اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204307397722033
در دسترس نیست

هایفوتراپی غبغب چیست؟

کد: 140204307397722033

، (اخبار رسمی): غبغب یک مشکل زیبایی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه زیر چانه ایجاد می‌شود و می‌تواند بر روی اعتماد به نفس فرد تأثیر منفی بگذارد. با افزایش سن و وزن، این مشکل معمولاً شدیدتر می‌شود

هایفوتراپی غبغب چیست؟
هایفوتراپی غبغب چیست؟

غبغب یک مشکل زیبایی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه زیر چانه ایجاد می‌شود و می‌تواند بر روی اعتماد به نفس فرد تأثیر منفی بگذارد. با افزایش سن و وزن، این مشکل معمولاً شدیدتر می‌شود، اما در برخی افراد نیز ممکن است به صورت ارثی رخ دهد. هایفوتراپی غبغب راه حلی برای رفع این مشکل است.

روش‌های مختلفی برای درمان غبغب وجود دارد، از جمله لیپوساکشن، لیزر لیپولیز و هایفوتراپی. هایفوتراپی یک روش غیر جراحی است که با استفاده از امواج صوتی، چربی را از بین می‌برد و از این رو محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. با این حال، قبل از استفاده از هر یک از روش‌های درمانی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش درمان را برای شما تعیین کنید. در مرکز زیبایی رکسانا هایفوتراپی غبغب زیر نظر متخصصین زیبایی و با برترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های روز دنیا قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش زیبایی با مشاورین ما در این مرکز کلیک کنید.https://roxana.center/

هایفوتراپی غبغب چیست؟

هایفوتراپی غبغب یا هایفو لیپولیز یک روش غیر جراحی برای درمان و از بین بردن چربی و برجستگی زیر چانه به نام غبغب است. در این روش، از امواج صوتی با فرکانس بالا استفاده می‌شود تا چربی‌های زیر پوست را از بین ببرد. هایفوتراپی غبغب عموماً در چند جلسه انجام می‌شود و هر جلسه به مدت 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. در طول جلسات، دستگاه هایفوتراپی بر روی ناحیه زیر چانه قرار گرفته و امواج صوتی با فرکانس بالا را به چربی‌های زیر پوست تابانده و آن‌ها را کوچکتر و به شکلی منظم تر تبدیل می‌کند.

هایفوتراپی غبغب یک روش غیر جراحی است و از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که بدون نیاز به برش و دخالت جراحی در بدن، چربی را از بین می‌برند. این روش معمولاً با عوارض کمتری همراه است و زمان بهبودی پس از آن نیز سریع تر است. با این حال، قبل از شروع هر یک از روش‌های درمانی، بهتر است با پزشک خود در مورد مزایا و معایب هر یک از روش‌ها صحبت کنید.

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می‌شود؟

در روز عمل پزشک توصیه می‌کند که با پوستی تمیز و بدون آرایش در مرکز زیبایی حاضر شوید. سپس پزشک قبل از شروع هایفوتراپی پوست غبغب و نواحی اطراف آن را به‌طور کامل تمیز می‌کند. در مرحله بعد ژل مخصوصی بر روی پوست ریخته می‌شود؛ این ژل همان ژلی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. 

در هایفوتراپی غبغب، از دستگاهی استفاده می‌شود که با استفاده از امواج فرکانس بالا، چربی را از بین می‌برد. در طول جلسات، پزشک یا تکنسین مجرب، دستگاه هایفو را بر روی ناحیه زیر چانه قرار داده و به بخشی از پوست به صورت منظم امواج صوتی را وارد می‌کند. امواج صوتی با فرکانس بالا در بخشی از پوست که حاوی چربی است، باعث ایجاد ارتعاشاتی شده که باعث لرزیدن سلول‌های چربی و تبدیل آن‌ها به گرده‌های ریز (آزادسازی اسیدهای چرب) می‌شوند. این اسیدهای چرب به خون عرضه شده توسط کبد و سایر اعضای بدن پردازش می‌شوند و نهایتاً به دور از بدن بافتی شبیه به گوشت چرخ کرده، تولید می‌شود. این عملیات در طول چند جلسه انجام می‌شود و پس از هر جلسه، باید چند هفته صبر کرد تا نتایج قابل مشاهده باشند.

