اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205147417122796
در دسترس نیست

دکتر سید حسن طیبی به عنوان ریاست دائم دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه ورزش منصوب شد

دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه جهانی ورزش

کد: 140205147417122796

، تهران , (اخبار رسمی): طی حکمی از سوی دبیر کل دانشگاه جهانی ورزش جناب آقای دکتر حمید قلی زاده ، دکتر سید حسن طیبی به عنوان ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه جهانی ورزش منصوب و حکم ایشان تقدیمشان شد.

دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه جهانی ورزش
دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشکده بین المللی ورزش

دکتر سید حسن طیبی ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه جهانی ورزش از سوی دبیر کل دانشگاه منصوب شد.

طی حکمی از سوی دبیرکل دائم دانشگاه جهانی ورزش جناب آقای گرندمستر دکتر حمید قلی زاده ، ریاست دائمی دپارتمان هنرهای رزمی دانشگاه جهانی ورزش به دکتر سید حسن طیبی اهداء و حکم ایشان تقدیمشان شد.

دپارتمان هنرهای رزمی: هنرهای رزمی شامل حرکات دست و پا ، گرفتن و زدن به زمین و اجرای تکنیک های کاتا، سلاح های سرد، دفاع شخصی، شکستن اجسام سخت و دفاع از سلاح گرم دستی مانند کلت کمری است. _ برگزاری مسابقات، برگزاری آزمونهای دان، مربیگری و داوری، برگزاری استاژها، سمیناها، وبینارها نیز جزء وظایف دپارتمان هنرهای رزمی یک دانشگاه نیز است.

در بخش هنرهای رزمی میتوان به استعدادیابی ورزشی نیز اشاره کرد و نماینده ای را نیز به عنوان مسئول استعدادیابی معرفی تا افراد علاقمند و ورزشکار را از دانشکده انتخاب و فعال نمائیم.

از گذشته تاکنون ورزش‌های رزمی در میان مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده و فراگیری دانش هنر رزمی یک مزیت و ویژگی حائز اهمیت برای هنرجویان رزمی‌کار محسوب می‌شود. به سبب محبوبیت و طرفداران هنرهای رزمی، بسیاری از باشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مدارس و به طورکلی مجتمع‌های آموزشی نسبت به جذب مربی هنرهای رزمی اقدام می‌کنند. بر اساس قوانین مربیان هنر رزمی پیش از آغاز فعالیت خود باید به عقد نمونه قرارداد استخدام مربی ورزشی با مدیران مجتمع آموزشی جهت جلوگیری از بروز مشکلات و یا هرگونه سوءتفاهمی در آینده اقدام کنند. در ادامه‌ی این مطلب به هر آنچه باید درباره‌ی شغل مربی ورزش‌های رزمی و وظایف مربیان بدانید پرداخته می‌شود.

مربی ورزش رزمی

استخدام مربیان ورزش‌های رزمی نسبت به جذب سایر مربیان ورزشی کمی دشوارتر بوده و مهارت آدم ‌شناسی فرد مصاحبه کننده و یا مدیر مجتمع آموزشی را طلب می‌کند. علت اهمیت استخدام شخص مناسب جهت آموزش به سایر ورزشکاران و هنرجویان هنگام وقوع سوانح و حوادث ورزشی نمایان خواهد شد. در صورت باکفایت بودن مربی ورزش رزمی، اقدامات وی نظیر رساندن کمک‌های اولیه به شخص مصدوم، کنترل جو و محیط اطرافیان و دعوت آنان به حفظ خونسردی خود و اقدام به انتقال شخص مصدوم به مراکز درمانی، منجر به حفظ جان هنرجویان می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید در صورتی‌که مربی ورزش رزمی با اقدامات نادرست مرتکب ایجاد خسارت و زیان رسیدن به هنرجویان شود، هنرجو امکان شکایت از مدیر مجتمع آموزشی را دارد. هنگام شکایت هنرجویان از مربی ورزش رزمی دادگاه طبق قانون از مدیر مجتمع ورزشی، ارائه کارت و یا حکم مربی‌گری می‌طلبد. در صورتی‌که مربیان صرفا به سبب آشنایی با ورزش رزمی و مدیر مجتمع به استخدام درآمده و از مجوز آموزش برخوردار نباشند، مطابق قانون به عنوان مجرم شناخته می‌شوند.

وظایف مربی هنرهای رزمی

وظایف محول شده به مربیان هنرهای رزمی نسبت به مربیان سایر رشته‌های ورزشی کمی متفاوت است. شرح این وظایف به قرار زیر می‌باشد:

حضور مداوم مربی و نظارت کامل به فعالیت هنرجویان

مربیان هنرهای رزمی جهت جلوگیری از وقوع حوادث و صدمات به هنرجویان، همواره موظف به نظارت دقیق بر نحوه‌ی اجرای حرکات بوده و تا اتمام شیفت کاری خود حق ترک محل آموزش را ندارند.

لازم به ذکر است در مواقع اضطراری مربی با قرار دادن جانشینی در جایگاه خود به ترک محل آموزش اقدام کند. در صورت عدم وجود جانشین مناسب مربی باید کلاس خود را به اتمام رسانده و پس از اطمینان از ترک کلیه هنرجویان از باشگاه به اضطرار خود بپردازد.

و بسیاری از آیتم های مختلف ....

دکتر سید حسن طیبی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان جهانی هنرهای رزمی نظامی

سازمان جهانی هنرهای رزمی نظامی از مجموعه سازمان های نظامی غیرسیاسی می باشد و در امر ورزش از سال ۲۰۰۵ تا کنون به بنیانگذاری و ریاست جهانی کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیان شد و ۵۰ کشور نماینده فعال در سراسر جهان دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش