اطلاعات تماس
  • 087342*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205107413923216
در دسترس نیست

لوازم آرایش برقی هم دارای فروشگاه اختصاصی به‌نام برنیا شد

کد: 140205107413923216

، بانه , (اخبار رسمی): برنیا، اولین فروشگاه اختصاصی آنلاین لوازم آرایش برقی در ایران همچون سشوار، ماشین اصلاح موی سر، ماشین‌های اصلاح بدن بانوان، ماشین‌های پاک‌سازی صورت و ... است که به لطف سال‌ها تامین نیاز لوازم آرایشی برقی کشور از بانه، هم‌اینک به صورت آنلاین نیز تامین‌کننده‌ی نیاز سالن‌های آرایشی و مردم است.

لوازم آرایش برقی هم دارای فروشگاه اختصاصی به‌نام برنیا شد
لوازم آرایش برقی هم دارای فروشگاه اختصاصی به‌نام برنیا شد

این روزها خرید اینترنتی به بخش جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده و دیگر غیرعادی نیست که برای هرنوع خرید زندگی از مواد روزمره گرفته تا خریدهای پیچیده و محصولات فنی به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی برویم، اما چیزی که در این بین در کشور ما جدید است، موج جدید ساخته شدن فروشگاه‌های اینترنتی با محصولات تخصصی است. به این معنا که اگرچه در گذشته، فروشگاه‌های اینترنتی تلاش می‌کردند تا طبقه‌های محصولی متفاوت با هزاران نوع محصول را در خود داشته باشند، اما اخیرا مردم به فروشگاه‌هایی که صرفا یک دسته از محصولات خاص را ارائه می‌کنند اقبال بیشتری نشان می‌دهند، زیرا این نوع فروشگاه‌های تخصصی معمولا اطلاعات بهتری در مورد محصول ارائه می‌کنند و پشتیبانی بهتری نیز در مورد همان محصولات ارائه می‌دهند.

در حوزه‌ی لوازم آرایشی و محصولات مورد نیاز برای سالن‌های آرایش و بالاخص مو نیز این روزها فروشگاه‌های آنلاین بسیاری وجود دارند، اما تفاوت برنیا (BRNIA) در تخصصی بودن آن و محدود بودن به ارائه‌ی لوازم آرایشی برقی است. 

در این فروشگاه صاحبان سالن‌های آرایش و پیرایش، آرایش‌گران و در نهایت خود مصرف‌کننده‌ی نهایی همچون عروس و دامادها در طبقه‌های مختلف عرضه می‌گردد. به عنوان مثال انواع محصولاتی همچون ریش‌تراش، ماشین صفرزن، حجم‌زن، خط‌زن، موزر، شیور (Shaver)، دیتیلر (Detailer)، بادیگروم (Body groom) و موزن گوش و بینی در طبقه‌ی ماشین‌های اصلاح و ریش‌تراش حرفه‌ای عرضه می‌شود.

همچنین محصولات اپیلیدی، دستگاه لیزر، بندانداز برقی و دستگاه وکس، در طبقه‌ی محصولات اصلاح بدن بانوان عرضه شده است.

یکی از موارد مهم در آرایش مو، حالت‌دهی مو است که توسط دستگاه‌هایی چون اتوی مو، اتوی ریش، برس حرارتی مو و دستگاه ویو انجام می‌شود که اینگونه محصولات در فروشگاه برنیا، در طبقه‌ی محصولات اتو و حالت‌دهنده‌ی مو، لیست و ارائه شده‌اند.

همچنین در بین دستگاه‌های ارائه شده لوازم آرایشی برقی در فروشگاه برنیا، برندهای مطرح جهانی همچون GEEMY،  VGR، ENZO، بابلیس (BaByliss)، براون (Brown)، رمینگتون (REMINGTON) و ده‌ها برند مطرح دیگر وجود دارد.

اگرچه میل به خرید اینترنتی در این سال‌ها در بین همه اقشار جامعه افزایش یافته، اما این روند با خطرات و آسیب‌هایی هم همراه بوده است. یکی از بزرگ‌ترین این آسیب‌ها مشکلاتی است که در نتیجه‌ی نداشتن شناخت از فروشنده و اعتماد بی‌دلیل به‌وجود می‌آید و بعضا باعث شده تا کالایی برای مشتری ارسال نشود و یا کالای ارسالی با مشخصات درج شده در زمان خرید، همسان نباشد. مساله‌ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز از دغدغه‌های مهم دیگری است که باید در زمان خرید یک کالا از رسانه‌های اجتماعی و یا فروشگاه آنلاین به آن دقت کرد.

در این زمینه و برای جلب اعتماد مشتریان از سراسر ایران، فروشگاه آنلاین برنیا، توانسته نماد اعتماد تجارت الکترونیکی مشهور به اینماد را از وزارت صمت دریافت کرده و آدرس و تلفن فروشگاه فیزیکی این وبسایت نیز در معرض دید قرار داده شده است. همچنین پاسخ‌گویی تلفنی و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته نیز برای مشاوره خرید و راهنمایی مشتریان و همچنین پشتیبانی در نظر گرفته شده است تا تجربه‌ی خرید از اولین فروشگاه اختصاصی لوازم آرایشی برقی در ایران، به تجربه‌ای خوب منجر شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی برقی برنیا می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس https://www.brnia.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوازم برقی آرایشی برنیا

فروشگاه برنیا دارای سابقه‌ی درخشان بیش از 7 سال فروش در زمینه‌ لوازم برقی آرایشی است. مشتری‌های وفادر بزرگترین سرمایه این مجموعه و افتخار ما ارائه محصولات اصل به مشتریان عزیز است. تیم پشتیبانی مجموعه‌ی برنیا می‌توانند در زمینه‌ی تشخیص اصل یا های کپی بودن لوازم برقی آرایشی در تمامی محصولات به شما کمک کنند. تمامی محصولات سایت برنیا اصل بوده و در صورت های کپی بودن هر کدام از محصولات در سایت و صفحه‌ی محصول عنوان می‌شود. با چک کردن محصولات برنیا آرایشگران و عروس و داماد می‌توانند تمامی محصولات مورد نیاز خود را به یک باره خریداری کنند. تنوع بالا در عین حال اصل بودن محصولات تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند. مجموعه‌ برنیا دارای نماد اعتماد جهت فروش اینترنتی مطمئن و دارای پروانه کسب در فروشگاه لوازم برقی آرایشی برنیا است. شما با چک کردن نماد اعتماد مجموعه می‌توانید با خیال راحت خرید‌های خود را تکمیل کنید. فروشگاه برنیا در استان کردستان، شهرستان تجاری بانه است. محصولات موجود در بازار بانه نسبت به تمامی فروشگاه‌های دیگر در سطح کشور تفاوت قیمت بالایی دارند اگر به دنبال خریدی کامل با بودجه‌ پایین هستید به فروشگاه برنیا خوش آمدید. تیم پشتیبانی ما 24 ساعته آماده ارائه مشاوره جهت خرید مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان عزیز هستند.

اطلاعات تماس
  • 087342*****
[نمایش اطلاعات]