اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205287442619105
در دسترس نیست

آموزش کاهش فشار بار پکیج

چگونه فشار بار پکیج را پایین بیاوریم

کد: 140205287442619105

، تهران , (اخبار رسمی): شاید زمانهایی باشد که نیاز داشته باشید فشار بار پکیج خود را به میزان استاندارد پایین بیاورید ما رد این مقاله به آموزش این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تعمیرات پکیج بوتان در تهران 02122669196-44284743-77241505-66593368-55795334

چگونه فشار بار پکیج را پایین بیاوریم
چگونه فشار بار پکیج را پایین بیاوریم

شاید زمانهایی باشد که نیاز داشته باشید فشار بار پکیج خود را به میزان استاندارد پایین بیاورید ما رد این مقاله به آموزش این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تعمیرات پکیج بوتان در تهران

چرا فشار پکیج بالا می رود؟

اینها سوالاتی هستند که در ادامه مطلب به آنها پاسخ می دهیم. گاهی در حین پر کردن آب سیستم و راه اندازی پکیج، فشار دستگاه بیشتر از حد نرمال می شود. یعنی عقربه فشارسنج، عددی بیشتر از 2 را نشان می دهد که این وضعیت، مشکلاتی را در نحوه کار پکیج به وجود می آورد. در این شرایط باید هرچه زودتر اقدام به پایین آوردن فشار پکیج کنید تا مشکلات برطرف شوند.

https://www.tehranservic.com/reduce-package-pressure/

نحوه کم کردن بار یا فشار آب پکیج دیواری: چگونه فشار بار پکیج را کم کنیم:
هرگاه فشار پکیج از ۱٫۵ بالاتر رفته باشد برای تخلیه این فشار چند راه وجود دارد. اولین و موثرترین راه مطابق روش زیر است:
ورودی آب دستگاه را ببندید.
شیرپرکن را باز کنید.
پایین‌ترین شیر آب گرم در خانه مانند شیر توالت را باز کنید تا فشار پایین بیاید.
در نظر داشته باشید که در این روش باید حتما یک نفر در پای دستگاه و نفر دیگر شیر را باز و بسته کند تا بلافاصله پس از تنظیم فشار بتوانید شیر را ببندید.
اما در هر صورت اگر فشار دستگاه بیش از اندازه خالی شد تنها کافی است شیر توالت را ببندید، شیر پرکن را هم ببندید، شیر ورودی را باز کنید و سپس کمی شیرپرکن را باز کنید.نیازی نیست شیرپرکن تا انتها باز شود. همین که کمی باز کردید برای افزایش فشار کفایت می‌کند. بخصوص اگر نیاز به فشار کمی داشتید.

برای نحوه کم کردن بار یا فشار آب پکیج دیواری با تکمیل شدن بار دستگاه شیرپرکن را ببندید.

راه دوم برای پایین آوردن فشار پکیج این است که مهره شیر هواگیری یکی از رادیاتورها که بهترین آنها رادیاتور حوله خشک کن است را در داخل حمام و یا فضایی که آب باعث خیس شدن فرش‌ها نشود باز کنید. و منتظر پایین آمدن فشار باشید و بلافاصله با کم شدن فشار مهره را سفت کنید.

پایین آوردن فشار پکیج در زمستان

اگر فشار پکیج شما در فصل زمستان بالا رفته باشد، باید با استفاده از شیرهای رفت و برگشت رادیاتور، این فشار را کنترل کرده و پایین بیاورید. کافی است آب یکی از رادیاتورها را تخلیه کنید تا زمانی که فشار، به حد نرمال برسد. برای این کار شیر هواگیری رادیاتور را باز کنید تا مقداری آب تخلیه گردد.
هر وقت عقربه فشار پکیج به ۱٫۵ رسید شیر هواگیری رادیاتور را ببندید. توجه داشته باشید که بار فشار پکیج کمتر از 1.5 نشود. بهتر است از شخص دیگری هم کمک بگیرید تا یک نفر تخلیه آب رادیاتور را انجام دهد و شخص دوم، مراقب عقربه فشارسنج پکیج و درجه آن باشد.

کم کردن فشار پکیج در فصل تابستان

گاهی در فصل تابستان نیاز به پایین آوردن فشار پکیج می باشد. در این حالت باید شیر ورودی آب سرد پکیج را ببندید و شیر پر کن را باز کنید. پس از این کار، یک شیر آب گرم را در ساختمان باز کنید و پس از رسیدن عقربه فشار سنج به عدد 1.5، آن را ببندید. سپس شیر پرکن را بسته و شیر ورودی آب سرد پکیج را باز نمایید.
به این ترتیب آب اضافی موجود در پکیج تخلیه شده و فشار آن تنظیم می گردد. اگر علی رغم انجام دادن این مراحل، باز هم فشار پکیج بالا رفت و این مسئله مدام تکرار شد، احتمالا ایراد از قطعاتی همچون مبدل و منبع انبساط است. لذا بهتر است از یک تعمیرکار مجرب پکیج بخواهید دستگاه را بررسی و در صورت نیاز، تعمیر نماید.

کاهش فشار پکیج با هواگیری رادیاتورها
گاهی برای کم کردن فشار پکیج، بهترین راه هواگیری رادیاتورهاست. این روش بیشتر زمانی انجام می شود که لازم باشد فشار پکیج به میزان کمی کاهش پیدا کند. در این حالت اگر هوایی داخل سیستم باشد و خارج شود کمی فشار کم می‌شود. و اگر نباشد با خالی شدن مقداری آب از رادیاتورها فشار پکیج تنظیم می‌شود. پیش تر در خصوص نحوه هواگیری پکیج صحبت کرده ایم و می توانید مطالب مرتبط با این عملیات را در بخش های دیگر وب سایت مطالعه کنید.

علت افزایش فشار پکیج چیست؟

فشار پکیج، به دلایل مختلفی افزایش پیدا می کند و در بیشتر موارد پس از تخلیه آب اضافی، به حد نرمال می رسد. کم کردن فشار پکیج در این شرایط سخت نیست. اما مسئله جایی اهمیت پیدا می کند که با چنین اقداماتی موفق به پایین آوردن فشار پکیج نشوید. در این صورت احتمالا سیستم یک ایراد داخلی دارد. یکی از دلایل بالا رفتن فشار پکیج، خرابی منبع انبساط است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید