اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204177373822916
در دسترس نیست

معرفی 7 تلفن همراه محبوب دیجی کالا در 2023

کد: 140204177373822916

، (اخبار رسمی): با توجه به استفاده گسترده مردم از تلفن‌های همراه، شرکت‌های مختلف روز به روز مدل‌های جدید با ویژگی‌های نوآورانه را تولید می‌کنند. این تنوع بالا، می‌تواند باعث گیج شدن ما در انتخاب بهترین گوشی موبایل شود. در این مقاله، ۷ مدل محبوب تلفن همراه که در بین کاربران دیجی کالا مورد علاقه است را معرفی می‌کنیم

معرفی 7 تلفن همراه محبوب دیجی کالا در 2023
معرفی 7 تلفن همراه محبوب دیجی کالا در 2023

امروزه با توجه به استفاده بی حد و مرز مردم از تلفن های همراه، شرکت های مختلف هر روز مدل های جدید با ویژگی های نوین تولید می کنند. این تنوع بالا در عین جذاب بودن می تواند مارا در انتخاب مناسب ترین موبایل بسیار سردر گم کند. در این مقاله 7 تلفن همراه را معرفی می کنیم که محبوب ترین مدل ها برای کاربران دیجی کالا بوده اند. همانطور که می دانید دیجی کالا یک فروشگاه آنلاین معتبر و شناخته شده برای خرید انواع محصولات اعم از لوازم دیجیتالی است. اگر قصد دارید گوشی جدید خود را از این فروشگاه بخرید، با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا برای خرید موبایل می توانید مبلغ کمتری برای سفارش مدل مورد نظر خود بپردازید.

ویژگی های یک تلفن همراه محبوب

یکی از ویژگی های اصلی یک تلفن همراه خوب، عملکرد قدرتمند و عالی آن است. این تلفن همراه باید دارای پردازنده قدرتمندی باشد که به روانی و سرعت بالا اجرای برنامه ها و بازی ها کمک کند. کیفیت بالای صفحه نمایش نیز از ویژگی های مهم است، که نمایش رنگ های زنده، وضوح بالا و توانایی نمایش محتوای چند رسانه ای را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های تلفن همراه محبوب میان کاربران، دوربین با کیفیت بالا است. تلفن همراه باید دارای دوربینی با قابلیت عکاسی حرفه ‌ای و فیلمبرداری با کیفیت 4kباشد. ویژگی دیگری که در یک موبایل خوب مهم است، عمر باتری طولانی است. هرچقدر باطری تلفن همراه قوی تر باشد و ظرفیت بالاتری داشته باشد، کاربر می ‌تواند بیشتر از تلفن همراه خود استفاده کند و نیاز به شارژ مکرر پیدا نکند.

در نهایت، طراحی زیبا و سبک تلفن همراه نیز در جذب کاربران تأثیرگذار است. همچنین، وجود حافظه داخلی و قابلیت افزایش ظرفیت با استفاده از کارت حافظه، از ویژگی های محبوب در یک تلفن همراه است. در پایان، قیمت مناسب را هم می توان یکی از عوامل تاثیر گزار در انتخاب یک تلفن همراه دانست. البته، با خرید از سایت هایی مانند دیجی کالا امکان استفاده از کد تخفیف برای کاهش قیمت را خواهید داشت. در ادامه، محبوب ترین گوشی های موجود در دیجی کالا در 2023 را با هم بررسی می کنیم.

آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگا بایت

این تلفن همراه در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شد و حتی با وجود قیمت بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در طراحی ظاهری، آیفون 13 شبیه به آیفون 12 است و فقط برخی تغییرات کوچک در آن دیده می شود. ظرفیت باتری، صفحه نمایش و ابعاد فیزیکی در مدل‌های مختلف آیفون 13 متفاوت است. علاوه بر آن، آیفون 13 از فناوری صفحه نمایش OLED بهره می‌برد که تصاویر روشن ‌تر و با کنتراست بالا تر را نمایش می ‌دهد.

مهمترین تغییر در آیفون 13 در حوزه پردازشگر است. این گوشی از چیپست A15 Bionic قدرتمند استفاده می ‌کند که عملکرد سریع‌ تر و بهبود گرافیکی قابل توجه ‌ای را ارائه می ‌دهد. همچنین، آیفون 13 دارای دوربین بسیار قدرتمندی است. نسبت به آیفون 12، دوربین اصلی گوشی ارتقا یافته و مجهز به حسگر بزرگتری می ‌باشد که تصاویر با جزئیات بیشتری را ضبط می‌کند. آیفون 13 همچنین از فناوری شبکه 5G  پشتیبانی می ‌کند، که سرعت ارتباطات بی‌ سیم را به طور قابل توجهی افزایش می ‌دهد. دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه شامل مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68)، فضای ذخیره سازی بزرگ‌ تر، صدای بلندتر و کیفیت صوت ارتقا یافته می شود.

در کل، آیفون 13 یک تلفن همراه پیشرفته با امکانات قدرتمند، عملکرد سریع و کیفیت قابل توجه در دوربین و صفحه نمایش است. iPhone 13 CH  دو سیم‌ کارت با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را با قیمتی نزدیک به 41 میلیون تومان می توانید از دیجی کالا تهیه کنید.

شیائومی پوکو X5 Pro 5G مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی محبوب 2023

اگر قیمت برای شما عامل تعیین کننده است، گوشی های برند شیائومی با کیفیت مطلوب در عین قیمت مناسب می توانند انتخاب خوبی باشند. گوشی‌های پوکو همواره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌ اند و پوکو X5 Pro 5G نیز با قیمتی حدو 14 میلیون از این قاعده مستثنی نبوده و به یکی از محبوب ترین گوشی های موبایل موجود در دیجی کالا تبدیل شده است. این گوشی که به عنوان جایگزین پوکو X4 Pro مطرح است، از پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون استفاده می ‌کند. پشتیبانی از فناوری ۵G  و عملکرد برجسته در اجرای بازی‌ها، از ویژگی‌های مهم آن به حساب می‌آید. همچنین، دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۸ گیگابایت رم است. دوربین اصلی گوشی، با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین‌های جانبی، سیستم دوربین ۳ گانه را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۷ واتی، همراه با واسط کاربری MIUI 14، از ویژگی‌های برجسته و کاربرپسند این گوشی میان‌ رده جدید شیائومی است.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

ردمی نوت 12 هم می تواند به عنوان یکی از نمایندگان شایسته برند شیائومی به شما معرفی شود. این تلفن همراه با قیمتی حدود 8 میلیون می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای باشد. پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ با 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از اولین مزایای این تلفن محسوب می شوند. دوربین  های سه‌ گانه شامل سه دوربین واید، اولترا واید و ماکروی به ترتیب ۲،۸،۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی تجربه خوبی از عکاسی با ردمی نوت 12 برای شما به جا خواهند گذاشت. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این مدل که اصولا در تمام گوشی های شیائومی دیده می شود، باتری قدرتمند  ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ واتی می باشد.

شیائومی ردمی نوت11 مدل ۱۲۸ گیگابایتی

با وجود عرضه مدل جدید تر و پیشرفته تر این تلفن همراه، باز هم می توان ردمی نوت 11 را جزو پر بازدید ترین گوشی های محبوب دیجی کالا در 2023 دانست. این گوشی میان رده از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ ، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ی داخلی بهره می برد. این موبایل شیائومی با 4 دوربین حرفه ای که قدرتمند ترین آن ها 50 مگاپیکسلی است می تواند برای گرفتن عکس های جذاب بسیار کاربردی باشد. در مورد باتری 500 میلی آمپری و شارژر سریع 33 واتی در برند شیائومی هم حرفی برای گفتن وجود ندارد. حدود قیمت این گوشی 7,500,00 تومان است ولی با داشتن کد تخفیف دیجی کالا می توانید با پرداخت هزینه کمتری آن را تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی A73 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

