اطلاعات تماس
  • 092204*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016884622051
در دسترس نیست

تاثیر بهینه سازی سرعت سایت بر روی سئو سایت

بهینه سازی سرعت سایت

کد: 140110016884622051

، (اخبار رسمی): سئو سایت شامل سه فاکتور سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو تکنیکال سایت است. در فرآیند سئو برای دستیابی به نتایج مطلوب در موتورهای جستجو باید بر هر سه حوزه سئو تسلط داشت.

بهینه سازی سرعت سایت
سئو سایت طراحی سایت سئو شده

خدمات حرفه ای سئو سایت. تحقیق کلمات کلیدی. بلد کردن کلمات کلیدی. لینک دهی داخلی مناسب. .تولید محتوای سئو بیس .بررسی سئو تکنیکال سایت بررسی ریسپانسیو سایت. افزودن تایتل و متادسکریپشن برای سایت.

یکی از فاکتورهای سئو که از نظرگوگل اهمیت دارد سرعت سایت است. سرعت سایت نه تنها برای سئو وب سایت لازم و ضروری است بلکه باعث رضایت کاربران از سایت می شود. اگر سایتی سرعت مناسب نداشته باشد کاربران تجربه خوشایندی از کار کردن با آن سایت نخواهند داشت در نتیجه سایت را ترک می کنند. این موضوع باعث از دست دادن کاربران سایت و هم از دست دادن مشتریان بالقوه می شود و هم اینکه سایت از نظر گوگل رتبه بندی نمیشود. بنابراین بهینه سازی سرعت سایت از اقدامات اولیه و مهم برای سئو سایت است.

زمانی که کاربری وارد سایت می شود و به هر دلیل سریع سایت را ترک می کند. به این حالت نرخ پرش یا bounce rate  سایت می گویند. نرخ پرش نیز یکی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت است. هر چه نرخ پرش کمتر باشد آن سایت از نظر سئو بهتر خواهد بود در نتیجه در نتایج جستجو به جایگاه های بالاتری خواهد رسید و باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود.

سئو سایت شامل سه بخش سئو داخلی سایت ، سئو خارجی سایت و سئو تکنیکال سایت می شود. یک سئو کار حرفه ای کسی است که بر هر سه روش تسلط داشته باشد. اگر هر سه روش را با دقت و درست در کنار هم بر اساس اصول و استانداردهای گوگل از آنها استفاده کنیم بهترین نتیجه را دریافت می کنیم.

سئو داخل وب سایت

سئو داخلی سایت یا سئو داخل وب سایت یا on-page seo  ، به تمامی فعالیت هایی که در داخل سایت انجام می شود به منظور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را سئو داخل سایت می گویند. از جمله مهمترین فاکتورها در سئو داخلی سایت تولید محتوا سئو بیس است. محتوا پادشاه است . این جمله را شاید خیلی شنیده باشید. اما یعنی چه؟ تولید محتوای مناسب و سئو شده باعث می شود خزنده های موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی که در داخل محتوا است سایت را کرال کنند. اگر محتوا کامل و جامع و سئو شده باشه برای کاربران نیز مفید است بنابراین با تولید محتوای مناسب می توان قدم اول را برای سئو داخلی سایت برداشت.

Seo  خارج سایت یعنی تمامی اقداماتی که ما در خارج از سایت به منظور بهینه سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو گر انجام می دهیم. از مهمترین فاکتورهای سئو خارجی سایت استراتژی بک لینک سازی است. 

تمامی تبلیغات و بک لینک سازی ها که به منظور برندسازی سایت و بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو انجام می شود را سئو خارج وب سایت می گویند. استراتژی بک لینک گذاری را می توان به روش های مختلف انجام داد. ارسال پست دروبلاگ ها، ثبت آگهی و آگهی ویژه در سایت های آگهی ، ثبت رپورتاژ آگهی در سایت های خبری، ارسال پست در تالار های گفتگو ، ارسال پست در سایت های پرسش و پاسخ، ایجاد پست مهمان در برخی سایت ها و غیره می توانند به ما در استراتژی بک لینک سازی کمک کنند.

طراحی سایت رادی وب آماده راهنمایی و مشاوره رایگان به شما عزیزان در مورد طراحی وب سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و بهینه سازی اصولی سایت می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092204*****
[نمایش اطلاعات]