اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017346722131
در دسترس نیست

ایجاد دفتر مجازی در ترکیه شرایط ثبت شرکت و تاسیس دفتر مجازی

کد: 140204017346722131

، (اخبار رسمی): در این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط تاسیس دفتر مجازی در ترکیه را بررسی کنیم. همچنین برای خرید ملک در قبرس شمالی پرشیا هومز آماده ارائه کلیه خدمات به شما عزیزان است.

ایجاد دفتر مجازی در ترکیه شرایط ثبت شرکت و تاسیس دفتر مجازی
ایجاد دفتر مجازی در ترکیه شرایط ثبت شرکت و تاسیس دفتر مجازی

همه صاحبان مشاغلی که قصد فعالیت در سطح بین المللی را دارند باید یک دفتر بین المللی برای توسعه تجارت خود داشته باشند. بسیاری از ایرانیان صاحب کسب و کار، ترکیه را برای راه اندازی دفتر مجازی خود انتخاب می کنند. یکی از دلایل انتخاب ترکیه برای تاسیس دفتر بین المللی نزدیک بودن این کشور به ایران است. همچنین هزینه راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه بسیار کم است. از طرف دیگر، صاحبان مشاغل برای این کار نیازی به حضور در ترکیه ندارند و می توانند همه چیز را به صورت آنلاین مدیریت کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط تاسیس دفتر مجازی در ترکیه را بررسی کنیم. همچنین برای خرید ملک در قبرس شمالی پرشیا هومز آماده ارائه کلیه خدمات به شما عزیزان است.

مزایای ثبت شرکت مجازی در ترکیه چیست؟

دانستن مزایای ایجاد دفتر مجازی در ترکیه کمک زیادی به صاحبان مشاغل می کند. باید بدانید که داشتن دفتر مجازی در ترکیه به شما کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و زمان خود را تلف نکنید. در واقع این امر زمانی مفید خواهد بود که دفتر مرکزی شرکت شما در ایران یا کشور دیگری واقع شده باشد. به این ترتیب ایجاد دفتر مجازی در ترکیه به توسعه کسب و کار شما کمک می کند.

از مزیت های مهم راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• هزینه تاسیس دفتر مجازی بسیار کمتر از دفتر فیزیکی است

• با راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه نیازی به حضور در دفتر برای مدیریت آن نیست

• از آنجایی که نیازی به حضور در ترکیه ندارید، می توانید انرژی خود را به جای دفتر ترکیه بر روی توسعه تجارت خود متمرکز کنید.

• با ایجاد دفتر مجازی به اتاق های جلسات ویژه برای برگزاری سمینار با شرکا و مشتریان دسترسی خواهید داشت

• در موارد ضروری می توانید آدرس دفتر خود در ترکیه را به مشتریان، شرکا و موسسات دولتی و غیردولتی بدهید.

شرایط راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه

ترکیه به جز ایرانی ها میزبان صاحبان مشاغل در کشورهای دیگر نیز بوده است. افراد زیادی از سراسر دنیا برای گسترش فعالیت های بین المللی خود دفتر مجازی در ترکیه تاسیس کرده اند. در حال حاضر هزاران دفتر مجازی متعلق به مشاغل مختلف در سراسر جهان وجود دارد. اکثر این دفاتر مجازی تعداد پرسنل زیادی ندارند و در واقع بیشتر برای گرفتن آدرس ثبت شده و قانونی تاسیس شده اند. به طور کلی، دفتر مجازی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کارهای آنلاین است. زیرا تمامی کارکنان آن می توانند کارهای محول شده را از راه دور و نه حضوری انجام دهند.

با ایجاد دفتر مجازی در ترکیه صاحبان مشاغل آدرس ویژه ای دریافت می کنند. از این طریق می توانند این آدرس را برای همکاری با سایر شرکت ها و تجارت در بانک ها و موسسات خصوصی و دولتی ارائه کنند. به طور کلی برای راه اندازی دفتر مجازی در ترکیه باید به این کشور سفر کنید و ثبت شرکت را به صورت حضوری انجام دهید.

مراحل تاسیس دفتر مجازی شرکت در ترکیه

ایجاد یک دفتر مجازی در ترکیه دشوار و پیچیده نیست. به عبارت دیگر می توان گفت که مراحل ثبت شرکت مجازی تقریباً مشابه روند عادی است. در اولین قدم برای ثبت شرکت مجازی در ترکیه باید انواع شرکت های قابل ثبت در این کشور را بشناسید. سپس نوع شرکتی را که می خواهید در ترکیه راه اندازی کنید مشخص کنید. باید بدانید که تنها شرکت های قابل ثبت در ترکیه شرکت های خصوصی، سهامی و شرکت های با مسئولیت محدود هستند.

اکثر افرادی که می خواهند برای اولین بار در ترکیه دفتر مجازی تاسیس کنند معمولا نوع خصوصی را برای شرکت خود انتخاب می کنند. برخی از افراد قصد دارند شرکتی با سرمایه بالا به صورت مشارکتی با افراد دیگر ثبت کنند. این افراد بهتر است شرکت خود را به صورت سهامی یا با مسئولیت محدود تاسیس کنند. پس از انتخاب نوع شرکت باید برای ثبت دفتر خود به اتاق بازرگانی ترکیه مراجعه کنید. سپس باید به اداره مالیات رفته و آدرس دفتر مجازی خود را ارائه دهید.

باید بدانید که دفاتر مجازی زیادی در ترکیه وجود دارد. بنابراین می توانید از آدرس یکی از این دفاتر برای دفتر مجازی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این آدرس ها باید اجاره ماهیانه پرداخت کنید. پس از انجام این کار باید اطلاعاتی در مورد مدیران و کارکنان شرکت به همراه تمامی مدارک آن ارائه دهید.

برای تنظیم اجاره شرکت مجازی خود لازم است مشاور مالی استخدام کنید. باید بدانید که اداره مالیات ترکیه کد مالیاتی دفتر مجازی شما را به مشاور مالی تحویل می دهد. در نهایت تعدادی از بازرسان اداره مالیات به دفتر مجازی شما مراجعه کرده و تاییدیه آدرس شرکت را صادر می کنند. پس از دریافت تاییدیه، دفتر مجازی شما آماده بهره برداری خواهد بود.

هزینه های تاسیس دفتر مجازی در ترکیه

با ایجاد دفتر مجازی در ترکیه می توانید نامه، فکس و مرسولات پستی ارسال و دریافت کنید. از طرفی می توانید به تماس های مشتریان خود پاسخ دهید. باید بدانید که راه اندازی دفتر فیزیکی به غیر از مالیات و هزینه های اجاره دفتر، چندین هزینه دیگر مانند برق، گاز و ... را نیز باید بپردازید. همچنین هزینه خرید وسایل داخل دفتر و دکوراسیون آن را پرداخت نمایید. اما با راه اندازی دفتر مجازی دیگر نیازی به این هزینه ها نخواهد بود و فقط باید مالیات و اجاره دفتر پرداخت شود. هیچ هزینه ای برای ثبت دفتر مجازی در ترکیه وجود ندارد. اما برای اجاره دفتر در ترکیه باید ماهیانه بین 300 تا 400 لیر بپردازید.

ایجاد دفتر مجازی در ترکیه عامل توسعه کسب و کار شماست

با ایجاد دفتر مجازی در ترکیه می توانید کسب و کار خود را در سطح بین المللی بسیار بزرگتر توسعه دهید. برای اینکه بتوانید پلتفرم های شرکت های ارائه دهنده دفاتر مجازی در ترکیه را پیدا و خرید کنید، باید به یک مشاور املاک معتبر مراجعه کنید. پرشیا هومز یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید خانه در استانبول است. با کمک کارشناسان مجرب ما می توانید بهترین دفتر مجازی و خانه در ترکیه را برای راه اندازی شعبه شرکت خود خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون