اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077305822406
در دسترس نیست

مانتو های تابستانی با الیاف طبیعی

ویژگی های مانتو ساخته شده از الیاف طبیعی

کد: 140203077305822406

، (اخبار رسمی): اساسا پارچه الیاف طبیعی ابریشم، پنبه خالص، کتان، بامبو و پشم است. این الیاف ممکن است شبیه به هم نباشند، اما برخی از ویژگی ها متفاوت هستند.

ویژگی های مانتو ساخته شده از الیاف طبیعی
ویژگی های مانتو ساخته شده از الیاف طبیعی

مانتو الیاف طبیعی ساخته شده‌اند، به دلیل داشتن ویژگی‌های زیر، محبوبیت بیشتری در بین مصرف‌کنندگان دارند:

1. تنفس‌پذیری: الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، ابریشم و پشم، تنفس‌پذیری بالایی دارند و به این دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف به راحتی هوا را عبور داده و تعریق را جذب می‌کنند.

2. نرمی و لطافت: الیاف طبیعی عمدتاً نرم و لطیف هستند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، راحت و دلپذیر هستند.

3.استحکام و مقاومت: الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان، دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، ماندگاری و دوام بیشتری دارند.

4. قابلیت جذب رطوبت: الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم، قابلیت جذب رطوبت بالایی دارند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، تعریق را به خوبی جذب کرده و از حس ناراحتی جلوگیری می‌کنند.

5. دوام رنگ: الیاف طبیعی مانند ابریشم و پشم، دوام رنگ بالایی دارند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، پس از شستشو، رنگ خود را حفظ می‌کنند.

6. دوام و پایداری: الیاف طبیعی مانند پشم، ابریشم و پنبه، دارای دوام و پایداری بالایی هستند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، در برابر سایش و استفاده روزمره، مقاومت بیشتری دارند.

7. بهداشتی بودن: الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان، بهداشتی بودن بالایی دارند و به همین دلیل، مانتوهای ساخته شده از این الیاف، مناسب برای استفاده روزمره و برای پوشیدن در فصول گرما هستند.

8. قابلبازیافت: الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم، در مقایسه با الیاف مصنوعی، قابلیت بازیافت و تجدید مصرف بالاتری دارند و به همین دلیل، مانتو های ساخته شده از این الیاف، برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف مواد غیرقابل تجدید، مورد توجه قرار می‌گیرند.

پارچه الیاف طبیعی نرخ پیشگیری بالایی دارد. این یک مهارت منحصر به فرد است. زیرا باعث ایجاد هوا در پارچه می شود و در نتیجه رطوبت به سرعت خشک می شود. به همین دلیل است که پوشیدن یک بلوز نخی یا کفش ابریشم خالص حتی در روزهای گرم هم مشکلی ندارد. الیاف مصنوعی، مانند پلی استر و اکریلیک، مقاوم در برابر آب هستند و نمی توانند به از دست دادن رطوبت کمک کنند. خرید عمده مانتو الیاف طبیعی گذینه مناسبی است. به همین دلیل اگر در فصل گرما از این مدل پارچه استفاده کنید، گرم می شوید و بدنتان مدام عرق می کند.

پارچه الیاف طبیعی ضد حساسیت

اغلب خواص ضد باکتریایی منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، پارچه Bamboo دارای یک ماده منحصر به فرد و ضد میکروبی به نام “Bamboo Kan” است. این ماده آنتی باکتریال طبیعی در طول فرآیند تولید بامبو پارچه از بین نمی رود و این پارچه مدل طبیعی را ضد باکتری، ضد قارچ و مقاوم در برابر بو می کند.
استفاده از پارچه ابریشمی خالص برای نوزادان و بزرگسالانی که پوست حساسی دارند نیز توصیه می شود. از آنجایی که این مدل های پارچه در طول فرآیند تولید تحت تاثیر مواد شیمیایی زیادی قرار می گیرند و این مواد شیمیایی در پارچه ها باقی می مانند، بنابراین می تواند منجر به حساسیت پوست یا قرار گرفتن در معرض انواع دیگر آلرژی ها شود.

مانتو الیاف طبیعی عایق های با کیفیت

آیا می دانستید که پارچه ساخته شده از الیاف طبیعی مانند کتان، بامبو، ابریشم و پشم را می توان عملیات حرارتی کرد؟ این ذرات الیاف هوا را در چین‌ها و سوراخ‌های کوچک پارچه به دام می‌اندازند. این هوای محبوس شده به عنوان عایق برای تولید گرما در روزهای سرد زمستان و خنک شدن در روزهای گرم تابستان استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس