اطلاعات تماس
  • 025329*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204277392823166
در دسترس نیست

محصول تازه الگوریتم هوشمند لیپار رونمایی شد

ارائه لیپارکس به بازار  رمزارز ها

کد: 140204277392823166

، (اخبار رسمی): محصول تازه الگوریتم هوشمند لیپار با نام پلتفرم تبادل ارزش لیپارکس در پارک علم و فناوری استان قم رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه لیپارکس به بازار  رمزارز ها
ارائه لیپارکس به بازار  رمزارز ها

 لیپارکس جزو معدود صرافی های دارای مجوز فعالیت بوده و هدف اصلی این محصول، ایجاد بستری ساده و سهل برای استفاده تمام اقشار در بازار ارزهای دیجیتال است.

به گزارش روابط عمومی الگوریتم هوشمند لیپار، 17 تیر 1402، پارک علم و فناوری استان قم میزبان رونمایی از لیپارکس، محصول تازه این شرکت بود.

لیپارکس یک پلتفرم تبادل ارزش بر بستر ارزهای دیچیتال یا رمزارزها به روش OtC  بوده و  در حال حاضر به صورت تخخصی در بازار دللار دیجیتال در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تبادل ارزهای دیجیتال  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سهولت در احراز هویت و تبادل رمزراز را ارائه کند تا این خدمت تازه امنیت و سهولت را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، لیپارکس دارای محاسنی  اعم از مجوز فعالیت، سرعت در پشتیبانی و کاهش محدودیت های پرداخت است و می‌تواند باعث تایید احراز هویت در کمتر از 4 دقیقه شود.

مهندس رحیمی مدیرعامل الگوریتم هوشمند لیپار، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحلیل و توسعه برای تولید این محصول از اواسط سال 1401 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 17 تیر 1402 اعلام و ادامه داد: لیپارکس جزو معدود صرافی های دارای مجوز فعالیت بوده و هدف اصلی این محصول، ایجاد بستری ساده و سهل برای استفاده تمام اقشار در بازار ارزهای دیجیتال بوده و این اطمینان به کاربران لیپارکس داده می شود که تمامی سفارشات با سرعت و دقت انجام می شود.

کاربران جهت استفاده از خدمات لیپارکس، نیازمند احراز هویت و همچنین ثبت حساب های بانکی خود بوده و به محض احراز هویت و ثبت حساب بانکی، امکان ثبت سفارش خرید یا فروش رمزارز برای این عزیزان فراهم است. 

همچنین یکی از مزیت های اصلی لیپارکس، وجود تیم پشتیبانی 24 ساعته است. 

وی اشاره کرد: در هفته های آینده دو امکان منحصربفرد با عنوان سامانه ارجاع مشتری نوین و  سامانه تبادل ارزهای دیجیتال خاص و دشواریاب در این محصول رونمایی خواهد شد. با رونمایی از این دو امکان، کاربران امکان ارجاع مشتری به روشی محصربفرد و نوین با مشخصه های  بی نظیر را خواهند داشت.  همچنین کاربران می توانند بدون نگرانی و زحمت، ارزهای دیجیتال خاص و دشواریاب را مستقیما توسط ریال خریداری کرده یا به ریال تبدیل نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 025329*****
[نمایش اطلاعات]