اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106316538517772

بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟

کد: 140106316538517772

https://bit.ly/3QYGGk5

، تهران , (اخبار رسمی): فرهنگی، تاریخی، مدرن، سنتی، لوکس و تجملاتی؛ قطر را باید جزء کشورهای انگشت‌شماری دانست که مالک صفاتی متضاد است؛ در حقیقت تضاد است که در این کشور موجب خلق زیبایی‌ها شده و تنوع و گوناگونی را پدید آورده است.

بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟
بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟
بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟
بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟
بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟
بلیط پرواز قطر را چطور تهیه کنیم؟

میزبان جام جهانی در سال ۲۰۲۲، کشوری است مرفه و پرطرفدار که در روزهایی که تب فوتبال و تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ داغ است، به نُقل مجلس صنعت گردشگری و نَقل محافل گردشگران مبدل شده و بیش‌ازپیش موردتوجه افرادی قرار گرفته است که تاکنون بازدید از این کشور را بنا به هر دلیلی به تعویق انداخته و اکنون فرصت را غنیمت شمارده‌اند تا در بهترین زمان ممکن، با تیری دو نشان بزنند و بلیط قطر را برای بازدید از این کشور تماشایی و شرکت در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان خریداری کنند. اما روش خرید بلیط پرواز قطر چگونه است؟ باید به آژانس مسافرتی رفت و بلیتی رزرو کرد یا روش آسان‌تر و سریع‌تری نیز برای این کار وجود دارد؟ در این مطلب به سؤالاتی از این قبیل پاسخ جامعی داده شده است.

چرا قطر مقصدی پرطرفدار است؟

چه برای ماجراجویی راهی قطر شده باشید، چه برای خرید سوغات و ویترین گردی و چه برای آرمیدن بر شن‌های ساحل و پیاده‌گردی در طبیعت خیره‌کننده مناطق بیابانی، کشور قطر مقصد جذابی برای شما خواهد بود. این کشور از آب و هوایی بسیار مناسب برای طبیعت‌گردی و انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی فضای باز برخوردار بوده و حتی در سردترین زمان سال نیز از هوایی مطلوب و مساعد بهره‌مند گشته است.

فرهنگ غنی و تاریخ چندصدساله این کشور در تمامی مناطق آن، اعم از سازه‌های شکیل و خوش‌تراش و موزه‌های گران‌بها و اماکن باستانی و مواهب طبیعی ذی‌قیمت و ستودنی که برچسب میراث فرهنگی یونسکو بر آن‌ها نقش بسته، قابل مشاهده است. در حقیقت قطر کشوری نیست که به گذشته خود پشت کرده باشد، چراکه به وجود جاذبه‌های کهن و تاریخی خود افتخار می‌کند، اما در زمان گذشته نیز بسر نمی‌برد و با احداث برج‌هایی سر به فلک کشیده و آسمان‌خراش‌هایی افراشته و اعجاب‌انگیز، چشم به آسمان و آینده دوخته است. 

تست کرونا برای سفر به قطر از جمله مدارکی که برای سفر به قطر بدان نیاز دارید، نتیجه منفی تست کروناست. لازم است ذکر گردد که افرادی که قصد دارند بلیط جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را خریداری کنند، باید گواهی واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند. بنا به گفته سایت قطر ایرویز، انجام تست PCR باید توسط مراکز مورد تائید آزمایشگاه‌هایی که با وزارت بهداشت و هواپیمایی قطر تعامل دارند، صورت پذیرد.

کدام شرکت هواپیمایی پروازهای قطر را صورت می‌دهد؟

ذکر نام قطر ایرویز کافی است تا خیال مسافران از راحتی و امنیت پرواز آسوده باشد. این شرکت هواپیمایی محبوب و نیک‌نام که از جوان‌ترین ایرلاین‌های دنیا محسوب می‌شود، از ناوگانی بسیار پیشرفته، متشکل از جدیدترین و توسعه‌یافته‌ترین هواپیماهای مسافربری و باربری و کارکنانی مجرب و کارکشته بهره می‌برد. پرواز به بیش از ۱۵۰ نقطه مختلف دنیا و کسب انواع و اقسام جوایز و نشان‌های بااعتبار در زمینه خدماتی بی‌نقص و استثنائی به مسافران از سازمان‌های مطمئن و موثقی نظیر موسسه تحقیقاتی اسکای ترکس موجب شده است که این ایرلاین به بهترین شرکت حمل و نقل هوایی حال حاضر جهان مبدل شود.

فهرست فرودگاه‌های قطر در کشور قطر دو فرودگاه غیرنظامی وجود دارد که مسئولیت تمامی پروازهای داخلی و خارجی این مقصد دیدنی را به دوش می‌کشند:

فرودگاه الخور: فرودگاه نوپای الخور در شهر دیدنی الخور واقع در بخش شمالی قطر و ۵۰ کیلومتری دوحه قرار گرفته است و به پروازهای برنامه‌ریزی نشده‌ای که با هدف دریافت پاداش و کسب درآمد صورت می‌گیرند، اختصاص یافته است.

