اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017399723193
در دسترس نیست

قیمت انواع جراحی ایمپلنت در کلان شهر تهران

هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است

کد: 140205017399723193

، تهران , (اخبار رسمی): ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای جایگزینی بی دندانی است . این جراحی برای افراد مختلف شرایط متفاوتی دارد در این مقاله در خصوص شرایت قیمت و هزینه هایی که ایمپلنت دندان برای شهر تهران می تواند در بر داشته باشد توضیحاتی داده ایم.

هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است
دکتر الیاهو متخصص ایمپلنت در تهران

یک روش جدیدتر را دکتر الیاهو در مطب انجام می دهد که ایمپلنت فوری یا کاشت ایمپلنت یک روزه نام دارد . در این روش در سریعترین زمان بین یک تا 3 روز بیمار صاحب دندان می شود.

هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است

هیچ دو  روش کاشت دندان  یکسان نیستند، به همین دلیل است که هزینه ها همیشه به عنوان طیف گسترده ای در نظر گرفته می شود. دکتر الیاهو به عنوان متخصص کاشت ایمپلنت های دندانی به شما یک مشاور هزینه را توضیح می‌دهد: «روش‌های ایمپلنت پیچیده هستند و هر روش دارای بخش‌های متعددی است. “هزینه های مختلفی برای هر قسمت از آن وجود دارد.”

عناصری که در هزینه ایمپلنت دندان یا دندان جدید شما نقش دارند عبارتند از:

معاینه جامع دندانپزشکی شامل تصویربرداری سه بعدی

کشیدن دندان های مشکل دار در صورت لزوم

نصب ایمپلنت(های) دندان

قرار دادن سخت افزار تکیه گاه

ساخت تاج دندان

قرار دادن تاج

هزینه ایمپلنت دندان در تهران چقدر است

هزینه هر عنصر بستگی به عمل دندانپزشکی دارد. برخی از مطب های دندانپزشکی یک توموگرافی کامپیوتری (CT) اسکن رایگان را در ابتدای فرآیند به عنوان انگیزه ارائه می دهند (سی تی اسکن به تعیین شرایط شما برای ایمپلنت دندان کمک می کند). اما اگر مجبور باشید برای آن تصویر سه بعدی هزینه کنید، ممکن است هزینه ی بیشتری برای عکس سه بعدی یا همان cbct  هزینه کنید.

به طور کلی، ایمپلنت یک سرمایه گذاری مادام العمر است و بر این اساس قیمت گذاری می شود. هزینه کل هر دندان، از شروع تا پایان، به طور معمول بین 10  تا  20 میلیون تومان است و فردی که به یک واحد ایمپلنت نیاز دارد، قیمت نهایی آن را با توجه به برند انتخابی دریافت میکند و محاسبه می شود.

دلیل اصلی عدم وجود قیمت استاندارد این است که هیچ دو روش مشابهی ندارند. طبق نظر متخصص: «برخلاف یک درمان معمولی ، مانند پر کردن، هزینه ایمپلنت بر اساس نوع و پیچیدگی کار ارزیابی می شود.

به عبارت دیگر، متغیرهایی مانند اینکه آیا سی تی اسکن در معاینه اولیه انجام شده است یا نیاز به لیفت سینوس یا پیوند استخوان – و نوع پیوند استخوان – همگی بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.

عوامل دیگری که بر قیمت ایمپلنت‌های دندانی شما تأثیر می‌گذارند عبارتند از مکان پزشک شما – مناطق بزرگ شهری معمولاً گران‌تر هستند.

هزینه ایمپلنت تک دندان

هیچ‌کس فقط یک ایمپلنت پایه استفاده نمیکند – ایمپلنت فقط پیچ فلزی یا سرامیکی است که به استخوان فک می‌رود. علاوه بر آن به یک اباتمنت (قسمتی که تاج را به ایمپلنت متصل می کند) و خود تاج نیاز دارید. تمامی این اقلام دارای قیمت جداگانه می باشند.

بسیاری از بیماران همچنین به لیفت سینوس یا پیوند استخوان نیاز دارند تا استخوان فک به اندازه کافی سالم بماند تا ایمپلنت ثابت بماند. این نیز به هزینه ها می افزاید.

هزینه ایمپلنت چند دندان

اگر بیش از یک دندان را جایگزین می‌کنید و آن دندان‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند، گزینه‌های بیشتری برای ایمپلنت و در نتیجه انتخاب‌های قیمت بیشتری دارید.

