اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301127871622972
در دسترس نیست

مقایسه اتو بخار مخزن دار با اتو بخار معمولی

کد: 140301127871622972

، (اخبار رسمی): مقایسه اتو بخار مخزن دار با اتو بخار معمولی

مقایسه اتو بخار مخزن دار با اتو بخار معمولی
مقایسه اتو بخار مخزن دار با اتو بخار معمولی

اتو بخار مخزن دار بخریم یا اتو بخار معمولی؟

از اتو بخار به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم خانگی که برای هر خانه ای لازم است می توان نام برد. اتو بخار ها در انواع مختلفی د ربازار موجود هستندکه همگی یک کار یکسان را انجام می دهند اماد رعملکرد آن ها تفاوت هایی وجود دارد. قیمت هر اتو بخار با توجه به کارایی و برندی که موجود است متفاوت است. شما عزیزان می توانید با توجه به میزان بودجه خود اتو بخار مورد نظر خود را خریداری کنید. بیشتر اتو های حال حاضر با استفاده از بخار آب کار می کنند که باعث از بین رفت چروک های روی لباس ها می شود. اتو بخار ها را بدو دسته خانگی و صنعتی تقسیمکرده اند که بخار دهی ان ها با هم فرق می کند. وزن، ابعاد، میزان بخار دهی و قدرت اتو بخار های خانگی کمتر از اتو بخار های صنعتی است. هر یک از این اتو بخار ها در دونوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می شوند که در ادامه ی مطلب به مقایسه اتو مخزن دار با اتو بخار معمولی می پردازیم.

راهنمای خرید اتو بخار معمولی

اتو بخار های معمولی از پر طرفدارترین اتو بخار های موجود در بازار هستند. این نوع اتو بخار ها به دلیل استفاده آسان و وزن کمی که دارند معمولا در هر خانه ای پیدا می شوند. کار کردن با این اتو خیلی راحت است و سرعت شما را در اتو کردن خیلی بالا می برد. کیفیت بالایی دارند و از قابلیت تنظیم دما برخوردار هستند. به کمک این قابلیت ها می توانید میزان دما و بخار دهی را با توجه به نوع لباسی که دارید تنظیم کنید. این اتو بخار ویژگی های زیادی دارد که یکی از آن ها می توان به کاهش زمان اتو کردن لباس ها، کاهش دادن میزان مصرف آب و انرژی و جلوگیری از سوختن البسه های شما نام برد. این اتو بخار با سرعت بالایی گرم می شود و همین امر باعث شده است که خریداران زیادی داشته باشد.

مزیت های اتو بخار معولی دستی

  • خاموش شدن خودکار برای جلوگیری از سوختگی لباس
  • حفاظت ایمنی موقع گرم شدن بیش از حد
  • قابلیت بخاردهی به‌صورت عمودیبرای اتو کردن پرده‌ها و لباس‌ها در حالت ایستاده
  • کاربردهای متعدد از جمله اتو کردن پرده، روکش کاناپه، روبالشی، تختخواب، مبل و لوازمی از این دست.
  • درصد پایین آسیب‌دیدن لباس

ویزگی ها یک اتو بخار معمولی خوب

از مهمترین قسمت ها یک اتو بخار دستی خوب داشتن یک کفه عالی است که هرچه مرغوب تر باشد کیفیت اتو کردن آن بهتر خواهد بود. یک کفی با کیفیت باید از رسانای گرمای بالایی برخوردار باشد و گرما را به‌ صورت یکنواخت پخش کند. کفی اتو باید در برابر سایش و خراش مقاوم باشد، با سرعت زیادی گرم شود و حرکت آن باید بر روی لباس سریع و روان باشد. کفی اتو بخار های معمولی بیشتر از جنس استیل ضد زنگ، سرامیک، تیتانیوم، فولاد ضد رنگ، تفلون یا استیم گلاید است ساخته می شوند.

انواع کفی اتو بخار

استیم گلاید : از پراستقاده‌ ترین کفهی هایی است که در اتو بخار های معمولی استفاده می شود. جنس استیم گلاید در برابر هر گونه خراش و سایش بسیار مقاوم بوده و به‌ صورت خیلی راحت بر روی سطح پارچه حرکت می‌کند. این نوع کفی ها از جنس شیشه، سرمت یا از سرامیک است. رسانای گرمایی کفی استیم گلاید بسیار بالا بوده و گرما را به‌ صورت یکنواخت در تمام نواحی پخش می کند.

سرامیک : سرامیک از بهترین کفی هایی است که می توان در اتو بخار ها از آن استفاده کنند. صفحه کفی سرامیکی را از جنس آلومینیوم یا پلاستیکمی سازندو با یک روکش سرامیکی پوشش می دهند. اگر جنس کفی سرامیکیباشد با سرعت خیلی بیشتری داغ می شود و لباس ها را بهتر اتو می کند. کفی که ا زنوع سرامیکی باشد لباس ها به آن نمی چسپد.

تیتانیوم : نوع کفی تیتانیوم را از دو ترکیب آلومینیوم یا فولاد می سازند که در برابر هر گونه خط و خش بسیار مقاوم هستند. از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و انتقال گرما را خیلی سریع و به بهترین شکل انجام می دهند.

مقایسه گنجایش مخزن اتو بخار معمولی با اتو بخار مخزن دار

ظرفیت مخزن آب در اتو بخار های معمولی کمتر از اتو بخار های مخزن دار است. به یاد داشته باشد که هنگام خریدن اتو بخار به میزان بخار دهی آن ها توجه کنید و سعی کنید اتویی خریداری کنید که بتواند به صورت عمودی نیز کار کند. با دارا بودن اتو کشی به صورت عمودی می توانید لباس ها را به صورت عمودی و خیلی راحت اتو کنید. اتو بخار معمولی نسبت به اتو بخار مخزن دار وزن سبک تری دارد و برای جا به جا کردن راحت تر است.

تفاوت اتو بخار معمولی با اتو مخزن دار

اصلی ترین تفاوتی که اتو مخزن دار با اتو معمولی دارد مخزن آن است. مخزن اتو بخار مخزن دار مانند اتو بخار معمولی چسبیده نیست و به صورت جداگانه است که ظرفیت ان بزرگتر از اتو بخار معمولی است. از این اتو بخار های مخزن دار برای کارگاه های خیاطی از آن استفاده می شود. وزن اتو بخار مخزن دار از اتو بخار معمولی بیشتر است. اتو مخزن دار به دلیل مخزنی که دارد وزن ان سنگین تر از اتو بخار معمولی است. این نوع اتو مناسب برای اتو کردن لباس های ضخیم بسیار مناسب است.

اتو بخار های مخزن دار دارای تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به اتو بخار های معمولی هستند. این نوع اتو سرعت عمل اتو کردن را بالا برده و اتو کشی با آن بسیار راحت است. از قدرت بخار بالایی برخوردار است که باعث رفع سریع چین و چروک لباس ها می شود.

مزیت های اتو بخار مخزن دار

اتو بخار های مخزن دار دارای قابلیت و تنظیمات خودکار هستند و دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله بخار دهی پیوسته، سیستم قطع خودکار، بخار دهی عمودی، سیستم قطع خودکار، بخار دهی عمودی و سیستم ضد چکه است. این اتو بخار ها از تنظیم دما به صورت اتوماتیک برخوردار هستند که باعث جلوگیری از بروز مشکلات می شود. با استفاده از این اتو بخار با سرعت بیشتری می توانید اتو کشی را انجام دهید و از این کار خسته نشوید. اتو بخار های مخزن دار به دلیل سیستم قطع خودکار ایمنی بالایی دارند به این صورت که اگر اتو حرکت نکند اتو قطع می شود و ا زسوختن لباس جلوگیری می کند. از مزیت های اتوبخار مخزن دار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اتوکشی راحت تر لباس ها
  • دارا بودن مخزن آب جدا
  • داشتن وزن سبک
  • کارایی آسان و سریع
  • اتوکشی عمودی
  • بالا رفتن سرعت عمل در اتوکشی
  • محافظت از پارچه
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گرم شدن سریع اتو
  • داشتن قابلیت های خودکار
  • بخار دهی بالا

هنگام خرید اتو بخار مخزن دار به چه مواردی باید توجه کنیم؟

قدرت اتو بخار : در هنگام خرید توجه کردن به قدرت اتو بخار از مواردی است که نباید فراموش کنید. قدرت اتو بخار مخزن دار باید حداقل ۲۰۰۰ وات باشد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی نمونه های قوی تری نیز وجود دارند. اما اگر ۲۰۰۰ واتو یا بالتر باشد بهترین انتخاب برای خرید است.

وزن دستگاه : از دیگر مواردی که هنگام خرید اتو بخار مخزن دار نباید از یاد ببرید وزن دستگاه است. اتو بخار های که دارای وزن زیادی هستند کار کردن با ان را برای شما سخت م یکند و دیگر اشتیاقی برای کار کردن با ان را نخواهید داشت. به علاوه اگر اتو بخار وزن کمی نیز داشته باشد عملکرد خوبی ندارد. بنابراین باید وزن اتو بخار را طوری در نظر بگیرید که نه آنقدر سنگین باشد که نتوانید با آن کار کنید و نا آنقدر سبک که کارایی خوبی نداشته باشد.

جنس کفی اتو بخار مخزن دار : اتو بخار های مختلفی با جنس کفی های متنوعی وجود دارد که از سرامیک، استیل و تیتانیوم ساختهشده اند. بهترین نوع کفی برای اتو بخار استیل و تیتانیوم است زیرا در برابر فشار و ضربه از استحکام بالایی برخودار هستند.

اتو بخار مخزن دار کارگاهی

اتو بخار های مخزن دار ها نیز اندازه ها گوناگونی دارند که یکی از آن ها نوع کارگاهی است. از این نوع اتو برای کارگاه های تولیدی و مزون ها استفاده می شود. زیرا به دلیل کار زیاد باید اتویی خریداری کنند که دارای قدرت زیادی باشد. مخزن این نوع اتو ها جدا است که همین ویزگی باعث می شود تا هنگام اتو زدن پارچه از بخار مناسب و کافی برخوردار باشد و اتو شی راحتر انجام شود.

مزایای استفاده از اتو های کارگاهی مخزن دار

  • کیفیت اتوکشی در این اتو مخزن دار بسیار بالا است.
  • میزان بخار دهی اتو بخار مخزن دار کارگاهی بسیار مناسب و با قدرت بالایی انجام می شود.
  • هیچگونه برقی بر روی لباس در پایان اتو کردن نمی افتد.
  • این نوع اتو برای اتو کردن پارچه های ظریف و حساس مانند حریر و جین بسیار کاربرد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | دکوراسیون و منزل