فرودگاه حمد دوحه: فرودگاه حمد را باید فرودگاه اصلی قطر دانست. این فرودگاه همگانی و بین‌المللی با باند پروازی بسیار وسیعی که در خود جای داده، برای استفاده هواپیماهای عظیم‌الجثه و غول‌پیکری نظیر هواپیمای مسافربری ایرباس ای ۳۸۰ بهینه گشته است. خوب است بدانید که وسعت این فرودگاه به حدی است که مرکز خریدی ۲۵۰۰۰ متری را در خود جای داده و مراکز تفریحی، تجاری، مذهبی، اقامتی و فرهنگی مختلفی از قبیل: مسجد، هتل فرودگاهی خدمات اوریکس، محوطه بازی و سرگرمی کودکان، رستوران و غیره را در فضای فراخ و چند صد هزار متری خود دربرگرفته است.

کدام کلاس پروازی مناسب شماست؟

حتماً می‌دانید که کابین‌ها در هواپیما به سه دسته درجه‌یک (فرست کلاس)، تجاری (بیزینس کلاس) و اقتصادی (اکونومی کلاس) تقسیم می‌شوند. ازآنجایی‌که پرواز تهران ─ دوحه حدود دو ساعت به طول می‌انجامد، چنانچه بار زیادی همراه خود نداشته و قصد ندارید هزینه گزافی را بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید، کلاس اقتصادی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اما اگر دوست دارید در طول پرواز، فضای زیادی (حدود دو متر) در اختیار شما باشد و در صندلی‌هایی بسیار راحت، مجهز به سیستم ماساژ بیارامید و از امکانات بسیار باکیفیت چندرسانه‌ای عرضه‌شده در طول سفر بهره‌مند گردید، صندلی کلاس درجه‌یک انتخابی بسیار عالی خواهد بود. و در آخر چنانچه قصد ندارید آسودگی را فدای هزینه کنید و از نظر کیفیت، صندلی مناسبی در سطحی مابین اقتصادی و درجه‌یک برای خود رزرو کنید، خرید بلیط کلاس تجاری قطر ایرویز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سفرمارکت؛ سریع‌ترین روش برای یافتن ارزان‌ترین بلیط هواپیما قطر

همان‌گونه که گفته شد، یکی از مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای قطر، رسید تهیه بلیط هواپیما قطر و ووچر هتل است، بنابراین اگر می‌دانید که چه زمانی باید راهی قطر شوید، بهتر است تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل قطر را اکنون انجام دهید تا خیالتان از بابت این مدارک آسوده باشد. خبر خوش این است که برای رزرو بلیط هواپیما قطر نیازی نیست به آژانس هواپیمایی مراجعه و وقت و هزینه زیادی را صرف یافتن بلیط هواپیما ارزان و مناسب کنید، کافی است سری به سایت و اپلیکیشن سفرمارکت بزنید تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما را از بین ده‌ها آژانس هواپیمایی پیدا کنید و تنها با فشردن چند کلیک راهی سفری فراموش‌نشدنی به قطر شوید. سفرمارکت با ارائه ده‌ها فیلتر و ابزار جستجوی پیشرفته، بلیط هواپیما مقصد مدنظر شما را از میان صدها سایت گردشگری برای شما رصد می‌کند و اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما را با توجه به داده‌هایی که در ابزارهای پالایش کننده موتور جستجوی سایت و اپ وارد شده است، برای شما پیدا می‌کند.

سفرمارکت با همکاری با صدها آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی، بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور محسوب می‌شود و قادر است کلیه خدمات مسافرتی، اعم از خرید بلیط هواپیما، تهیه بلیط قطار، رزرو هتل و ثبت‌نام در تورهای گردشگری را به هم‌وطنان گردشگر ارائه کرده و مقدمات زمان‌بر سفرهای داخلی و خارجی را به چند کلیک ساده تبدیل کند. گفتنی است برای کسانی که دوست دارند نرخ جدیدترین قیمت‌های بلیط هواپیما و قطار را در جیب خود داشته و با لمس چند دکمه به دنیای نارنجی و جذابی از جشنواره‌هایی شگفت‌انگیز با قیمت‌هایی باورنکردنی و پیشنهادهایی ویژه دسترسی داشته باشند، نصب اپلیکیشن سفرمارکت توصیه می‌گردد. این اپلیکیشن با رابط کاربری بسیار ساده و مناسبی که دارد، تمامی خدماتی را که برای آغاز سفر خود بدان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان شرکت در فستیوال‌هایی با ۸۰ درصد تخفیف و قرعه‌کشی‌های ماهانه با جوایزی ارزنده از دیگر امکاناتی است که این اپلیکیشن به گردشگران عرضه می‌کند.

آیا خرید بلیط هواپیما اینترنتی قطر از سفرمارکت امن و مطمئن است؟

سفرمارکت با اخذ تمامی مجوزهای موردنیاز از سازمان‌های کسب‌وکار و تجارت الکترونیکی و هواپیمایی کشورمان، خیال تمامی خریداران اینترنتی، به‌خصوص کسانی را که تجربه ناخوشایندی از خرید آنلاین در ذهن دارند، از خریدی امن و مطمئن آسوده کرده است. سایت و اپلیکیشن سفرمارکت با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی، جایگاه خود را به‌عنوان شرکتی معتبر ثابت کرده و سابقه درخشان این شرکت در زمینه ارائه خدمات اینترنتی به گردشگران کشورمان، هیچ حرفی در این زمینه باقی نگذاشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]