اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205047404823203
در دسترس نیست

ارسال فاکتورهای رسمی به اداره مالیات آسان شد

انتخاب نرم افزار برای ارسال فاکتور به کارپوشه مودیان مالیاتی

کد: 140205047404823203

، مشهد , (اخبار رسمی): هر مودی مالیاتی = دغدغه ارسال فاکتورها به کارپوشه مودیان ، چیزی که دوای دردش انتخاب یک نرم افزار با ویژگی های مناسب برای انجام این کار است ...

انتخاب نرم افزار برای ارسال فاکتور به کارپوشه مودیان مالیاتی
سامانه مودیان مالیاتی

از زمان اجرایی شدن قوانین جدید اداره مالیات و الزام مودیان به ثبت فاکتورها به صورت الکترونیکی ، همه مودیان با ورود به این سامانه با یک مشکل بزرگ مواجه شدند : امکان ثبت فاکتورها در این سامانه وجود ندارد !

اتفاقی که موجب شد چندین نرم افزار حسابداری و برخی سامانه های اختصاصی اقدام به ارائه این خدمت به کاربران خود بکنند ، اما تا همین الان هم هر سامانه هزینه های مختلفی جهت این کار برای کاربرانش فاکتور میکند و با این حال باز هم در ارائه این خدمات کمیتش لنگ میزند!

در این میان اما فاکتوریل با ارائه خدمات اختصاصی پیرامون سامانه مودیان ،هزینه های مناسب ، پشتیبانی موثر و آمار بالای ثبت موفق فاکتورهای کاربران توانسته در این زمینه نظر مودیان گوناگون را جلب کند . شرکت های مختلف با فروش داخلی یا صادرات به خارج کشور نتیجه خوبی از اعتماد به فاکتوریل گرفته اند و این سامانه هم همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را برایشان به ارمغان بیاورد...

امضای الکترونیک بی دردسر!

هم اکنون مشاهده میشود که برخی سامانه ها در روند تولید امضای الکترونیک با رعایت نکردن روال های قانونی در جهت تایید رسمی امضای الکترونیکی ، مشکلات حقوقی برای کاربران خود ایجاد کرده اند . اتفاقی که فاکتوریل همواره نقطه مقابل آن بوده و در خدمت رایگان ساخت امضای الکترونیکی با دریافت تاییدیه قانونی برای گواهی امضای الکترونیک دغدغه ایجاد مشکلات حقوقی را از سر کاربران خود کم کرده است .

فاکتور های آزمایشی ، پیش فاکتور های رسمی

سندباکس سامانه مودیان ، کاملا مشابه سامانه اصلی اما برای ارسال آزمایشی طراحی شده است . فاکتوریل با ارتباط با سندباکس سامانه مودیان ، امکان ایجاد ، ارسال و ثبت فاکتورهای آزمایشی را برای کاربران خود فراهم کرده ، به گونه ای که میتوان از همین خدمت به عنوان ارسال پیش فاکتور رسمی برای طرف قرارداد نیز استفاده نمود .

استمرار در ثبت فاکتور ها ، بدون قطعی

به روز رسانی مداوم سامانه مودیان گاه و بیگاه باعث قطعی و کندی سامانه های ارسال فاکتور میشوند ، فاکتوریل اما با پشتیبانی مداوم و هماهنگ نمودن سامانه خود با هر اپدیت و در اسرع وقت توانسته بالاترین زمان اتصال را برای کاربران خود فراهم کند .

نهایتا اینکه برای ارسال فاکتور و برداشتن قدم اول میتوانید از آموزش نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیک شروع کنید و به به جمع فاکتوریلی ها بپیوندید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارت سیلیکون

شرکت خلاق در طراحی سایت ، نرم افزار های انبارداری و حسابداری ، پایانه های مرزی و امور مالیاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]