به عنوان مثال، اگر شکافی از سه یا چهار دندان مجاور را پر می‌کنید، ممکن است بتوانید از یک بریج استفاده کنید که فقط با دو ایمپلنت در جای خود نگه داشته می‌شود که هزینه کل را کاهش می‌دهد: از آنجایی که دو ایمپلنت می توانند از سه یا چهار دندان مجاور حمایت کنند، هزینه کمتری نسبت به چهار ایمپلنت جداگانه  پرداخت خواهید کرد

قیمت کاشت ایمپلنت یک روزه

یک روش جدیدتر را دکتر الیاهو در مطب انجام می دهد که ایمپلنت فوری یا کاشت ایمپلنت یک روزه نام دارد . در این روش به خاطر اینکه در سریعترین زمان ممکن بیمار صاحب دندان می شود نسبت به بقیه روشها هزینه بیشتری در بر دارد و قیمت این نوع جراحی بیشتر است

هزینه ایمپلنت تمام دهان کل فک بالا و پایین

از آنجایی که روش های متفاوتی برای جایگزینی دندان کامل دهان وجود دارد، طیف گسترده ای از قیمت ها وجود دارد.

گران ترین انتخاب، تعویض دندان ها به صورت جداگانه و تک دندان است. این روش راحت‌ترین روش است و به دندانپزشک اجازه می‌دهد تا برخی از دندان‌های موجود را در صورت سلامت کافی حفظ کند.

یک گزینه ارزان تر، پروتزهای متکی به ایمپلنت است، که در آن دو قوس کامل از دندان مصنوعی جایگزین دندان های طبیعی بالا و پایین می شوند (پس از برداشتن دندان های باقی مانده)، درست مانند پروتزهای بدون ایمپلنت. قوس به چهار تا شش ایمپلنت هر کدام در فک بالا و پایین متصل می شود. این گزینه که با نام تجاری All-on-4 نیز شناخته می شود.

هزینه های اضافی ایمپلنت های دندانی

مطمئن شوید که شما و دندانپزشکتان در مورد قیمت گذاری صحبت می کنید و هزینه ها را درک می کنید. «به ندرت هزینه های پنهانی وجود دارد. “بیشتر دندانپزشکان کل هزینه را از قبل ارائه می دهند.” اگر به متخصصان متعددی مانند دندانپزشک و جراح دهان مراجعه می کنید، مطمئن شوید که هر دو مجموعه هزینه ها را در نظر گرفته اید.

تنها هزینه‌های اضافی که ممکن است داشته باشید، داروهای بدون نسخه یا نسخه‌ای است، مانند مسکن پس از برخی از عمل‌ها یا آنتی‌بیوتیک‌ها قبل یا بعد از آن، اگر دندان‌پزشک تشخیص دهد که لازم است.

از آنجایی که کاشت دندان یک فرآیند طولانی است، شما هزینه های آن را در طول چندین ماه پرداخت خواهید کرد. و اگر به یک پرداخت اقساطی نیاز دارید، ما در مطب خود شرایط را برای پرداخت شما فراهم کرده ایم.

آیا بیمه ایمپلنت های دندانی را پوشش می دهد؟

بیمه‌گران دندان‌پزشکی به طور سنتی ایمپلنت‌ها را «انتخابی» می‌دانند، به این معنی که در گذشته، هزینه‌های مرتبط با آن را پوشش نمی‌دادند. با این حال، این  روش در حال تغییر است. برخی بیمه های تکمیلی ایمپلنت را جز خدمات خود گذاشته اند.

در حال حاضر، بیمه دندانپزشکی معمولاً بخش کوچکی از هزینه کل ایمپلنت را پرداخت می کند. درصد بازپرداخت ممکن است بسته به روش متفاوت باشد. همچنین ممکن است یک سقف دلاری برای بازپرداخت برای یک سال تقویمی معین یا حتی سقف مادام العمر برای یک روش خاص وجود داشته باشد.

قبل از شروع مراحل، مطمئن شوید که با ارائه‌دهنده یا مدیر بیمه خود چک کرده‌اید تا کاملاً متوجه شوید که چه هزینه‌هایی متحمل خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی دکتر الیاهو

من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم.‌ خدمات تخصصی ما کاشت ایمپلنت یک روزه کاشت ایمپلنت به دلیل طول درمان طولانی، همواره برای افرادی که در تعامل با دیگران هستند ، دغدغه بوده و هست. ما این مشکل را در یک روز برای شما مرتفع می کنیم

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی