اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205147417322796
در دسترس نیست

ثبت رکورد راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر طیبی

ثبت رکورد راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی در دانشگاه ورزش

کد: 140205147417322796

، تهران , (اخبار رسمی): رکورد جهانی راه رفتن به روی دست ها در مدت زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه توسط دکتر سید حسن طیبی

ثبت رکورد راه رفتن به روی دست ها توسط دکتر سید حسن طیبی در دانشگاه ورزش
ثبت رکورد راه رفتن به روی دست در زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه در دانشکده بین المللی ورزش توسط دکتر طیبی

ثبت رکورد راه رفتن به روی دست ها در مدت زمان چهار دقیقه و سه ثانیه در سال دو هزار و هفت میلادی توسط کیوشی دکتر سید حسن طیبی

طی بررسی های انجام شده توسط دانشگاه جهانی ورزش و ارائه مدارک و فیلم رکورد راه رفتن به روی دست ها که در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط دکتر سید حسن طیبی انجام شده است ، رکورد ایشان در لِوِلِ جهانی در دانشگاه جهانی ورزش ثبت و حکم ایشان تقدیم دکتر سید حسن طیبی گردید. 

این رکورد در جهان در مدت زمان ۵۹ ثانیه به ثبت رسیده و دکتر طیبی توانست این رکورد را بشکند و از آنِ خود کند با تفاوت ۳ دقیقه و ۴ ثانیه بیشتر رکورد ثبت شده‌ی قبلی یعنی ۴چهار دقیقه و ۳سه ثانیه را به نام خود در جهان به ثبت رسانید.

استارت رکورد با پرش به هوا و آمدن با دست بر روی زمین انجام شده که همین باعث شده این رکورد را منحصر به فرد کند و در پایان آن بدون بهم خوردن تعادل بر روی یک دست به زمین فرود آمده است.

راه رفتن به روی دست ها رکوردی فوق قدرتی می باشد، چرا که تمامی وزن بدن بر روی دست ها می باشد و خون کاملا در سر جریان دارد و در مدت زمان بالا بسیار خطرناک می باشد و توصیه می شود هر کسی این نوع رکورد را در تایم بالا انجام ندهد به دلایل خطرناک بدون آن همچون پاره شده مویرگهای مغزی که باعث لخته شدن خون در سر می گردد و عوارضی همچون سکته مغزی را در پی دارد. بنابراین توصیه می شود کسانی که علاقمند به ثبت چنین رکوردهایی هستند حتماً تیم پزشکی در کنار آنان قرار داشته باشد برای بهیاری هر چه سریعتر رکورددار، با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران سرزمینم.

_ با اینکه این رکورد ها از نمونه های فوق قدرتی هستند بنابراین سعی کنید تمرینات خود را در این زمینه ها بیشتر کنید ( قوی کردن سرشانه ها)، (قوی کردن مچ دست ها)، (قوی کردن گردن) به دلیل نگهداشتن و خسته نشدن سر ، (قوی کردن ساعد دست ها) ، این موارد را باید تمرین مکرر داشته باشید تا از پس چنین رکوردهایی بر بیاین. این شعار را همیشه به یاد داشته باشید: تمرین، تمرین و تمرین!

یعنی هر چه تمرین بیشتری داشته باشید در کار خود موفق تر هستید.

دکتر سید حسن طیبی دکترای تربیت بدنی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان جهانی هنرهای رزمی نظامی

سازمان جهانی هنرهای رزمی نظامی از مجموعه سازمان های نظامی غیرسیاسی می باشد و در امر ورزش از سال ۲۰۰۵ تا کنون به بنیانگذاری و ریاست جهانی کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیان شد و ۵۰ کشور نماینده فعال در سراسر جهان دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش