اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202047248919493
در دسترس نیست

تاثیرات استفاده از کرم ضد آفتاب بر جوش صورت

تاثیرات استفاده از کرم ضد آفتاب بر جوش صورت

کد: 140202047248919493

، (اخبار رسمی): همه ما به خوبی می دانیم که اشعه فرابنفش نور خورشید بر روی پوست انسان بیشترین تاثیر ممکن را می گذارد. این اشعه می تواند باعث قرمزی پوست، آفتاب سوختگی و به وجود آمدن چین و چروک و پیری زودرس شود. در نتیحه استفاده از کرم های ضد آفتاب بسیار اهمیت دارد.

تاثیرات استفاده از کرم ضد آفتاب بر جوش صورت
تاثیرات استفاده از کرم ضد آفتاب بر جوش صورت/ خرید کرم ضد آفتاب اصل از دیلم تجارت

همه ما به خوبی می دانیم که اشعه فرابنفش نور خورشید بر روی پوست انسان بیشترین تاثیر ممکن را می گذارد. در صورتی که بخواهیم به شکل جزئی تر ارزیابی کنیم، اشعه ماوراء بنفش از دو نوع آ و بی تشکیل شده است. اشعه نوع بی می تواند قرمزی پوست و آفتاب سوختگی را به همراه داشته باشد و نوع آ موجب به وجود آمدن چین و چروک و پیری زودرس می گردد. در نتیحه استفاده از کرم های ضد آفتاب بسیار اهمیت دارد.

پوست های جوش دار به طور معمول از نوع پوست های چرب می باشند. به منظور بررسی تاثیر آفتاب بر روی این نوع پوست ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پوست های جوش دار با التهاب هایی که دارند، قطعا بیشترین تاثیر پذیری برخوردار خواهد بود و جای جوش ها می تواند وخیم تر از گذشته بشوند.

قطعا آفتاب باعث خشکی در پوست خواهد شد. خشکی نیز منافذ پوست را می بندد و جمع شدن سلول های مرده  قطعا به جوش های بیشتری منجرخواهد شد.

خشکی به وجود آمده  از آفتاب پوست را به تولیدچربی برای حفظ تعادل وا می دارد. چربی تولید شده می تواند در بدتر شدن جوش های صورت نقش مهمی داشته باشد.

در صورتی که به دنبال خرید کرم ضد آفتاب اصل برای سلامتی پوستتان هستید، ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی دیلم تجارت را پیشنهاد می‌کنیم، چرا که این فروشگاه با برخورداری از تنوع بسیار بالا از ضدآفتاب ها و دیگر محصولات مراقبت از پوست، با بهترین قیمت‌ها، شرایط مشاهده و مقایسه برندهای مختلف را برای شما محیا کرده است تا با توجه به نوع نیاز خود گزینه موردنظر را انتخاب نمایید.

برای پوست های چرب و جوش دار چه نوع کرم های ضد افتابی مناسب می باشند؟

بر اساس گفته های ذکر شده در بالا می توان نتیجه گرفت که کرم ضد آفتاب می تواند بر پوست های جوش دار و چرب اثر مثبتی بر جای گذارد.

 اما در حال حاضر بسیاری از استفاده کنندگان کرم های ضد افتاب با تناقضی مواجه هستند. این افراد از کرم های ضد افتاب استفاده می کنند، با این وجود تاثیر مثبت نمی گیرند که هیچ ، بلکه در بسیاری از مواقع وضعیت جوش های صورت آنها بسیار بد تر هم می شود.

علت عدم دریافت نتیجه مثبت از مصرف کرم ضد آفتاب را می توان اینگونه عنوان کرد که احتمالا این دسته از افراد در انتخاب کرم ضد آفتاب اشتباه کرده اند.

در تهیه کرم ضد آفتاب بایستی دقت لازم را داشته باشیم. اولین کاری که می بایست انجام داد، این است که نوع پوست خود را بشناسیم، سپس می توانیم اطلاعات مناسبی را برای کرم ضد افتاب مخصوص خود دریافت و به خرید اقدام نماییم.

 در مرحله ی خرید کرم ضد آفتاب مخصوص پوست های چرب و جوش دار نکاتی وجود دارد که به شرح زیر است:

با توجه به اینکه پوست شما به طور طبیعی دارای چربی است، پس شما باید کرم ضد آفتاب بدون جربی را مورد استفاده قرار دهید. دقت کنید در خرید حتما باید کرم ضد آفتاب کم روغن باشد. چرا که این کرم ها کمتر از 20 درصد چربی دارند و تا حد امکان از مواد چربی دار در تولید آن به کارگیری نشده است.

 از آن جایی که در بیشتر مواقع پوست چرب مساوی است با پوست جوش‌دار، در نتیجه سعی کنید از ضد آفتاب‌های ضد جوش استفاده کنید. این ضد آفتاب‌ها باعث بسته شدن منافذ پوست و به وجود آمدن جوش نمی‌شوند.

 همان طور که گفتیم پوست‌های جوش‌دار، درمقایسه با سایر پوست ها، حساس‌تر هستند. بر این اساس سعی کنید از ضد آفتاب‌های کم‌کننده حساسیت و بدون الکل استفاده نمایید.

تا جایی که می توانید از ضد آفتاب‌های سبکی نظیر انواع اسپری، ژلی یا فلوئیدی به جای کرم‌ها یا استیک‌ها استفاده کنید. این محصولات (چه ضد آفتاب و چه محصولات آرایشی) که بر پایه آب تولید شده‌اند، به طور معمول برای پوست‌های چرب و جوش‌دار گزینه مناسبی محسوب می شوند.

نحوه استفاده کرم ضدآفتاب برای افراد دارای پوست چرب و جوش‌دار:

 برای این که از تاثیر ضد آفتاب بر جوش صورت خود برخوردار شوید، لازم است که نحوه استفاده صحیح از آن را نیز بدانید.

 به منظور انجام  این کار ابتدا بایستی صورتتان را با یک شوینده ملایم و مناسب پوست خود، بشویید. سپس از ضد آفتاب استفاده کنید.

 در نظر داشته باشید که حتی بهترین ضد آفتاب‌ها از بهترین برندها نیز پس از ۳ تا ۴ ساعت تاثیر محافظت‌کننده خود را از دست می‌دهند.

 بر این اساس حتما هر ۲ یا ۳ ساعت یک بار، ضد آفتاب خود را تمدید کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تاثیرات مخرب آفتاب تنها برای فصل تابستان نیست و به منظور برخورداری از تاثیر ضد آفتاب بر جوش صورت یا هر نوع پوست دیگری، باید حتما از آن در تمام طول سال و حتی در ابری‌ترین روزها نیز مورد استفاده قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی