اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067356322510
در دسترس نیست

چرا از ترون به عنوان کارمزد معاملات استفاده می‌شود؟

کد: 140204067356322510

، (اخبار رسمی): استفاده از ترون به عنوان کارمزد معاملات در شبکه آن به دلیل کارایی، هزینه کمتر و سرعت بالاتر تراکنش‌ها، ترونیک را به یک انتخاب مناسب برای پرداخت هزینه‌های معاملاتی در شبکه تبدیل کرده است.

چرا از ترون به عنوان کارمزد معاملات استفاده می‌شود؟
چرا از ترون به عنوان کارمزد معاملات استفاده می‌شود؟

معرفی اجمالی ارز ترون

ترون (TRON) یک شبکه بلاکچین و ارز دیجیتال است که بر اساس تکنولوژی بلاکچین توزیع شده عمل می‌کند. این پلتفرم با هدف ایجاد یک زیرساخت برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند توسعه یافته است. ترون، امکان انتقال ارزهای دیجیتال را بین افراد بدون واسطه می‌دهد و هدف اصلی آن ارائه یک سامانه پرداخت برای صنعت بلاکچین است.

در شبکه ترون، ارز محلی به نام "ترونیک" (TRX) وجود دارد. این ارز برای پرداخت کارمزد و هزینه‌های مربوط به معاملات و تراکنش‌های صورت گرفته در شبکه استفاده می‌شود. با انجام معاملات در شبکه ترون، کاربران باید مقدار کوچکی از ترونیک را به عنوان کارمزد پرداخت کنند.

نحوه محاسبه کارمزد Tron

  • تراکنش های معمولی: امتیاز پهنای باند را  کارمزد می‌کنند. کاربران می‌توانند به پهنای باند روزانه رایگان (5000) دسترسی داشته باشند یا TRX خود را ثابت کنند تا بیشتر به دست آورند. هنگامی که نقاط پهنای باند کافی نباشد، TRX مستقیماً از حساب ارسال داده می شود. TRX مورد نیاز تعداد بایت * 10 SUN است. ( TRX = 1,000,000 SUN یک).
  • قراردادهای هوشمند: هزینه انرژی دارند اما برای پخش و تایید تراکنش به نقاط پهنای باند نیز نیاز دارند. هزینه پهنای باند مانند بالا است.

بنابراین، تراکنش‌های استاندارد TRX در مقایسه با سایر شبکه‌ها و دارایی‌های کریپتو کارمزد بسیار پایینی دارند.  قراردادهای هوشمند Tron ممکن است بسته به پهنای باند کلی خود قرارداد، کارمزد بیشتری داشته باشند.

استفاده از ترون به عنوان کارمزد معاملات در شبکه

استفاده از ترون به عنوان کارمزد معاملات در شبکه آن چندین دلیل دارد. این امر به سهولت استفاده از شبکه، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌ها کمک می‌کند. با استفاده از ترون به عنوان کارمزد، می‌توان هزینه‌های معاملات را به حداقل رساند و همچنین تراکنش‌ها را در زمان کوتاهتری انجام داد.

به علاوه، استفاده از ترون به عنوان کارمزد معاملات باعث ارزش‌افزایی بیشتر برای دارندگان ترون می‌شود. زیرا با افزایش تقاضا برای ترون، ارزش این ارز نیز می‌تواند افزایش یابد.  برای مثال تراست ولت از این توکن برای انتقال‌های خود استفاده میکند. نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را ببینید.

به طور کلی، استفاده از ترون به عنوان کارمزد معاملات در شبکه آن به دلیل کارایی، هزینه کمتر و سرعت بالاتر تراکنش‌ها، ترونیک را به یک انتخاب مناسب برای پرداخت هزینه‌های معاملاتی در شبکه تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]