اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106296535018048

پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی، آب میوه گیری هلال

معرفی پرفروش ترین برند آب میوه گیری صنعتی

کد: 140106296535018048

https://bit.ly/3f5J8bu

، (اخبار رسمی): شرکت آبمیوه گیری هلال یک شرکت ایرانی است که محصولاتی با کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه را وارد بازار فروش می‌کند. در ابتدا این شرکت با برند نادی صنعت در بازار به شهرت رسید و اکنون با هلال شهرت خود را جهانی کرده است.

معرفی پرفروش ترین برند آب میوه گیری صنعتی
معرفی پرفروش ترین برند آب میوه گیری صنعتی

شرکت هلال بیش از 27 سال در زمینه طراحی و تولید آب میوه گیری صنعتی فعالیت میکند که با این سابقه طولانی مدت توانسته نیازهای متقاضیان محصولات خود را ارزیابی کند و پی به توقعات مشتریان خود ببرد.

این شرکت نیز همانند سایر تولید کنندگان با رقبای قدری در حال رقابت می باشد. محصولات تولید شده این شرکت دارای قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد هستند که از نظر کارایی بی نظیر می باشند.

موتوری که در این آبمیوه گیری هلال تعبیه شده ساخت کشور ایران است چرا که این موتور ها دارای قدرت بالا و سرعت بالایی می باشد و برای جداسازی آب از میوه باید این سرعت و قدرت با یکدیگر تلاقی شود تا آبمیوه ای که استخراج میشود از طعم عالی و ظاهری شفاف بهره مند باشد. این شرکت اندیشه تمام کارایی و کاربرد های دستگاه خود را کرده زیرا با استفاده از جنس بدنه آلومینیوم و تیغه های فولاد ضد زنگ و یا استیل ضد زنگ امکان شستشوی آسان را در اختیار اپراتور دستگاه قرار داده است.

اگر نیاز به تهیه و خرید آب میوه گیری مناسب برای رستوران، هتل، کافی شاپ، باشگاه و … را دارید، و یا در پی تهیه دستگاهی برای مصارف خانگی هستید، بی شک محصولات هلال می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید برای شما باشند. این محصولات با قابلیت 20 الی 120 کیلوگرم در ساعت ارائه می شوند که می تواند بازدهی برابر با 70 درصد آبگیری از میوه را برای کاربر ارائه دهند. 

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، بدنه ی این محصولات از آلومینیوم و تیغه، توری و شفت از استیل ضد زنگ است که کار شست و شوی دستگاه را راحت می سازد. مهره های این دستگاه آبگیری میوه برنجی و بر روی دستگاه کلید پاور ضد آب قرار گرفته است. تمامی قطعات بکار رفته در ساخت آب میوه گیری هلال، قدرتمند و از نوع کم مصرف اند لذا سبب بهینه در مصرف برق نیز می شود. در واقع قطعات ساخت کمپانی هلال، از نوع قطعات رایج بازار نیستند. 

ساختار آب سیب گیری صنعتی از دو تنه بالا و پایین ساخته شده که از ناحیه چپ و راست، این دستگاه به واسطه ی یک میله برنجی طلایی رنگ توسط مهره ولومی مشکی رنگ به یکدیگر متصل اند. دهانه ورودی محصول نیز دارای قطری است که بستگی به قدرت موتور دستگاه شما دارد. در داخل این دهانه، یک عدد تفلون سفید رنگ قرار می گیرد. 

همانطور که در بالا توضیح داده شد، بهترین برند آب میوه گیری صنعتی، آمیوه گیری هلال است. تمامی این مدل ها را می توانید در وب سایت آل اسکیل مشاهده نمایید. در واقع 4 مدل تولیدی این کمپانی به صورت اینترنتی و حضوری قابل خرید از این فروشگاه هستند که می توانید اقدام نمایید. نکته ای که در زمان خرید این تجهیزات بیان می شود، سایز دهانه ورودی آن هاست که بر حسب قدرت موتور تغییر می یابد. برای نمونه آبمیوه گیری G50/5CM | G60/6CM | G75/75MM | G100/5CM می باشد. بهتر است تا مطابق با نیاز کاری و حجم فعالیتتان انتخاب نمایید. فراموش نکنید که مدل های G50 و G100 بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارند. 

ما در مجموعه بزرگ آل اسکیل در کنار شما هستیم تا بتوانیم در این زمینه یعنی خرید تجهیزات کافی شاپ و رستوران ها به شما مشاوره رایگان ارائه دهیم تا بهترین انتخاب را در پیش داشته باشید که به موجب آن نیز سبب خروجی از آبگیری میوه برایتان در مزه ای گوارا گردد. برای ارتباط با ما تماس حاصل نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]