نوبتی هم باشد، به معرفی چند مدل از برند محبوب سامسونگ می رسیم. اولی گوشی که از این برند با هم بررسی می کنیم گلکسی A73 است. وجود یک نمایشگر سوپر امولد پلاس ۶.۷ اینچی فوق‌العاده با کیفیت اولین چیزی است که در این تلفن همراه توجه شما را جلب خواهد کرد. پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی برای این مدل در نظر گرفته شده است. وجود یک دوربین واید 108 مگاپیکسلی در کنار 3 دوربین دیگر و دوربین سلفی 33 مگا پیکسلی، A 73  را به یک دوربین عکاسی شبیه کرده است. گلکسی A73 سامسونگ، با ویژگی‌های برجسته ‌ای همچون باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت فست شارژ ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۲، بهترین گوشی در این سری سامسونگ است.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا مدل ۲۵۶ گیگابایتی

در ادامه، تلفن همراهی را به شما معرفی می کنیم که با خریدن آن دیگر نیازی به یک دوربین حرفه ای ندارید. گلکسی S23 اولترا با بهره مندی از یک دوربین قدرمتند 200 مگاپیکسلی با قدرت زوم 100 برابر شگف انگیز ترین گوشی برای عکاسی محسوب می شود و می توان گفت از این نظر کاملا بی رقیب است. گوشی موبایل قدرتمند سامسونگ با نمایشگر جذاب، قلم S Pen امکانات و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، توانسته است به دلایل متعدد، بسیاری از طرفداران پرچمداران سامسونگ را به خود جذب کرده و به عنوان یکی از موبایل های پرفروش و محبوب دیجی کالا در 2023 شناخته شود. علاوه بر این، این گوشی با پرفرمنس بسیار نزدیک به پردازنده آیفون ۱۴ پرو مکس، نیازهای کاربران حرفه‌ای را نیز برآورده می‌کند. البته، باید گفت این گوشی با قیمت حدودی 50 میلیون تومان از گران قیمت ترین مدل های تلفن همراه در ایران است. با این وجود، محبوبیت زیاد آن را نمی توان نادیده گرفت.

سامسونگ گلکسی A54 مدل ۲۵۶ گیگابایتی

در پایان، در مورد یکی از میان رده های خوب سامسونگ صحبت می کنیم. گلکسی A54با دارا بودن نمایشگر عالی، همراه با حافظه RAM ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، کارایی بسیار خوبی در اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های روز را تضمین می‌کند. همچنین، پردازنده ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ نیز بهبود عملکرد و سرعت گوشی را فراهم می‌کند.

گلکسی A54 با دوربین سه‌گانه ۵+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، عکاسی با کیفیت و شفافیت بسیار بالا را فراهم می‌کند. همچنین، باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت فست‌شارژ ۲۵ واتی، ماندگاری طولانی‌تر باتری را تضمین می‌کند. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید ۱۳ در گلکسی A54 نشان از به‌روزبودن و قدرت اجرای برنامه‌ها و ویژگی‌های جدید دارد. با توجه به این قابلیت ها، گلکسی A54 یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و مناسب برای استفاده روزمره است که میان کاربران دیجی کالا محبوبیت داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ وبتون

شرکت دیجیتال مارکتینگ وبتون در حوزه بازاریابی و تبلیغات در دنیای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از ابزارها و روش‌های نوین اینترنتی، جهت افزایش فروش و شناخت برند، استراتژی‌های بازاریابی را طراحی و اجرا می‌کند. دیجیتال مارکتینگ شامل فعالیت‌های متنوعی می‌شود، از جمله تبلیغات آنلاین، بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تحلیل داده‌ها و رصد عملکرد، ایجاد و مدیریت وبسایت، ارسال رایانامه (ایمیل مارکتینگ) و استراتژی‌های دیگری که هدف آن‌ها ارتباط با مشتریان، جلب توجه آنان و تحقق اهداف کسب و کار است. شرکت دیجیتال مارکتینگ وبتون با بهره‌گیری از داده‌ها و تحلیل‌های دقیق، توانایی اندازه‌گیری و بهبود مؤثری را در عملکرد واکنشگرایی تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی داشته و بر اساس نتایج به دست آمده، تغییرات و بهبودهای لازم را اعمال می‌کند. شرکت وبتون در حوزه دیجیتال، بهبود قابل توجهی برای کسب و کارها و برندها به ارمغان می‌آورد و در دنیای رقابتی امروزی، اهمیت بیشتری به دنبال دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]