اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205167422818548
در دسترس نیست

 10% تخفیف خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت به مناسبت سالگرد تاسیس

تخفیف‌10% درصدی طراحی سایت یا پشتیبانی سایت از 28مرداد

کد: 140205167422818548

، تهران , (اخبار رسمی):  ارائه خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت به مناسبت سالگرد تاسیس از 28مرداد آغاز وتا 11شهریور ادامه دارد.

تخفیف‌10% درصدی طراحی سایت یا پشتیبانی سایت از 28مرداد
میکاوب - طراحی سایت | پشتیبانی سایت

با برگزاری این جشنواره، مدیرعامل شرکت میکاوب آرزو می‌کند که بتواند به کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارهای سنتی کمک کند تا با ورود به دنیای آنلاین، به توسعه و رشد بیشتری دست یابند.

به گزارش روابط عمومی میکاوب، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره ارائه خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت به مناسبت سالگرد تاسیس و در دوره زمانی 14روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند طراحی سایت و پشتیبانی سایت را از طریق میکاوب به ادرس https://micaweb.ir و با 10% تخفیف تهیه کنند.

اسماعیل منصوری مدیرعامل شرکت میکاوب تسهیل مهاجرت کسب و کارهای سنتی به آنلاین را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: از طرفی، این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت، بهبود تجربه کاربری و ارائه راه‌حل‌های نوین در حوزه فعالیت شرکت میکاوب برگزار می‌شود. در این جشنواره، تیم متخصص و حرفه‌ای شرکت میکاوب آماده استقبال از سفارشات مشتریان با قیمتی مناسب و تخفیف خاص خواهد بود. با استفاده از این فرصت، مشتریان می‌توانند سایت خود را با طراحی مدرن و کاربرپسند به روزرسانی کنند و یا با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت، مشکلات فنی و بهبود عملکرد را حل کنند.

تیم فنی شرکت میکاوب در این زمینه توانایی‌های بالقوه مشتریان را بهبود داده و آن‌ها را در بهره‌وری بیشتر و رشد کسب‌وکارشان یاری می‌کند. بدین منظور، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت میکاوب و دریافت اطلاعات بیشتر درباره جزئیات جشنواره، از تخفیف 10 درصدی برای خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پویاسیستم

شرکت پویا سیستم از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرده است و نرم افزار های مختلف از جمله حسابداری ، با رویکرد رابط کاربری روان را طراحی و به بازار عرضه کرده است. تیم پویا سیستم با هدف تولید نرم افزارهای جامع ، تخصصی و قوی و تامین نیازهای محسوس بازار ، در اصناف و مشاغل خرد و کلان شروع به فعالیت کرده و روز به روز در حال ارتقا و بهبود دانش نرم افزاری خود است. اکنون بعد از گذشت نزدیک به ۲ دهه از شروع فعالیت خود با کار تیمی مستمر و شبانه روزی مدیران ، برنامه نویسان ، کارشناسان حسابداری و طراحان ، در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی انواع نرم افزار های حسابداری تولید شده در حال حاضر نرم افزارهای حسابداری کاربردی ، کامل و رابط کاربری آسان را در اختیار حسابداران ، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار میدهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]