اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276528810765

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو

کد: 140106276528810765

https://bit.ly/3xz4LHk

، گرگان , (اخبار رسمی): نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو وارداتی است که در 5 سال گذشته در کشور ما عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. گردو چندلر پوست کاغذی و درشت است و مغز آن بالای 60 درصد و سفید است.

نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو
نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو

درخت گردو چندلر یک درخت نسبتاً نیرومند و نیمه قائم است، بنابراین از نظر مزارع با چگالی بالا بسیار مناسب است. گردو چندلر دارای طعمی ملایم و دلپذیر است.

نهال گردو چندلر پیوندی محبوب ترین نوع نهال گردو وارداتی است که در 5 سال گذشته در کشور ما عرضه شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. 

گردو چندلر پوست کاغذی و درشت است و مغز آن بالای 60 درصد و سفید است. میزان باردهی درخت گردو چندلر پیوندی در هکتار و خصوصیات درخت گردو رقم چندلر باعث شده تا به‌عنوان یکی از بهترین انواع ارقام نهال‌ گردو برای کاشت شناخته شود. اگر باغ شما در منطقه‌ای با ارتفاع 0 تا 1500 متر است، می توانید از نهال گردو چندلر پیوندی استفاده کنید و گردوهای باکیفیتی برداشت کنید چندلر پرفروش ترین گونه درخت گردو ما است.

توسط دانشگاه کالیفرنیا توسعه یافته است. در سال‌های اخیر، نهال گردو چندلر به دلیل بهره‌وری و کیفیت آجیل عالی، ارجح‌ترین رقم گردو برای باغ‌های جدید است.

مشخصات نهال گردو چندلر پیوندی

درخت گردو چندلر یک درخت نسبتاً نیرومند و نیمه قائم است، بنابراین از نظر مزارع با چگالی بالا بسیار مناسب است. گردو چندلر دارای طعمی ملایم و دلپذیر است. اندازه گردو چندلر بزرگ، صاف و بیضی شکل است و دارای پوستی نازک است.

گردو چندلر در سراسر جهان شناخته شده است و به دلیل داشتن مغز سفید و سبک و با کیفیت بالا، برای باغداران بسیار با ارزش است. از این رو خرید نهال گردو چندلر برای کاشت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. تمام سوالات و مشخصات نهال گردو چندلر در ادامه تک تک بررسی می شود

ارتفاع درخت گردو چندلر پیوندی چقدر است؟

درخت گردو چندلر میزان رشد بالایی دارد و نیمه قائم است. ارتفاع درخت گردو چندلر حداکثر 6 متر است. اما از آنجا که همیشه هرس می شوند، معمولاً ارتفاع کمتری دارند. معمولاً شاخه های درخت هرس می شوند تا آن را در عرض تقریباً 5 متر حفظ کنند.

مقدار فاصله کاشت نهال گردو چندلر پیوندی

بعد از خرید نهال گردو چندلر برای کاشت صحیح درختان گردو چندلر فاصله 6 متری را پیشنهاد می کنیم، با استفاده از این فاصله می توانید درختان را در همان ردیف نزدیک به یکدیگر قرار دهید و فضای کافی بین ردیف ها باقی بگذارید.

فاصله کاشت درخت گردو چندلر 6*6 متر است.

عمر درخت گردو چندلر چند سال است؟

اینکه درختان گردو چه اندازه عمر کنند و تا چه زمانی محصول بدهند، بستگی به میزان رسیدگی و میزان آبدهی و کوددهی به درختان دارد که البته نوع نهال گردو هم در عمر آن موثر است. اگر رسیدگی های لازم را انجام دهید و شرایط محیطی مطلوب باشد، می توان گفت عمر درختان گردو شاید از متوسط عمر آن ها هم بیشتر شود. به طور متوسط، بهترین نوع درخت گردو در ایران عمری بین 100 تا 200 سال دارد. عمر درخت گردو چندلر بیش از 100 سال است.

نحوه گرده افشانی نهال گردو چندلر پیوندی

گرده افشانی: درخت گردو چندلر یک درخت خود گرده افشان است و می تواند بدون گرده افشان گردو تولید کند. اما در صورت استفاده همراه با گرده افشان می تواند عملکرد بالاتری به شما بدهد. به همین دلیل ما به شدت کاشت درختان گرده افشان را توصیه می کنیم. گرده افشان چندلر فرانکت است. در یک باغ باید 95 درصد درختان چندلر و 5 درصد درختان فرانکت باشند. .

میزان باردهی درخت گردو چندلر در هکتار

نهال گردو چندلر از همان سال اول باردهی خود را شروع می‌کند، اما از سال پنجم باردهی اقتصادی درخت گردو چندلر آغاز می‌شود. بنابراین این انتظار را داشته باشید که از هر درخت بالغ گردو چندلر حدودا 70 کیلوگرم گردو خشک برداشت کنید. این نکته نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاری برروی درخت گردو چندلر فرصت مناسبی است.

میزان باردهی درخت گردو چندلر در هکتار6 تن است.

زمان کاشت نهال گردو چندلر

بعد از خرید نهال گردو چندلر کاشت در زمان مناسب است. زمان درست کاشت نهال گردو چندلر در کیفیت، رشد و طول عمر نهال گردو بسیار تاثیر گذار است. اگر منطقه ای که برای کاشت نهال گردو چندلر در نظر گرفتید معتدل است، بهترین زمان اوایل بهمن تا اواخر اسفند است. اگر در منطقه سرد و یخبندان هستید، اواخر زمستان تا اوایل بهار را برای کاشت نهال گردو چندلر انتخاب کنید.

خصوصیات گردوی چندلر 

  • گردو چندلر مهمترین رقم تجاری گردو ایالات متحده و جهان است.
  • پوسته نازک و بیضی شکل.
  • به راحتی از پوسته جدا می شود و به عنوان گردو خشک و تازه برای مصرف مناسب است.
  • اندازه گردو معمولاً بین 32-36 میلی متر.
  • پوسته معمولاً نازک.
  • وزن هسته حدود 6.5 گرم.

قیمت نهال گردو چندلر با توجه به نوسانات اخیر، دچار تغییرات زیادی است و عدد دقیقی برای قیمت گردو چندلر در حال حاضر نیست. امیدواریم این شرایط خیلی زود بهبود یابد.

ویژگی های نهال گردو چندلر

1. نهال گردو چندلر برای خنک شدن به 700 ساعت زمان نیاز دارد. به عبارت دیگر، درخت باید در زمستان 700 ساعت (30 روز) زیر +7.5 درجه را پشت سر بگذارد. این موضوع را باید در سواحل خزر که از مناطق بسیار معتدل کشور ما هستند، مورد توجه قرار داد.

2. رشد نهال گردو چندلر به سمت شیب زمین

3. مقاومت بالای گردوی چندلر دربرابر بیماری ها

4. نیاز به رطوبت

5. برداشت محصول در شهریور ماه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]