اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107259122667
در دسترس نیست

اقامت تمکن مالی یونان

اقامت خودحمایتی یونان به چه صورت قابل تمدید است؟

کد: 140202107259122667

، (اخبار رسمی): مجوز اقامت تمکن مالی یونان، 2 سال اعتبار دارد و هر بار به شرط رعایت مستمر شرایط این مجوز قابل تمدید است. از جمله این که باید فرد دارای منابع مالی کافی برای حمایت از خود و در صورت لزوم اعضای خانواده اش برای پوشش مخارج زندگی باشد همچنین 6 ماه در سال در یونان اقامت داشته باشد تا واجد شرایط تمدید شوید.

اقامت خودحمایتی یونان به چه صورت قابل تمدید می باشد؟
اقامت خودحمایتی یونان به چه صورت قابل تمدید است؟

اقامت خودحمایتی یونان به چه صورت قابل تمدید است؟

مجوز اقامت تمکن مالی یا خود حمایتی یونان برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا صادر می شود که می توانند از نظر مالی خود و اعضای خانواده شان را تأمین کنند و برای واجد شرایط شدن این مجوز اقامت باید یک مبلغ ثابت ماهانه از یک منبع درآمد دائمی مانند صندوق امانی یا مستمری بازنشستگی دریافت کنید.

نکات برجسته اقامت تمکن مالی یونان
مدت اعتبار ویزای اولیه2 سال
اجازه کار، تجارت و فعالیت اقتصادیندارد
شرایط اصلی اقامت فیزیکیاقامت 6 ماه در سال در یونان
حداقل درآمد غیر فعال2000 یورو در ماه
زمان دریافت شهروندیپس از 7 سال اقامت

مجوز اقامت تمکن مالی یونان، 2 سال اعتبار دارد و هر بار به شرط رعایت مستمر شرایط این مجوز قابل تمدید است. از جمله شرایط تمدید اقامت تمکن مالی یونان این است که باید فرد دارای منابع مالی کافی برای حمایت از خود و در صورت لزوم اعضای خانواده اش برای پوشش مخارج زندگی باشد، بعلاوه داشتن بیمه خدمات درمانی خصوصی که در یونان معتبر است و مدارک دیگری مانند گواهی نامه پلیس و گواهی پزشکی باید ارائه دهید، همچنین شواهدی مبنی بر اینکه 6 ماه در سال در یونان اقامت داشته باشد تا واجد شرایط تمدید شوید.

و یک نکته ی مهمی که وجود دارد این است که اجازه اقامت تمکن مالی یونان، برای اعضای خانواده باید همزمان با مجوز متقاضی و یا حامی اصلی منقضی یا تمدید شود. و در نهایت پس از 7 سال میتوان برای دریافت تابعیت و شهروندی یونان اقدام کرد و افراد بعد از دریافت تابعیت مجاز به انجام امور تجاری و اقتصادی می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان حرفه ایی و با تجربه شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و به روزترین اطلاعات، وب سایت ما و صفحات ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]