردی است که در شرکت ها و سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی از آن استفاده میکنند، مراسمات مهمترین مکان هایی هستند که از نشان سینه استفاده میکنند و این بج ها جنبه تبلیغاتی هم دارند که شما به صورت سفارشی میتوان اقدام به خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهارگیفت

معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت دانش فنی ، استعداد هنری ، تجربه ، مدیریت زمان ، فضای کار گروهی ، شناخت صحیح و به روز تکنولوژی و توان ارائه قیمت های مناسب و رقابتی ، مهارت هایی است که بهارگیفت را از دیگران متمایز می کند و به آن اعتبار می بخشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجموعه است که تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی ارزانپردازی، طراحی، چاپ ، هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته این صنعت فعالیت دارد. ما با تکیه برتجربه و شناخت صحیح از امکانات و ابزار های این صنعت ، خدمات رسانی کاملی را ارائه می دهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]