هایفوتراپی غبغب یک روش غیر جراحی و بسیار ایمن است. با این حال، پیش از شروع هر یک از روش‌های درمانی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد دهد. ما در مرکز زیبایی رکسانا آماده ارائه این خدمات به بهترین نحو ممکن به شما هستیم.

بیشتر بخوانید: کوچک کردن بینی با هایفوتراپی بینی

کاندید مناسب برای هایفو غبغب چه کسانی هستند؟

کاندید مناسب برای هایفوتراپی غبغب، افرادی هستند که دارای چربی محلی در ناحیه زیر چانه بوده و به دنبال روشی غیر جراحی برای درمان آن هستند. همچنین این روش درمانی برای افرادی که دارای پوستی سالم و با ضخامت لازم در ناحیه زیر چانه هستند، مناسب است. اگر شما دارای عوارض جدی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، کلیوی، تنفسی، تصلب شرایین، تجربه ابتلا به بیماری‌های خاصی از جمله سرطان، تیروئید، دیابت و… هستید، بهتر است که قبل از شروع هر یک از روش‌های درمانی، با پزشک خود صحبت کنید.

همچنین اگر دارای افزایش وزن شدید و چاقی هستید، بهتر است که با رعایت یک رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی، به کاهش وزن خود بپردازید. در غیر این صورت، نتایج هایفوتراپی غبغب ممکن است موقت بوده و چربی‌های زیر پوست مجددا و به راحتی تجمع خواهند کرد.

هزینه هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی غبغب، بسته به محل و کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز درمانی، متغیر است. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان هایفوتراپی غبغب، بستگی به شرایط فردی و شدت مشکل دارد. قیمت هایفوتراپی غبغب ممکن است نسبتاً بالا باشد، اما اغلب این روش درمانی با عوارض کمتری همراه است و زمان بهبودی پس از آن نیز سریع تر است. در ضمن هزینه آن نسبت به سایر روش‌ها مانند لیزر کمتر است. همچنین، با توجه به اینکه هایفوتراپی غبغب یک روش غیر جراحی است، نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارید و بعد از جلسات درمانی، می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

قبل از شروع هر یک از روش‌های درمانی، بهتر است با پزشک خود در مورد هزینه‌ها و مزایا و معایب هر یک از روش‌ها صحبت کنید تا بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید. برای اطلاع از هزینه رفع غبغب در یک جلسه به کمک روش هایفوتراپی غبغب می‌توانید با مراجعه به متخصص و کلینیک رکسانا و انجام جلسه مشاوره از هزینه‌ها مطلع شوید. این هزینه با توجه به عمق غبغب شما و میزان جلساتی که نیاز به انجام هایفوتراپی در رفع آن دارد محاسبه خواهند شد.

هایفوتراپی غبغب در مرکز زیبایی رکسانا

هایفوتراپی غبغب در مراکز زیبایی و درمانی مختلف در سراسر جهان، ارائه می‌شود. می‌توانید با جستجوی اینترنتی یا مراجعه به وب‌سایت‌های مربوطه، مراکز زیبایی و درمانی که هایفوتراپی غبغب را ارائه می‌دهند، پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که قبل از انتخاب هر مرکزی برای انجام هایفوتراپی، بهتر است از مهارت و تجربه متخصص هایفوتراپی در آن مرکز اطمینان حاصل کرده و به طور دقیق از روش‌های درمانی و نحوه اجرای آن‌ها آگاه شوید. ما در مرکز زیبایی رکسانا با حضور متخصصین حرفه‌ای زیبایی و با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا، خدمات زیبایی و رفع غبغب را به شما ارائه می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان غبغب با هایفوتراپی و هزینه‌های مربوط به هایفوتراپی غبغب با مشاورین ما در مرکز زیبایی رکسانا تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی