اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020406735509213
در دسترس نیست

تابستان را با رزرو بلیط استخر از پول تیکت بگذرانید

خرید بلیط استخرهای قم با تخفیف ویژه از پول تیکت

کد: 14020406735509213

، مشهد , (اخبار رسمی): استفاده از استخر و در حالت کلی استفاده از ورزش‌های آبی یکی از راه‌های مناسب برای طی کردن فصول گرم سال است. استخرهای مختلفی را می‌توانید در سامانه پول تیکت مشاهده کنید که هر استخر دارای امکانات مختلفی است. مجموعه پول تیکت ارائه دهنده خدمات رزور بلیط استخر در شهر قم و دیگر شهرها در خدمت شماست.

خرید بلیط استخرهای قم با تخفیف ویژه از پول تیکت
عکس پارک آب و تاب قم

اگر زوار در شهر قم هستید یا حتی ساکن شهر قم هستید می‌خواهیم لیست کاملی از استخرها و پارک‌های آبی شهر قم را برایتان معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم در فصول گرم سال حتما از ورزش‌های آبی شهر قم استفاده کنید.

بلیط استخر قم را از کجا تهیه کنیم؟

با فرا رسیدن فصل تابستان و روزهای گرم، استخر یکی از در دسترس‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید برای اوقات فراغت خود در نظر داشته باشید. آیا قصد تهیه بلیط استخرهای قم را دارید اما نمی‌خواهید دراین هوای گرم مقابل باجه بلیط فروشی معطل شوید؟

چرا از سایت‌های تخفیفی مانند پول تیکت خرید نمی‌کنید؟!

سامانه پول تیکت یک سایت اینترنتی فروش بلیط است که امکان تهیه بلیط تمامی استخرهای قم را به صورت آنلاین و تنها در عرض چند دقیقه برایتان فراهم کرده است. با پررنگ‌تر شدن نقش اینترنت در زندگی روزمره همه ما، اغلب افراد ترجیح می‌دهند کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. تا قبل از به وجود آمدن سایت‌های اینترنتی فروش بلیط استخر قم، برای رفتن به استخر مجبور بودید پیش از شروع سانس مقابل باجه حاضر شوید، در صف منتظر بمانید تا در نهایت موفق به تهیه بلیط استخر شوید. هرج و مرج و شلوغی در استخر، معطل شدن و انتظار کشیدن در صف‌های طولانی بلیط فروشی و احتمال اتمام ظرفیت استخر و تمام شدن بلیط‌ها همگی از چالش‌های خرید حضوری بلیط استخر به شمار می‌رفتند. اما با وجود سایت‌هایی چون پول تیکت دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط به باجه فروش بلیط استخر مراجعه کنید؛ تنها کافیست در سایت نام استخر آقایان قم یا استخر بانوان مورد نظرتان را جستجو کرده و به سادگی چند کلیک، بلیط خود را تهیه کنید. سامانه یک کد با عنوان کد پذیرش در اختیارتان می‌گذارد که تنها با این کد می‌توانید از استخر استفاده کنید. برای آشنایی با تمامی استخرهای قم و شرایط تهیه بلیط تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی 7 استخر قم؛ چگونه بلیت استخر قم تهیه کنیم؟

تعداد زیادی استخر در قم فعال است که بنا به ترجیح شخصی خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را که می‌خواهید انتخاب کنید. استخرهای قم از نظر متراژ و امکاناتی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. اگر با هدفی بیش از شنا کردن می‌خواهید به یک مجموعه آبی بروید، حتی می‌توانید پارک آبی آب و تاب قم را انتخاب کنید. در این پارک آبی امکاناتی بیش از یک استخر معمولی خواهید داشت. اما اگر تنها برای شنا یا استفاده ازسونا و جکوزی به دنبال یک استخر تمیز و خلوت هستید، نام بهترین استخرهای قم را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خرید بلیط پارک آبی

آب و تاب قم این پارک آبی بزرگ‌ترین مجموعه آبی در شهر قم است. این مجموعه آبی که مساحتی نزدیک به 30000 متر مربع دارد، از 7 سرسره مهیج برای بزرگسالان و 5 سرسره برای کودکان برخوردار است. سرسره سقوط آزاد، استخر موج و رودخانه آرام از دیگر امکانات پارک آبی آب و تاب است. علاوه بر امکانات بازی در این مجموعه کافیشاپ، رستوران، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، جت ترامپولین، غرفه‌های بستنی و آبمیوه، صندلی ریلکسیشن و.... نیز وجود دارد.

یک روز سراسر هیجان و شادی را می‌توانید در این پارک آبی به همراه دوستان خود تجربه کنید. برای مشاهده سانس‌های آقایان و بانوان و همچنین تهیه بلیط پارک آبی آب و تاب قم می‌توانید به وبسایت پول تیکت مراجعه کرده و بلیت این استخر را با 10 درصد تخفیف خریداری کنید. به عبارتی به جای 170 هزار تومان تنها 153 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. تنها مزیت خرید بلیط اینترنتی تخفیف قیمتی آن نیست بلکه در زمان و انرژی خود نیز صرفه جویی می‌کنید و دیگر نیاز نیست زمان طولانی در صف تهیه بلیط مجموعه منتظر بمانید.

خرید بلیط استخر قصر آبی قم

به دنبال بهترین استخر آقایان و بانوان قم هستید؟ قصر آبی قم یکی از بهترین مجموعه‌های آبی این شهر است. اغلب افراد به دلیل آب تمیز این استخر آن را انتخاب می‌کنند. بنابراین اگر در انتخاب استخر آقا در قم تمیزی آب مجموعه برایتان اولویت بسیار زیادی دارد، توصیه ما انتخاب این مجموعه است. تجهیزات و امکانات این استخر از دیگر دلایلی است که موجب استقبال قمی‌ها از آن شده است. در این استخر یک استخر مجزا برای آب درمانی طراحی شده است. به همین خاطر اغلب افرادی که با هدف آب درمانی به استخر می‌روند، مجموعه قصر آبی را انتخاب می‌کنند.

وجود سالن بدنسازی، حمام ترکیش، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، استخر کودک و کافیشاپ از دیگر امکانات این استخر مردانه و زنانه قم است. باتوجه به اینکه در فصل‌های مختلف ممکن است سانس‌ها و ساعت کاری مجموعه تغییر کند، برای اطلاع از سانس استخر بانوان قم مجموعه قصر آبی، به سایت پول تیکت مراجعه کنید. سامانه پول تیکت امکان تهیه بلیط استخر قصر آبی قم را با 11 درصد تخفیف برای کاربران خود فراهم کرده است. در صورت خرید حضوری بلیت این استخر باید 95000 تومان بپردازید درحالی که قیمت آن در این سامانه 85000 تومان است.

خرید بلیط استخر ولایت قم

مجموعه آبی ولایت قم از دیگر استخرهای قم بوده که به استخر طلاب قم نیز معروف است. استخر طلاب قم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین استخرهای این شهر دانست. طبیعتا به دلیل مساحت بزرگ و ظرفیت بیشتر این استخر، باید انتظار شلوغ‌تر بودن مجموعه را نیز داشته باشید. استخر ولایت در روزهای آخر هفته معمولا شلوغ‌تر است به همین خاطر اگر می‌خواهید در سانس‌های خلوت‌تری از امکانات مجموعه استفاده کنید، توصیه می‌کنیم اقدام به رزرو بلیت استخر از پول تیکت برای روزهای اول هفته کنید. پول تیکت یکی از بهترین سامانه‌های فروش بلیط استخر ولایت قم با تخفیف ویژه است. بلیط این استخر را می‌توانید از پول تیکت با 9 درصد تخفیف خریداری کنید.

رزرو بلیط استخر یاران قم

اگر در حوالی میدان پلیس به دنبال یک استخر بانوان قم هستید، می‌توانید به استخر یاران بروید. البته این مجموعه سانس‌هایی برای آقایان نیز دارد. یکی از مزایای استخر یاران این است که مدت زمان استفاده از استخر آزاد است. به عبارتی از شروع سانس تا پایان سانس هر ساعتی که می‌خواهید می‌توانید از مجموعه استفاده کنید درحالی که بیشتر استخرها به ازای هر ساعت اضافه استفاده از خدمات مجموعه، مبلغی را از شما دریافت خواهند کرد. در استخر مردانه و زنانه یاران قم باید 10 دقیقه پیش از شروع سانس برای انجام کارهای پذیرش در مجموعه حضور داشته باشید.

چگونه اقدام به خرید بلیط استخر یاران قم کنیم؟

بهترین راه این است که هر تعداد بلیط که می‌خواهید را با تخفیف از پول تیکت خریداری کنید. در صورت خرید اینترنتی بلیط از این سایت به ازای هر نفر بزرگسال تنها 55 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. به عبارتی بلیط را با 9 درصد تخفیف نسبت به قیمت حضوری آن خریداری خواهید کرد. از دیگر مزایای پول تیکت امکان رزرو بلیط برای روزهای دیگر است.

فروش بلیط کوثر قم

استخر کوثر که به دلیل واقع شدن آن در ورزشگاه حیدریان به استخر حیدریان قم نیز معروف است، از دیگر استخرهایی است که امکان تهیه بلیت آن از طریق این سامانه وجود دارد. مدت زمان استفاده از استخر کوثر نیز همانند استخر یاران قم آزاد است و می‌توانید هر ساعت از شروع سانس تا پایان سانس از مجموعه استفاده کنید. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مزایای این مجموعه آبی قم می‌توان به برخورداری آن از پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. از دیگر امکانات این مجموعه، برگزاری کلاس‌های آموزش شنا در استخر توسط مربیان حرفه‌ای است.

همانند دیگر انواع استخر بانوان قم در این مجموعه نیز می‌توانید از خدماتی چون ماساژ، سونا و جکوزی، کلاس‌های ایروبیک و... بهره‌مند شوید. اپلیکیشن پول تیکت نه تنها امکان خرید بلیط کوثر قم با تخفیف ویژه را برای شما فراهم کرده است بلکه امکان کنسل کردن بلیت خریداری شده نیز وجود دارد. این درحالی‍‌ست که در خرید حضوری بلیت چنین امکانی نخواهید داشت و نمی‌توانید بلیط خریداری شده را استرداد کنید.

تهیه بلیط استخر ایثار قم

استخر ایثار قم در خیابان کرامت واقع شده است. این استخر را نیز می‌توان یکی از بهترین‌های استخر بانوان قم دانست که امکان استفاده از آن برای آقایان نیز وجود دارد. توجه فراوان مدیریت مجموعه نسبت به بهداشت و تمیزی آب استخر از دلایل استقبال مردم از این مجموعه آبی است. این مجموعه از تهویه خوبی برخوردار است بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید از مجموعه استفاده کنید. در این استخر برای تصفیه آب از کلر استفاده می‌شود. استخر ایثار قم 25 متر طول دارد و عمیق‌ترین قسمت آن 2.05 متر است.

اگر می‌خواهید در روزهای آینده به استخر بروید، همین حالا می‌توانید از طریق وبسایت پول تیکت اقدام به خرید بلیت استخر یاران قم کرده و در روز رزرو شده از خدمات مجموعه استفاده کنید. در استفاده از استخر ایثار قم موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این مجموعه همانند استخر ولایت از پذیرش آقایان و بانوانی که خالکوبی دارند خودداری می‌کند بنابراین به هنگام رزرو بلیط استخر ایثار قم لازم است که به این موضوع توجه داشته باشید و در صورت داشتن تاتوی بدن استخر دیگری را انتخاب کنید.

سفارش بلیط استخر غدیر قم

استخر غدیر قم برای ساکنین محدوده بلوار نواب صفوی یک گزینه مناسب است. مدت زمان استفاده از این استخر نیز آزاد است و از شروع سانس تا پایان سانس می‌توانید از استخر استفاده کنید. در استخر غدیر برای تصفیه آب از آب ژاول استفاده می‌شود و از امکاناتی چون سالن ماساژ، حوضچه‌های آب سرد، سونا و جکوزی، سونا بخار و کافیشاپ برخوردار است. وجود تخته پرش از دیگر امکانات این استخر آقایان در قم است.

چگونه بلیت استخر غدیر قم را سفارش دهیم؟

برای رزرو بلیط استخر غدیر قم از طریق پول تیکت تنها کافیست بر روی سانس مورد نظر کلیک کرده و با پرداخت مبلغ آن، کد پذیرش را دریافت کنید. نیازی به چاپ بلیط نیست و تنها با ارائه کد دریافتی از سایت به پذیرش استخر می‌توانید از مجموعه استفاده کنید. پول تیکت اقدام به فروش بلیط استخر غدیر قم با 9 درصد تخفیف می‌کند.

استخر آقایان قم

برای حضور در استخر آقایان قم کافی است به لینک استخر آقایان قم مراجعه کنید و لیست تمامی استخرها به همراه سانس‌های قابل رزرو برای اسختر پسران قم و همچینن استخر برای آقایان در شهر قم را مشاهده کنید.

رعایت کردن برخی از موارد در زمان ورود و حضور در استخر برای مردان در شهر قم لازم و ضروری است از جمله این قوانین و مقررات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

استخر بانوان قم

استخر زنان قم با رعایت کامل موارد بهداشتی و موارد اسلامی آماده پذیرش و ثبت رزور است. در صورتی که نیاز به خرید بلیط استخر برای استخر زنان قم دارید کافی است به لینک قبل مراجعه کنید و بلیط مجموعه مورد نظر خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که هر استخر خانم‌ها در شهر قم دارای قوانین و مقررات مختلفی است که باید این قوانین و مقررات را رعایت کنید. در داخل صفحه هر استخر لیست این قوانین و مقررات به صورت کامل بیان شده است.

قوانین رایج استخر زنان قم

  •  استفاده از تجیهزات شنای استاندارد
  •  رعایت کردن حجاب اسلامی در زمان ورود به استخر
  •  نداشتن تتو و خالکوبی روی بدن
  •  همراه نداشتن کودکان زیر 5 سال
  •  همراه نداشتن کودکان با قد زیر 90 سانتی‌متر
  •  و...

معرفی سامانه خرید بلیط استخر؛ پول تیکت

سامانه رزور بلیط استخر پول تیکت یکی از سامانه‌های اصلی فروش مستقیم و بدون واسطه بلیط استخر است که در حال حاضر تمامی شهرهای ایران را تحت پوشش قرار داده است. با استفاده از وبسایت پول تیکت به راحتی می‌توانید هر آنچه که برای رزور و خرید بلیط استخر با قیمت مناسب در نظر دارید را در اختیار داشته باشید. درباره پول تیکت بیشتر بدانید.

استفاده از بلیط‌های پول تیکت راحت است و نیازی به چاپ نیست و صرفا در هنگام مراجعه به استخر یا پارک آبی می‌توانید از خدمات مجمموعه مورد نظر استفاده کنید.

پولتیکت تنها سامانه رسمی و قانونی خرید بلیط استخر و پارک‌های آبی سراسر ایران که امکانات و موارد مختلفی را برای شما فراهم آورده است. با خرید بلیت استخر از پول تیکت به راحتی هر چه تمام در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

دانلود اپلیکیشن پول تیکت؛ سامانه برتر خرید بلیط پارک آبی و استخر مجموعه پول تیکت با دارا بودن وبسایت و اپلیکیشن اختصای برای اندروید و ios دسترسی برای خرید و رزرو بلیط را برای شما همراهان گرامی آماده کرده است. برای دانلود اپلیکیشن موبایلی سامانه پول تیکیت کافی است از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن پول تیکت از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن پول تیکت از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن پول تیکت از مایکت

دانلود برنامه موبایلی پول تیکت از سیب اپ

دانلود برنامه رزرو بلیط استخر از سان لود

دانلود برنامه خرید بلیط پارک آبی از سیبچه

ثبت استخر و مجموعه آبی در سامانه رزرو بلیط پول تیکت اگر مدیر مجموعه آبی هستید و می‌خواهید از خدمات پول تیکت استفاده کنید کافی است به آدرس وب سایت پول تیکت به نشانی https://www.poolticket.org/ مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه استفاده کنید. یا می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مجموعه پول تیکت می‌توانید روند ثبت مجموعه خودتان را انجام دهید.

02191018757

02191012690

معرفی شبکه‌های اجتماعی وب سایت پول تیکت

شما همچنین می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی پول تیکت در پلتفرم‌های داخلی و خارجی به بهترین نحو، از خدمات و تخفیف‌های تابستانی و دیگر فصول مجموعه پول تیکت با خبر شوید. توجه داشته باشید که شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های رسانه‌های پول تیکت شامل تخفیف‌های ویژه‌ای می‌شود که هیچ کجا نخواهید دید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پول تیکت | PoolTicket

پول‌تیکت، رزرو آنلاین بلیت و خدمات مجموعه های آبی سراسر ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]