اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237436723330
در دسترس نیست

دلایل انتخاب بروکر آرون گروپس برای افرادی که درایران قصد فعالیت در فارکس رادارند

آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد

کد: 140205237436723330

، (اخبار رسمی): فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا است که با مدیریت سرمایه درست و آموزش‌های اصولی می‌توان درآمدی مستمر و مناسب از آن داشت. ورود به بازار فارکس به ثبت نام در یک بروکر معتبر نیاز دارد.

آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد
آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد
آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد
آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد
آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد
آرون گروپس؛ بروکری که تمام قد پشت کاربرانش می‌ایستد

 با توجه به تحریم‌های بانکی بین‌المللی کاربران ایرانی، انتخاب یک بروکر معتبر که نقل‌وانتقال پول را به‌صورت سریع و مطمئن انجام دهد، اولین اصل برای شروع معامله‌گری شما به‌شمار می‌آید.
آرون گروپس با ارائه امکانات منحصربه‌فرد و برخورداری از یک بیمه بین‌المللی برای موجودی کاربران، بهترین بروکری است که می‌توانید در بازار فارکس در داخل ایران از آن استفاده کنید. با انتخاب بروکر آرون گروپس دروازه‌هایی جدیدی از معامله در بازار بزرگ فارکس پیش روی شما باز می‌شوند.
 
تریدرهای ایرانی چرا باید آرون گروپس را انتخاب کنند؟
اولین سوال برای تریدرهای ایرانی این است که با وجود بروکرهای معتبری که وجود دارند، چرا باید آرون گروپس را انتخاب کنیم؟ شاید بروکرهای معروف‌تری از آرون گروپس وجود داشته باشند؛ اما خدمات اختصاصی این پلتفرم معاملاتی به کاربرانش، آن را به بهترین بروکر فارکس برای تریدرهای ایرانی تبدیل می‌کند. در ادامه به مهم‌ترین دلایل انتخاب فارکس توسط تریدرهای ایرانی می‌پردازیم.
دارای لایسنس‌ها و رگولاتوری معتبر
اولین و مهم‌ترین دلیل برای انتخاب آرون گروپس، برخورداری این بروکر از لایسنس‌ها و رگولاتوری‌های معتبر است. این پلتفرم معاملاتی مورد تایید بانک‌های جهانی بوده و امنیت حساب‌های کاربران در این بروکر بسیار بالا است. بدون نگرانی برای از دست رفتن سرمایه و کلاهبرداری، می‌توانید با خیال راحت در این بروکر احراز هویت خود را انجام دهید. این پلتفرم معاملاتی با شماره ثبت 542 LLC2020 و با مسئولیت محدود (LLC) در سنت وینسنت و گرنادین تحت نظارت FSA به ثبت رسیده است.
احراز هویت رسمی بدون تحریم کاربران
تقریبا بزرگ‌ترین بروکرهای جهانی فارکس، کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و اگر در خارج از کشور حساب بانکی معتبری نداشته باشید، سود حاصل از معاملاتتان به حساب شما واریز نمی‌شوند. آرون گروپس با حمایت کامل از کاربران ایرانی، حساب معاملاتی شما را به حساب بانکی موجود در ایران متصل می‌کند و شما در کم‌ترین زمان می‌تواند واریز یا برداشت وجه به این حساب را انجام دهید.
پشتیبانی از نمادهای معاملاتی فراوان
هر آنچه که از یک بروکر انتظار داشته باشید آرون گروپس در اختیار شما می‌گذارد. این پلتفرم معاملاتی 600 نماد بین‌المللی را پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در انواع نمادهای طلا، نقره، نفت برنت، دلار، یورو، سهام نزدک و ... معاملات خود را انجام دهید. با استفاده از این بروکر به هیچ پلتفرم معاملاتی نیازی نیست و می‌توانید به‌راحتی حساب خود را در نسخه‌های مختلف متاتریدر متصل کنید.
خدمات مشاوره حرفه‌ای و پشتیبانی 24 ساعته
یکی از دلایلی که تریدرهای ایرانی باید آرون گروپس را انتخاب کنند پشتیبانی فارسی و 24 ساعته این بروکر است. شما در هر زمانی که با مشکل روبه‌رو شدید می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی مختلف مانند تماس، پشتیبانی واتس‌اپ و تلگرام در سریع‌ترین زمان مشاوره‌های لازم درباره چگونگی ساخت حساب، روش احراز هویت، مشکلات مربوط به واریز یا برداشت وجه و ... را در اختیار شما قرار می‌دهند.
سیستم‌های امن پرداخت برای واریز و برداشت پول
تنوع بالای سیستم‌های پرداخت در بروکر آرون گروپس، باعث شده است تا انتخاب‌های فراوانی برای عملیات بانکی در اختیار شما قرار بگیرد. با اتکا به روش‌های پرداخت متنوع به‌راحتی می‌توانید دارایی‌های خود را در سریع‌ترین زمان به حساب خود واریز کرده یا آن‌ها را از حساب معاملاتی خود برداشت کنید.
آرون گروپس از روش‌های پرداخت زیر پشتیبانی می‌کند:
•    مستر کارت
•    ویزا کارت
•    تتر
•    تاپ چنج
•    پرفکت مانی
•    زیرات بانک
•    پاییر
ارائه سرویس کپی تریدینگ برای تریدرهای مبتدی
یکی از جدیدترین سرویس‌های آرون گروپس، ارائه سرویس کپی تریدینگ برای تریدرهای مبتدی است. با این روش معاملاتی شما که در اول راه معامله‌گری هستید می‌توانید با استفاده از ربات‌های معتبر، روش‌های معامله تریدرهای حرفه‌ای را کپی کرده و بر روی حساب خود پیاده‌ کنید. برای اولین بار است که یک بروکر معتبر فارکس برای کاربران ایرانی چنین سرویسی را در نظر می‌گیرد.

کم‌ترین میزان کمسیون و اسپرد
متناسب با نوع معاملات و خدمات واریز و برداشت کاربران، آرون گروپس کم‌ترین میزان اسپرد و کمیسیون را از تریدرها دریافت می‌کند. با توجه به ارزش بالای دلار نسبت به پول ملی، انتخاب یک پلتفرم معاملاتی که هزینه‌های کم‌تری را برای معاملات و نقل‌وانتقالات پول از کاربران دریافت کند، اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این مزیت بروکر آرون گروپس سود بیشتری از معاملات خود به دست بیاورید.
ارائه چارت‌های رایگان نمادهای تومانی و بین‌المللی
در کنار ارائه نمادهای بین‌المللی، بروکر آرون گروپس با در اختیار قرار دادن نمادهای تومانی در اختیار تریدرها، امکان تحلیل بازار جهانی و مدیریت صحیح سرمایه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این نماد‌ها کاملا به‌صورت رایگان بوده و نقش عمده‌ای در افزایش سود خالص معاملات شما بر عهده دارند.
محافظت از حساب در برابر بالانس منفی
معامله‌گرانی که در اثر باز کردن پوزیشن‌های اشتباه حساب معاملاتی آن‌ها منفی شده است، با استفاده از پشتیبانی حفاظتی آرون گروپس از حسابشان، امنیت دارایی‌های خود را افزایش می‌دهند. این بروکر برای حفاظت از حساب تریدرها در برابر بالانس منفی هیچ‌گونه هزینه اضافی را از آن‌ها دریافت نمی‌کند. با کمک این طرح فوق‌العاده از آرون گروپس، با یک مدیریت سرمایه اصولی و انتخاب بهترین استراتژی معاملاتی، دغدغه‌های شما برای کاهش سرمایه یا کال شدن در بازار فارکس برای همیشه از بین می‌رود.
برخورداری از آکادمی آموزشی
آرون گروپس برای افزایش دانش معاملاتی تریدرهای ایرانی، در بخش آکادمی خود انواعی از مطالب و ویدئوهای آموزشی را در زمینه‌های مختلف فارکس قرار داده است. اگر در ابتدای راه معامله‌گری هستید استفاده از این مطالب که تمام آن‌ها به زبان فارسی تهیه شده‌اند، گام بلندی برای موفقیت شما در این بازار به‌شمار می‌رود.
 
آرون پراپ؛ سرویس ویژه معامله برای تریدرهای حرفه‌ای
در میان خدمات ارزنده آرون گروپس، سرویس معامله آرون پراپ یکی از بهترین خدمات است. پراپ تریدینگ این امکان را در اختیار تریدرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد تا با استفاده از دارایی‌های موجود در یک مجموعه دیگر در بازارهای مالی به‌ویژه فارکس معامله کنند.
آرون گروپس با ارائه سرویس پراپ تریدینگ به تریدرهای ایرانی، شرایط معامله و کسب سود را در بازارهای مالی به وجود آورده است. این سرویس بدون حق عضویت ماهانه و صرفا با یک مارجین 300 دلاری به معامله‌گران ایرانی عرضه می‌شود و با رسیدن سود به میزان 1 درصد، می‌توان تا 90 درصد از سود به دست آمده را برداشت کرد. تریدرهای ایرانی با عضویت در این سرویس معاملاتی، به‌راحتی می‌توانند در بیش از 400 نماد متنوع در مارکت‌های جفت‌ارزها، سهام، فلزات گران و بازار کریپتو به معامله بپردازند.
بونوس‌های حمایتی برای تریدرها
بونوس‌ها برنامه‌های تشویقی بروکرها هستند که برای افزایش امنیت حساب‌های معاملاتی تریدرها و رشد سود معاملاتشان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند. آرون گروپس به‌عنوان یک کارگزاری معتبر برای تریدرهای ایرانی، جایزه‌ها یا پرداختی‌هایی اضافی را بر اساس فعالیت و برخی مناسبت‌ها به کاربران هدیه می‌دهد که بر اساس امکانات موجود، باعث افزایش سود حساب‌های معاملاتی آن‌ها می‌شوند.
شما به‌عنوان یک تریدر ایرانی با احراز هویت در آرون گروپس می‌توانید بونوس‌های زیر را دریافت کنید:
•    طرح 20 درصد بونوس اولین واریزی: طرح حمایتی آرون گروپس از حساب‌های منفی و استاپ‌اوت شده
•    طرح Infinity Bonus: دریافت 10 درصد هدیه به ازای هر واریز به حساب‌های معاملاتی
•    بونوس خوشامدگویی: دریافت 25 درصد از مبلغ واریزی به حساب‌های معاملاتی با پیوستن به خانواده آرون گروپس

آرون گروپس؛ بهترین پلتفرم معاملاتی فارکس برای تریدرهای ایرانی
خدمات گسترده آرون گروپس برای تریدرهای ایرانی بهترین شرایط را برای حضوری موفق و پربازده در بازار فارکس به وجود می‌آورد. این بروکر با تجربه‌ای بالا در زمینه نقل‌وانتقال معتبر پول و ایجاد معامله دوطرفه سهام‌ کمپانی‌های مطرح جهان، نام خود را به‌عنوان یک بروکر مطمئن برای تریدرهای ایرانی مطرح کرده است. شما بدون نگرانی از آینده دارایی‌هایتان می‌توانید با مراجعه به سایت این پلتفرم معاملاتی و پشت سر گذاشتن مراحل احراز هویت، معاملات خود در فارکس را در یک بستر امن و سریع انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]