اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205287442818181
در دسترس نیست

نویسنده ویکی پدیا

ایجاد صفحه در ویکی پدیا

کد: 140205287442818181

، (اخبار رسمی): ویکی پدیا در ازای ساخت صفحه در آن هزینه دریافت نمی کند ولی ثبت در ویکی پدیا کار دشواری هست که نیاز به دانش تقریبی دارد ، ویکی پدیا یک دانشنامه آزاد است که تمامی کاربران اینترنت می توانند در آن صفحه منتشر کنند و در ویرایش کنند.

ایجاد صفحه در ویکی پدیا
ایجاد صفحه در ویکی پدیا

قیمت خدمات دریافت صفحه ویکی پدیا 7.000.000 تومان است.

شرایط اخذ صفحه ویکی پدیا:

قیمت خدمات دریافت صفحه ویکی پدیا 7.000.000 تومان است.

در طی زمان دو ماه به هر دلیلی درخواست ما حذف و یا بری نظرنجی و بازبینی رفت تیم فنی شرکت ما تمام تلاش خود را خواهد کرد تا صفحه شما دوباره بازگردد

در صورت حذف کامل ( به دلیل کارمزد های انجام شده ) نصف مبلغ فاکتور عودت داده خواهد شد

ایجاد صفحه در ویکی پدیا چگونه است؟

برای ایجاد صفحه در ویکی پدیا نیاز به یک عنوان مناسب برای ثبت خود دارید و دیگر تمامی مراحل ثبت را به ما بسپارید.

ویکی پدیا در ازای ساخت صفحه در آن هزینه دریافت نمی کند ولی ثبت در ویکی پدیا کار دشواری هست که نیاز به دانش تقریبی دارد ، ویکی پدیا یک دانشنامه آزاد است که تمامی کاربران اینترنت می توانند در آن صفحه منتشر کنند و در ویرایش کنند.

ثالث در ویکی پدیا برای شما صفحه طراحی می کند، تولید محتوا می کند و اطلاعات شما را به بهترین شکل ممکن به اشتراک  می گذارد. شما با اندک هزینه ثبت در ایجاد صفحه در ویکی پدیا بدون هیچ گونه صرف وقت و با کیفیت عالی یک صفحه ویکی پدیا دارید.

ویکی پدیا برای تایید اطلاعات شما قوانین سختی دارد که کار هر فردی نیست که بتوانند تمام قوانین آن را رعایت کرده و در عین حال بتواند محتوا و مطلب مناسبی در آن قرار دهد.

ویکی پدیا چیست؟ تعرفه ساخت صفحه ویکی پدیا

ویکی پدیا، یک پروژه ی دایره المعارف چندزبانه، تحت وب، محتوای آزاد است که توسط سازمان ویکی مدیا پشتیبانی می شود و اساس آن بر یک مدل محتوای قابل ویرایش است. نام “ویکی پدیا” آمیخته ای از ویکی (تکنولوژی ایجاد وب سایت های اشتراکی، از زبان هاوایی، به معنای “سریع”) و دایره المعارف گرفته شده است. مقالات ویکی پدیا برای کاربر لینک به صفحات با اطلاعات مرتبط نیز دارد.

نترنتی مورد نیاز و ویرایش عکس های که قرار است در مطلب شما قرار بگیرد تمامی وظیفه ما بوده و شما با پرداخت هزینه ثبت در ویکی پدیا کل امور را به ما بسپارید.

حضور در ویکی پدیا ، بالاترین ابزار دیجیتال مارکتینگ دنیا

ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا به زبان خارجی غیر فارسی و انگلیسی

ویکی پدیا مرجع تمامی زبان‌ها در دنیا است و هر زبانی را پشتیبانی می‌کند، تیم شرکت ثالث امکان ثبت محتوای شما هم به زبان انگلیسی و هم به زبان‌های خارجی دیگر انجام می‌دهد.

دانشنامه‌ی اینترنتی ویکی پدیا با بیش از ۲۸۰ زبان با محتوای آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می‌شود و هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مقاله‌های آن را ویرایش کند. هدف ویکی‌پدیا آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامه آزاد به تمامی زبان‌های زنده دنیاست

وقتی در گوگل جستجو می کنیم، اولین مرجی که به آن می رسیم معمولا ویکی پدیا است. چاره‌ای جز قبول کردن هم نداریم، چنان رتبه بالایی دارد که در بیشتر جست‌ وجوها در لینک اول قرار دارد.

بالاترین اعتبار ها در سایتها مرجع ویکی پدیا هستند که اکثر اشخاص معروف ( هنرمندان ، ورزشکاران ، سیاستمداران، پزشکان معروف ، مدال آوران علمی و… ) می توانند از آن بهره ببرند .

    این حضور در ویکی پدیا بقدری مهم است که همه اشخاص معروف در تلاش برای حضور در آن هستند تا از مزایای بی پایان آن بهره مند شوند .

ما برای شما در ویکی پدیا چه کار هایی انجام می دهیم ؟

  • ثبت مباحث علمی به نام شما در ویکی پدیا
  • درج  مباحث تاریخی  به نام شما در ویکی پدیا
  • درج  زندگی نامه و ایجاد بیوگرافی  به نام شما در ویکی پدیا
  • درج موارد دانشجویی و پژوهشی در ویکی پدیا
  • ویرایش  مطالب درج شده دیگران  در ویکی پدیا
  • درج  معرفی شهرها و روستاها  به نام شما در ویکی پدیا
  • درج  معرفی محل های تفریحی و گردشگری  به نام شما در ویکی پدیا
  • ایجاد بک لینک با کیفیت بالا در ویکی پدیا

ایجاد صفحه در بزرگترین پلتفرم اطلاعات استارتاپ های جهان – کرانچ بیس:

یکی از پیش نیاز های اصلی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام پروفایل سازی در وب سایت های معتبر در حوزه کسب و کار های اینترنتی است. کرانچ بیس یا به لاتین Crunch base یکی از وب سایت هایی است که در زمینه معرفی استارتاپ ها و کسب و کار های اینترنتی به دیگر افراد و کمپانی ها است.

با پروفایل سازی حرفه ای و دقیق، بیشتر از قبل دیده خواهید شد و بین میلیون ها کسب و کار فعال در این شبکه اطلاعاتی خواهید درخشید. اما کرانچ بیس بیشتر به عنوان یکی از پیش نیاز های اخذ تیک آبی اینستاگرام شناخته شده است. ولی باید در ابتدا کرانچ بیس را بیشتر بشناسیم.

برای ثبت اطلاعات در ویکی پدیا با دکتر احمد علی ملانیا جلودار تماس بگیرید:

09112153289  -  09337384395

ایشان بیش از 15 ساله ویکی پدیا نویس هستند و بیش از 70 هزار مقاله در ویکی پدیا به انتشار رساندند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه