اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096848018048
در دسترس نیست

طرز کار با خلال کن براکس

راهنمای استفاده از خلال کن براکس

کد: 140109096848018048

، (اخبار رسمی): براکس سازنده ی دو نمونه خلال کن های صنعتی با قابلیت برقی است که قادر به تهیه برش های رنده ای، خلالی، نگینی و حلقه ای برای انواع مواد غذایی نظیر سیب، سیب زمینی، پیاز، خیار، کاهو، کلم، هویج، کدو و … خواهد بود.

راهنمای استفاده از خلال کن براکس
راهنمای استفاده از خلال کن براکس

در این قسمت در نظر داریم تا روش کار با خلال کن براکس را به شما آموزش دهیم.

در ابتدا برای کار با دستگاه نیاز است تا در مرحله اول دستگیره قرار گرفته بر روی محصول را بلند کنید و سپس مواد مورد نیازتان را در داخل مخزن قرار دهید. لازم به ذکر است که دستگاه فوق، از دو ورودی برای مواد برخوردار شده که مخزن گرد مانند آن تنها برای موادی نظیر خیار، هویج و .. مناسب است و مخزن بعدی برای مواد دیگر کارایی دارد. اکنون با وارد کردن مواد به دستگاه، با یک دست خود دکمه سبز را فشار دهید و با دست دیگر دستگیره را به آرامی حرکت دهید تا مواد به طور کامل وارد خلال کن شوند. این کار را تا زمانی که نیاز به برش دادن دارید می توانید تکرار نمایید، یعنی با بلند کردن دستگیره و قرار دادن مواد درون مخزن و سپس دوباره فشار دادن مخزن بر روی مواد کار خود را تمام کنید. 

لازم به ذکر است که هرگز از دستانتان برای وارد کردن مواد استفاده نکنید. به همراه محصول گوشت کوبی قرار گرفته که مناسب برای انجام این کار خواهد بود. 

ضروری است بدانید هر تیغه مختص به کار خاصی در محصول است برای مثال اگر میخواهید برش نگینی داشته باشید، باید تیغه مربوط به این مدل را در دستگاه جایگذاری نمایید. در فیلمی که برای شما آماده کرده ایم، می توانید به صورت تصویری، طرز استفاده از دستگاه خلال کن براکس را آموزش ببینید

توجه* وارد کردن میوه به درون دهانه دستگاه، باید به صورت تکی انجام شود. 

تیغه خلال کن burax

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این تیغه ها در شکل های مختلف با کاربرد های متفاوت قرار گرفته اند که هر کدام مختص به یک روش در بریدن هستند. جنس این تیغه ها از استیل است که استیلی بودن آن ها همواره مزیتی برشمرده شده که باعث می شود تا ضمن شست و شوی راحت و بدور از زنگ زدگی از استقامت و مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار باشند. 

نکته قابل بررسی دیگر از این تیغه ها این می باشد که نمی توان برای خلال کردن میوه های نرم از آن ها استفاده کرد و لازم است تا در پک خرید خود، تیغه های مختص به این کار را هم سفارش دهید. 

فروشگاه آل اسکیل از جمله نمایندگی این محصولات، عرضه این دستگاه ها را به روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر ساخته تا افراد به هر طریق که مد نظر داشتند، اقدام نمایند. همچنین در کنار کار فروش این تجهیزات، بخشی را به تعمیرات آن ها اختصاص داده تا در صورت نیاز به تعمیرات بتوان به راحتی این کار را انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل